تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۳۴
کد مطلب : ۶۸۸۷۵

نفتی های گچساران لیگ را با برد آغاز کردند

۵
۰
کبنا ؛ 
تیم هندبال نفت و گاز گچساران در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر به مصاف صبای قم رفت و در پایان با نتیجه ۳۳ بر ۲۵ به پیروزی رسید.
در این بازی که در سالن پدخندق برگزار شد، تیم نفت و گاز در نیمه نخست با نتیجه ۱۸ بر ۹ پیروز شد و در پایان دو نیمه به برتری ۳۳ بر ۲۵ در این بازی دست یافت.
برای تیم نفت و گاز در این بازی عارف علیزاده، غریب فراصت اصل، محمد حسین صالحی، بهرام رستمی، امین زلفی پور، احسان آرپناهی، کمال الدین سجادی، ایمان آرپناهی، نوید زمانی، مهرداد صادئب، میثم نوروزی، محمدعلی قاسمی، کیانوش پالاد، میثاق زارعی و فرزاد رستمی به میدان رفت.
بازیکنان صبای قم در این دیدار رسول روحانی فرد، میثم نظری، حسام الدین بیگدلی، هادی طاهری، رضا سیندگر غلامی، ابراهیم هاشمی، سید امیر رضا اسماعیلی، سید مرتضی ابوترابی، سجاد عباسی، احمد فلاح، مهران بیدخام و سعید ابوالحسنی بود.
مهران کیخایی پس از بازی با تیم هندبال صبای قم در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ابتدا از تماشاگران نفت و گاز که در این بازی سنگ تمام گذاشتند و استقبال خوبی داشتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.
وی با اشاره به اینکه امروز هواداران از ما حمایت خوبی داشتند و به یاری ما آمدند، افزود: امیدواریم حضور تماشاگران و حمایت خوب آن‌ها از تیم نفت و گاز تا پایان رقابت‌ها ادامه داشته باشد.
سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه این دیدار نخستین بازی ما در لیگ بود، گفت: ما امروز بازی خوبی توانستیم ارائه دهیم و بازیکنان ما برای کسب پیروزی تلاش‌های بسیاری کردند.
کیخایی تصریح کرد: با وجود اینکه بازیکنان ما تا حدودی استرس داشتند ولی بازی قابل قبولی توانستند به نمایش بگذارند و من از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.
وی عنوان کرد: ما در این بازی اگر روی تک به تک‌ها بهتر کار می‌کردیم می‌توانستیم با نتیجه بهتری و با اختلاف بیشتری به پیروزی برسیم.
سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: ما از قبل شناخت کافی از صبای قم داشتیم و این شناخت در پیروزی امروز ما تأثیرگزار بود.
خبر: آرش کنارکوهی
نام شما

آدرس ايميل شما

مسعود
Iran, Islamic Republic of
مهران عزیز خسته نباشی
پارسائي مجيد
Iran, Islamic Republic of
با ارزوی موفقیت برای تیم استانمان
بر خود واجب دانستم دو نکته اساسی را که امیدوارم راهکاری مفید باشد به کادر همه علاقمندان به هندبال عرض مینمایم
١- با توجه به تغیر جدید در کادر این تیم امیدوارم که به همدلی وهماهنگی بیشتری جهت تقسیم وظایفشان بر روی نیمکت برسند و امیدوارم این تیم با اضافه کردن مربی با درایتی همچون اقای نوروزنژاد به اوج برسد
٢- برای ضعف چهارچوب دروازه فکری بیندیشید
نغمه
Iran, Islamic Republic of
آفرین بچه ها کارتون عالی بود اینشالله بردهای بعدی ایی حامد سلیمانی خالی بود
یا حسین
Iran, Islamic Republic of
به امید بهبودی رضا ظفری
شا گردت
Iran, Islamic Republic of
اقا لباس ندادیا
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1