تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۶۸۸۹۱

خریداری سی تی اسکن دولتی در گچساران

۲۴
۰
کبنا ؛۲۰۱۲-۰۲-۱۸-۰۱۵رئیس بیمارستان شهید رجائی گچساران گفت: با پیگیری دکتر تاجگردون و دکتر چمن برای اولین بار بیمارستان شهید رجائی گچساران صاحب دستگاه سیتی اسکن پیشرفته شد.
هایده حافظ قرآن در گفت و گوی اختصاصی با کبنا نیوز افزود: این دستگاه ۱۶ اسلایس بوده که کیفیت و قدرت تشخیص آن ۸ برابر دستگاه فعلی است که ۲ اسلایس است.
حافظ قرآن گفت: از این دستگاه در کشور فقط ۹ نمونه داریم که به قیمتی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال، با ارز مبادله ای و از طریق هیئت امنای ارزی خریداری شده و هم اینک در انبار بیمارستان موجود است.
وی اضافه کرد: بعد از مشکلاتی که ما در ستاد اعزام داشتیم و مسائلی که برای بیماران پیش آمد تصمیم مدیران برای خرید این دستگاه جدی شده و به زودی مردم شاهد راه اندازی سیتی اسکن بخش دولتی در گچساران خواهند بود.
رئیس بیمارستان شهید رجائی سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به گچساران و بازدید از اماکن بهداشتی و درمانی گچساران و همچنین درخواست های مردمی و پیگیری رسانه ها را عامل مهمی در بهبود وضعیت بهداشتی در گچساران دانست وافزود: حمایت های دکتر تاجگردون موجب دلگرمی مردم گچساران شده است و تا کنون نماینده گچساران همه درخواست هائی را که مربوط به مشکلات مردم در بیمارستان بوده است، پیگیری و به نتیجه رسانده اند.
حافظ قرآن وضعیت دستگاه قدیمی را اینچنین برشمرد: قرارداد سیتی اسکن قدیمی رو به اتمام است و متاسفانه این دستگاه قدرت پاسخگوئی به مشکلات مردم در این بخش را ندارد و مدام در حال تعمیر است و هزینه های زیادی را علیرغم قراراداد با بخش خصوصی به بیمارستان تحمیل کرده است.
حافظ قرآن مزایای راه اندازی این دستگاه را کیفیت بالای آن و دولتی بودن هزینه های ان برای بیماران ذکر کرد و گفت: مشکلاتی که به خاطر اعزم بوجود می امد نیز دیگر وجود ندارد و بیماران و همراهان می توانند با هزینه های کم و ایمنی بیشتر به درمان امیدوار باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسینی- گچساران
Iran, Islamic Republic of
تلاش های رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی برای بهبود اوضاع بهداشت و درمان همه مناطق استان شایسته تشکر فراوان است. از زحمات و پیگیری خانم دکتر حافظ قرآن هم باید تشکر کرد.
پزشک بیمارستان
United States
باید این کار بسیار ارزشمند ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان و مسولین محترم شهرستانی بوسیله روابط عمومی اطلاع رسانی عمومی بشه و همه مراکز و پزشکان متخصص شهرستان در جریان قرار بگیرن.
اورژانس
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید خدمت نماینده دلسوز و ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی استان.
و خدا قوت جانانه به سرکارخانم دکتر حافظ قرآن ریاست بیمارستان شهیدرجائی گچساران
مهدوی
Iran, Islamic Republic of
خداحافظ همین مسولین بهداشت و درمان استانمون باشه که باعث افتخار و آبروی مدیریت استانی و شهرستانی هستند کاش همه سازمانها مثل اونها کار می کردند.
کرمی
Iran, Islamic Republic of
از وزیر محترم بهداشت جناب اقای دکتر هاشمی وجناب اقای دکتر چمن رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان وجناب اقای دکتر تاجگردون نماینده محترم مجلس وسرکار خانم دکتر حافظ قران رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران کمال تشکر را دارم
ﻛﺎﺭﺷﻨﺎﺱ ﺑﻴﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ
Iran, Islamic Republic of
ﻣﺪﻳﺮ ﺑﻴﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺷﻬﻴﺪ ﺭﺟﺎﻳﻲ ﮔﭽﺴﺎﺭاﻥ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺧﻮﺏ ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ ﻣﻲ ﻛﻨﺪ و اﻟﺒﺘﻪ ﺣﻤﺎﻳﺖ ﻣﺴﻮﻟﻴﻦ ﻋﻠﻮﻡ ﭘﺰﺷﻜﻲ اﺳﺘﺎﻥ و ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﻩ ﻣﺠﻠﺲ ﻫﻢ ﺧﻴﻠﻲ ﺧﻮﺏ اﺳﺖ. ﭘﻴﮕﻴﺮﻱ ﺷﺨﺺ ﺭﻳﻴﺲ ﺩاﻧﺸﮕﺎﻩ ﺑﺮاﻱ ﮔﺮﻓﺘﻦ اﻳﻦ ﺩﺳﺘﮕﺎﻩ ﺳﻲ ﺗﻲ اﺳﻜﻦ ﺟﺪﻳﺪ ﻣﻮﺭﺩ ﺗﻘﺪﻳﺮ ﻫﻤﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﮔﭽﺴﺎﺭاﻥ اﺳﺖ و اﻳﻦ ﻟﻂﻔﺸﻮﻥ ﻫﺮﮔﺰ ﻓﺮاﻣﻮﺵ ﻧﻤﻲ ﺷﻪ.
دیل
Iran, Islamic Republic of
نماینده قدرتمند که میگن اینه.
همشهري
Iran, Islamic Republic of
دست تاج گردون درد نکنه. چرا یکماهه خریداری شده نصب نمیشه. حتما دوباره باید خودش بیاد وصلش کنه.
گچساران
Europe
کی قراره راه اندازی بشه؟؟
گجسارانی
Iran, Islamic Republic of
ای ول
ﻛﺎﺭﻣﻨﺪ
Iran, Islamic Republic of
ﺑﺎﺯ ﻫﻢ ﻛﺎﺭ ﺧﻮﺏ ﺑﻬﺪاﺷﺖ و ﺩﺭﻣﺎﻥ. ﻣﺘﺸﻜﺮﻳﻢ
شیردل از دهدشت
Iran, Islamic Republic of
ازدکترتاجگردون بابت رسیدگی و پیگیری های مستمرجهت ارتقا کیفیت درمان و خدمات بیمارستان شهیدرجایی گچساران تشکر میکنیم نمونه بارز اقدامات جناب دکتر تاجگردون اوردن دکتر فهیم و بااخلاق جناب اقای رنجبر (جراح مغز واعصاب)که ایشان توانستند مصدوم تصادفی همچون امید خوشبیان را از مرگ نجات دهندو ازمدیریت محترم بیمارستان خانم حافظ قران ،وتلاشهای بی وقفه وحضورمداوم ایشان در بخش های بیمارستان قدردانی به عمل می اید.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
تشکر از زحمات شما عزیزان ، اما شما که این رو خریداری کرده اید پس بجای اینکه توی انبار اون رو بزارید هر چه سریع تر آن را راه اندازی کنید چون حادثه هیچ گاه خبر نمی کند بازم تشکر از مسئولین محترم
گالری تک
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون شیر نری به مولا
م.گ
Iran, Islamic Republic of
بازم احسنت و خسته نباشید به دکتر
از حضورتون ممنون
لیدا
Iran, Islamic Republic of
سلام.ضمن تشکرازانهای که دراین امرخیرهمکاری کردندمسله درمان امری لازم وحیاتی میباشد.درودبردکترنماینده لایق
سلامتی
Iran, Islamic Republic of
درود برخانم دکتر حافظ قرآن که یک نیکوکار به تمام معنا وپیگیر هستند ولی مدتی است در بخش خیرین از فعالیت هاش کاسته شده است /سپاس
حقگو
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج غلامرضا تاجگردون که با پیگیری های خود بخش زیادی از مشکلات شهر را تاکنون مرتفع نمودند
سلام
Iran, Islamic Republic of
پاسخ: اگه منظورش کاهش فعالیت درجوزه خیرین سلامت است درست گفتن ،ولی الحق و الانصاف علاوه بر خانم دکتر که در بخش سلامت گجساران فعالند دکتر اسدپور وآقای مظاهری هم خیلی تلاش دارن.
روا
Turkey
واقعا اگر سایر سازمان ها صد میلیون هم یک جایی هزینه می کردند چگونه توی بوق و کرنا می کردند اونوقت این مدیران زحمت کش علوم پزشکی و بهداشت و درمان بالای دومیلیارد فقط همین یک قلم دستگاه بوده و این خبر خیلی ساده و خلاصه اونهم با تلاش بر و بچه های کبنا منتشر شده. باید ممنون خدمات رییس بزرگ علوم پزشکی باشیم ولی اطلاع رسانی از خدمات هم خودش بخشی از خدمت است.
بستگان یکی از بیماران
Iran, Islamic Republic of
واقعا خانم دکتر حافظ قرآن نمونه ی یک مدیر با اخلاق و کار بلد است.
هم شهري
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از زحمات آنهایی که جهت تقا ضا وپیگیری اخذ این دستگاه مهم تلاش نمودند
کارشناس درمان
Turkey
پیگیری مدیران دانشگاه هم نقش بزرگی در جذب این امکانات داشت
یا حسین
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از دکتر اسدپور که بامدبریت صحیح بر زیرمجموعه شان به شهرمان خدمت رسانی میکنند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1