تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۱۷
کد مطلب : ۶۸۷۹۴

نقدی بر یادداشت وکیلم غلامرضا تاجگردون

۵۲
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛

رضا سبزواریDSC04139

بعد از انتشار یادداشت غلام‌رضا تاجگردون نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت با عنوان «از پیشنهاد طرح های کشوری تا تغییرات مدیریتی در گچساران» یکی از مخاطبان کبنا نیوز به این یادداشت پاسخی داده است که از منظر خوانندگان گرامی می‌گذرد.

تحریریه محترم کبنا نیوز

وکیل محترم مردم شهرستان گچساران و باشت حسب رویه نیکو، گا‌ها یادداشتی پیرامون زحمات شان برای موکلین خود منتشر می‌نمایند که ضمن تشکر از این روش نکات ذیل را به عنوان نظر یک موکل در پاسخ یادداشتی با عنوان «از پیشنهاد طرح‌های کشوری تا تغییرات مدیریتی در گچساران» بیان می‌دارم.
۱- ایشان مرقوم فرمودند «دوستان محترم یک نکته اساسی را باید مدنظر قرار بدهند که معمولا مسئولین با تغییر دولت تغییر می‌کنند نه الزاما با تغییر نماینده.»

پر واضح و مسلم است که تغییر دولت به معنی انتخاب روش اجرایی توسط مردم بوده و قطعا تغییراتی در حوزه‌های مختلف اجرا به دنبال خواهد داشت تا بدین گونه قوه مجریه اثبات فرمایند که بر اساس این میزان گران قدر یعنی رای مردم به میثاق خود بر اساس مشی کلی اداره حکومت عمل خواهد کرد ولی نباید این نکته را از ذهن بدور داشت که در تمام ممالک پیشرفته دنیا همه حوزه‌ها اجرایی به یک حد با سیاست مرتبط نیستند و اساسا در حوزه‌های صرفا تخصصی تغییرات بر اساس منافع حوزه تخصصی و کشور و بصورت اجماع اهل فن یا به عبارت دیگر خرد جمعی تغییرات پایداری می‌نمایند.

و اگر جز این باشد و همه حوزه‌ها به یک اندازه و بدون توجه به ماهیتشان به سیاست وابسته باشند، این سیاست زدگی اساسا منافع اجتماعی و کشوری را بدنبال نخواهد داشت. در تکمیل فرمایش وکیل محترم آنجا که مرقوم فرمودید «اینکه پتروشیمی‌ها و حتی پتروشیمی ما خوب جلو نمی‌ره و سرمایه گذار نمیاد جلو، دلیلش اینه که قیمتش مشخص نیست و نمی‌دونن دولت قراره باهاشون چطور برخورد کنه...

چرا نباید کمک کنیم تو کشورمون این فرصت رو به سرمایه گذاران بدیم.... اصلا کاری ندارن تو گچساران و دهدشت و… کار بشه یا نه» به نظر بسیاری یکی از دلایل عمده عدم تمایل سرمایه گذاران داخلی و خارجی در پروژه‌های عظیمی چون پتروشیمی، همین سیاست زدگی صنایع و حوزه‌های هستش که بجای تصمیمات فنی و صنفی با تصمیمات سیاسی و منافع گروهی با انبوهی مشکلات گریبانگیر هستند لذا سرمایه گذاران ترجیح می‌دهند بجای ورود به این حوزه‌های پر تنش به انحاء دیگر به حفظ سرمایه بپردازند و مشهود‌ترین نتیجه آن افزایش یبکاری در اینگونه جوامع است.
۲- هر چند که این سنت انتظار از نمایندگان برای تغییرات سیاسی از ابتداء جاری بوده است ولی قطعا فلسفه وجودی و حیاتی انتخاب وکیل برای انجام قانونگذاری و پیگیری‌ها در چارچوب قوه مقننه می‌باشد و انجام لابی‌ها باید در راستای حرکت مجریان به سمت اهداف قانونگذاران باشد ولی انچه غیر قابل انکاراست تلاش‌ها صرفا در این جهت نمی‌باشد و متاسفانه عمده این مجادلات که تبعات فراوان و اتلاف هزینه و انرژی و منابع دولت و مردم را آشکارو پنهان با خود دارد در جهت حفظ موقعیت و پر شدن صندوق آرا در دوره‌های آتی اخذ رای می‌باشد.
۳- و نکته‌ای در مورد تغییر مدیران، همانگونه که مرقوم فرمودید «هر دو عزیز بزرگواری که تغییر کردند در زمان نمایندگی شما منصوب شدند و تقریبا توسط منتقدین شما تا چند ماه قبل مورد هجمه قرار گرفته بودند» آنچه جای سوال دارد این موضوع است که قطعا در مورد انتصاب مدیران در دوره نمایندگی شما نظرتان را جویا شده‌اند و قطعا اگر نظر شما در مورد آقایان مثبت نبود انتصابی نیز صورت نمی‌پذیرفت، حال به عنوان یک موکل دو تحلیل در نظر دارم ۱- موافقت شما از ابتدا صحیح و اصولی نبوده ۲-اگر اصولی بوده پس قطعا باید اشکالات عمده‌ای ایجاد شده باشد که توجیه کننده این بی‌ثباتی مدیریت باشد اگر خدایی نکرده این باشد توضیح کافی به موکلینتان بر شما قطعا به روش صحیح و اصولی واجب است.
وکیل محترم جناب آقای تاجگردون
آنچه نگاشتم نه به معنای تایید تغییرات نه به معنای عدم تایید آن است، چه بسا برای بحث در مورد آنچه بر این صنعت گذشت حکایات فراوانی وجود دارد که حقیر به عنوان یکی از چند هزار پرسنل نفت گلایه و سخنان بسیاری در این مقوله دارم و اساسا جاری نمودن مسئولیت پاسخگویی در بخش عمومی به صاحبان اصلی بنگاه اقتصادی دولتی، یعنی مردم خواست بی‌چون و چرای و انتهای آمال ماست، ولی با تمام احترامی که برای همه پیشکسوتان صنعت حسب وظیفه قائلم و آقای مهندس باورساد نیز از این قائده مستثنی نیست، به دلایل صرفا تخصصی به نظر حقیر گزینه‌های مناسب‌تر از ابتدا بجای ایشان در شرکت نفت و گاز گچساران و شرکت ملی نفت ایران فراوان بودند، پر واضح و غیر قابل انکار است که مخالفت جنابعالی با مشی و شیوه اداره این بنگاه عظیم اقتصادی به روش مهندس پاکدل، یکی از دلایل عمده سپردن این مسئولیت به مهندس باورساد بود و متاسفانه باید اذعان نمود این تغییرات پیاپی که عمدتا برگرفته از مسائل سیاسی است تا مسائل فنی و تخصصی، بام نفت ایران را دچار مشکلاتی عدیده‌ای منجمله کاهش نشاط لازم و پایین آمدن سطح تصمیمات مقتدرانه در مدیران ارشد و تصمیمات مدیران میانی و معضلات دیگری نموده که مرقومه جداگانه و تخصصی می‌طلبد.
آنچنان که دوستداران شما در مورد دانش و تخصص شما تعاریف بسیار فرمودند و تدقیق در انتخاب‌ها و حکمت در اعمال را همچون تخصص بالا و درایت سیاسی شما بی‌رقیب می‌دانند، قطعا دلایلی برای این تغییرات زودگذر در حوزه نفت دارید که در صورت صلاحدید انتظار موکلان برای شنیدن آن به هر نحو که صلاح بدانید انتظار نابجایی نمی‌باشد.
انشالله در عبودیت حق و خدمت به مردم پیروز باشید.
نام شما

آدرس ايميل شما

خود خواه
Iran, Islamic Republic of
میگن تو جلسه ای که چند روز پیش تاجگردون با اساتید دانشگاه آزاد داشته یکی از اساتید به تاجگردون گفته که شما با انتخاب محمودی به ریاست دانشگاه دانشگاه رو ۱۰سال به عقب بردید
تاجگردونم در پاسخ گفته که اگر سایر گزینه ها در اون زمان انتخاب می شدن دانشگاه ۲۰ سال به عقب بر می گشت
حالا یه سوال از آقای تاجگردون مگه در اون زمان شما سه گزینه بیشتر داشتید محمودی ملک زاده و پورانفر
از شما سوال میکنم اونی که ۳۰ سال دانشگاه رو به عقب میبرده کی بوده
ملک زاده یا پورانفر
من نمیدونم چرا همش شما احساس زرنگی می کنید
شش شنبه
Iran, Islamic Republic of
پدر سیاست بسوزه تش نها من این شهر ، منتظر پاسخگویى نماینده محترم شهرستانهاى باشت و گچساران هستیم
ما همه یکی هستیم
Iran, Islamic Republic of
با سلام
انچه از مطالب طرح شده در مرقومه جناب وکیل و پاسخ جناب سبزواری بر می اید این است که واقعیت حاکم بر این منطقه برای اذهانا اگاه و منصف که دل در گروه رشد و پیشرفت این اب وخاک دارند پوشیده نیست . جناب وکیل بخوبی اگاهند که طی زمانی نه چندان دور رفت و امد های بدون اینده نگری چه فرصتهای بهبود را از این منطقه گرفته در حالی که به دلیل عقب ماندگی تاریخی ما احازه اشتباه و تعلل و تسامح را نداریم و این فرصت سوزی ها به بهای گزاف از دست رفتن منابع ما دی و انسانی بسیاری شده است .ایا نمیتوان با بالا بر دن ظرفیت درونی با این همه پتانسیل ها کارهای بزرگ را به س انجام رساند ؟ این در حالیست که با حذف افراد توانمند و نداشتن برنامه و پدیرفتن تصمیماتی که برای ما بواسطه عملکردمان گرفته میشود مسیر خود را با موانع دست ساز خودمان کند میکنیم. کاش بحای حذف افراد توانمند این خاک از افراد توانمند ی استفاده میگردید که متاسفانه کوتوله هایی سکان هدایت را بدست میگیرند که جز تحقیر عقب گرد نتیجه ای عاید نمی گرد .پس پنهان شدن و اظهار بی اطلاعی از امدن ها و رفتن ها عذر بدتر از گناهی است که زیبنده وکیل نمیباشد و این در حالی است که عملکردها من وما فردا در رصد تاریخ و وجدان های بیدار است و نمیتوان تحرکات پنهان خود را از دید همگان بدور داشت که امروز دوره این نمایشها گذشته است . پس راه راه درستی و پاکی و صداقت تنها مسیری است که این مردم زجر کشیده در طول قرون را به ارامش میرساند واین میسر نمیگردد مگر باهم بخوانینم وحدت و همدلی را و از منیت ها و مندفع شخصی و قومی وقبیله ای رها شو یم و دل در گروه پیشرفت و تعالی سرزمین پدری بگذاریم تا فرزندان مان فردا درس اتحاد و همدلی و صداقت ما را زمزمزمه کنند و خبری از انچه که امروز بد اخلاقی و کینه توزی است نباشد . دست در دست هم دهیم به مهر میهن خویش را کنیم اباد
رایمو پس میگیرم
Iran, Islamic Republic of
اینهم یک دلیل از یک متخصص
وکیل من اینگونه بسیارند اما مورد مشاوره نیستند و باند بازی را قبول ندارند و وارد این گود نمی شوند اما گمانم اگر مردم توجه کنند راهش همانست که گفتم اجازه تغییرات و گرفتن فرصتها از مردم در مقابل خودکشی چون شما هم باید هزینه بدهید.
ازمردم شهرستان گچساران و باشت
Iran, Islamic Republic of
با با شما کی هستی که خودت را وارد سیاست کردی شما قیافت به هم چیز می خورد به ولا سیاست شما اگر ..... بهتره چون تیپت فقط به ....می خورد نه سیاستمدار
علی
Iran, Islamic Republic of
خودت نوشتی و خودت نقض کردی برادر در گفتار و نوشتارت مثل اینکه دو دل بوده ای.
یم
Iran, Islamic Republic of
در پاسخ از مردم گچساران و باشت عرض کنم بهتر است با توجه به اموزه های دبن مبین اسلام توجه کنیم که چه گفته
گچسارانی واقعی
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ از مردم شهرستان و باشت عرض میکنم طبق اموزه های دینی بهتر است نگاه کنیم که چه گفته می شود تا اینکه چه کسی میگوید لذا توصیه میشود بحای پرداختن به افراد و حواشی و غافل شدن از اصل موضوع که سنت مشخص افراد ... میباشد کمی اندیشه را چاشنی کارها بفرمایید زیرا بنده معتقدم که دلیل تمام عقب ماندگی ها یا بواسطه نا اگاهی خودمان یا تحمیلی از پیرامون است که زمان ان رسیده که نقش های بر اب خود را رها کرده و طرحی نو دراندازیم
مهر
Iran, Islamic Republic of
جناب سبزواری.
هرمدیری که کم کاری کرد باید تغییر کند.دلیلی نمی شود چون فلان مدیر درزمان تاجگردون منصوب شده باید حتما بماند.مردم از وکیل خود بهبود وضعیت را می خواهند که الحق وانصاف تاجگردون بخاطر آسایش مردم کار می کند.وضعیت نفت و دانشگاه آزاد نگران کننده بود.

انشاء الله بادرایت این نماینده پرتوان روند پیشرفت گچساران ادامه داشته باشد.
دانشجوی سابق
Iran, Islamic Republic of
فعلا که شرکت نفت دست سعید غلامی و غلامحسین فولادی و اسدالله زمانیه و کارمندان و کاگران هم بشدت ناراضی اند و کسی هم نیست بررسی کنه
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
درجواب ازمردم سهرستان گچساران وباشت معلوم خیلی کم اوردید ونمی تونیدپاسخ منطقی به اقای سبزواری بدید اخه سیاست ودانایی چه ربطی به قیافه داره اقای سبزواری انتقادبجایی کردندونماینده هم وظیفه دارندبرای منتقدینشون پاسخ بدن من نمیدونم مگه قیافه وتیپ میتونه مشکلات مردم رو حل کنه/
Iran, Islamic Republic of
گپ قشنگی زدی ای ول عزیزوم
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
اخه انتقاد منطقی چه ربطی به قیافه وتیپ داره
قشقايي
Iran, Islamic Republic of
ما کارکنان نفت زمانی فرصت را ازدست دادیم که آقای ب... مدیر عامل شد وهمچنین در زمان آقای حسینی هم ،دوفرصت طلایی از دست دادیم یکی برکناری مهندس فولادی و دیگری سیاسی شدن فردی توانمند وبی نظیر مانند آقای مهندس پاکدل که این دو فرصت توسط آقای حسینی ازدست کارکنان نفت رفت وجناب مهندس باورساد هم کارنامه درخشانی ندارد زیرا ترابری که یکی ازادارات عملیاتی وسیاسی نفت می باشد باعملکرد ضعیف باقری هنوز بعد از۱۸ ماه ۷ سرپرست عوض کرده وخدمات مهندسی هم همینطور و شاید این سرپرست بودن دلیل خوبی باشد تا آقای باقری بهتر دراین ادارات اعمال نفوذ کند (ماترکها دوست داریم بجای باقری یک ترک دیگری را منصوب کنندچون فقط تلاش می کند تا این سمت را از دست ندهد)واز طرفی آقای غلام قاسمی برای آقای باورساد تصمیم می گرفتند که از ضعفهای عمده مدیرعامل بود وبهتر است عملکرد هرفردی را تحلیل بکنیم بعد نظر بدهیم
مبارکي
Iran, Islamic Republic of
با درود خدمت همکار ارجمندم جناب آقای سبزواری.
قطعا این بی ثباتی مدیریتی در حوزه اداری کشور منبعث از تراژدی ناکارآمد دولت سابق بوده و میتوان با درایت و هوشمندی مسوولان خصوصا نمایندگان محترم در حوزه نظارت ,ازسرایت ان جلوگیری نمود.
واقعیت هم این است که بعد از مدیریت ٧ ساله آقای رحمتی بر بام نفت ایران. دیگر شاهد مدیر توانمندی نبوده ایم. و این سراشیبی سقوط همچنان ادامه داشته. اما بنده معتقدم که مدیریت جدید هر که باشد میتواند موفق باشد به این شرط که اولا از جنس نفت باشد . ثانیا مدیران میانی را کاملا پاکسازی نماید.
بقول معروف مرگ یکبار شیون هم یکبار . شاعر محلی هم میفرماید. ریشم چهره کنم,تش ب کار سلمون ... پس یکی شویم تا نماینده (نه وکیل) مان سرفراز بماند . و این فرصت طلایی را هدر ندهیم.
کارگر مدت موقت
Iran, Islamic Republic of
تا حالا شما را در عرصه سیاست ندیدیم . لطفا بزارید نماینده کار خودشو بکنه
باوى منطقى
Iran, Islamic Republic of
انتقاد دلیل سازندگى است و بس چرا شلوغش میکنید انتقاد یعنى مشاوره رایگان ، درود بر آقاى سبزوارى من از طرف اصلاح طلبان از شما تشکر مینمایم ، اگه هدف ایشان سازندگى نبود این مطلب را نمى نوشتن ، ازطرف این کامنت ها ناشایست از شخص آقاى سبزوارى عذرخواهى میکنم . یا على
یک پیشنهاد
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون بیاید و از مردم رای گیری کند چه کسی مدیرعامل نفت شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوست قدیمی .
Iran, Islamic Republic of
.فکر میکنه زرنگه .. اگر خواستین هر مسئولی رو عوض کنید برید پیش .بدشو بگید و به .بگید باهات دشمنه قول میدم یک هفته ای عوضش می کنه .
وای به حال مردم گچساران که یک ادم دهن بین نماینده شون
گچسارانی بومی
Iran, Islamic Republic of
با سلام

اینجا یک سوالی هست که چرا بحث تخصص و دوری از سیاسی کاری فقط در زمان بعضی از نمایندگان است .در ادامه باید گفت اتنخابات قومی قبیله ای مگر بیشتر از این هم نیجه میدهد در این استان
همشهري
Iran, Islamic Republic of
جونت کنم ککای مدیرم
سجاد
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم...ای کاش همه همسئولین استان ما مثل اقای تاجگردون زحمت میکشیدن
کارمند
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی اصلا خودت فهمیدی چی گفتی بابا مال این رفا نیستی برادر
کرمی
Iran, Islamic Republic of
باسلام
آقای مهندس سبزواری انسانی با شخصیت مومن ومتعهد است ؛ وازخانواده های بزرگ هستند . ان اکرمکم عندالله اتقاکم بهترین شما نزد خداوند باتقواترین شماست.
ازمیان مردم
Iran, Islamic Republic of
این نماینده فکر میکنه خیلی زرنگه وموکلینش را هیچ پنداشته.بدون شک ازنظر عملکرد ضعیفترین نماینده بوده.خوب دقت کنید گزارشات ازروز اول تا حالا کاکلا"تکراری وفقط شعار بوده وفقط من گفتم،من خواستم،من نوشتم،ومن من من.ایشان برخلاف گفته هایش دردورا ن انتخابات بیشترین دخالت رادرکارهای اجرایی داشته ودرمورد نفت هیچوقت نگفته کی باید یاد فقط دررخوردهای عقده ای وتسویه حسابی گفته فلانی بره.دخالتهاشون درسازمانهای تخصصی ومخصوصا"نفت را مختل کرده تا جاییکه امثال سعید غلامی فکر میکنن میتئنن مدیر عامل بشن وامثال پورهادی نمی پذیرند.
Iran, Islamic Republic of
این خانه از پای بست ویران است
ميرزاهاشم
Iran, Islamic Republic of
آیاپذیرفتیم که جابجائی هاسیاسی است وهدف منافع ملی نیست؟
همشهری بیطرف
Iran, Islamic Republic of
مطالب جناب اقای سبزواری منطقی ومستدل ومعقول بود اماان عزیزی که به قیافه ظاهری نگاه کرده باید تو این حسرت بسوزه که از الفبای سیاست سر در نمیاره
کمان
Iran, Islamic Republic of
نفت بومی باشه هرکس میخواد باشه
خیرخواه
Iran, Islamic Republic of
آقای سبزواری بسیارمتشکرم که کارشناسانه وبدون توجه به دسته بندیهای بچه گانه اظهارنظرفرمودی،ماتحمل پیشرفت همدیگه رو نداریم! اگرمتوجه شدیم که کسی ازما سرتره وممکنه درآینده رقیبمون بشه به فکر حذفش میفتیم! وکیل عزیزمون که همیشه میگفتن درود برمخالف ،الان بفرمایندکه چکارکردن؟شماکه فرمودی آمده ام که دیارم رابسازم آیا میشود دیارمان را باندیدن شصت هزارنفر ساخت؟ شمادرهتل انقلاب تهران هنگام صدوراطلاعیه جناب باورساد با ایشون نشستی داشتی وشروطی!چی بود و چرا؟ جناب دکتر شمابیشتردنبال افراد بله قربانگو میگردید تا کارشناس!! جامعه صنعت نفت ازپیروزی شماحتی جناب پاکدل خوشحال بودن چراکه میگفتیم یکنفرکارشناس که در بدنه اجرایی دولت کارکرده هستید برخلاف نمایندگان محترم قبلی که همه معلم بودند! اما کاری کردید که بایداعتراف کنیم صدیاد آنهابه خیر،اگرخیلی کارشناس نبودند ولی کمترین دخالت را درامورنفت داشتن ولی حالا نفت داره تیکه پاره میشه وصحبت ازفتح نفت توسط جریان چپ پس از سی سال ازدست راستی هاست!! خدالعنت کنه حضرات سیاسی کار رادرشهرستان ما ومناطق نفتخیزجنوب که شخص مدیرعامل فعلی مناطق ازجمله انهاست وبالابی گری و التماس فعلا مونده،وکیل عزیزم حضرت عباسی مسولین قبلی بیشتراحترام شماومردم راداشتن ومنزلت نفت راارتقاء دادن یا کسانیکه باپشتوانه جنابعالی سرنوشت نفت رابه دست گرفتن؟ خدارا شاهدمیگیرم که بیشترین آسیب راهمین حضرات به نفت ومردم و شخص شماوارد کردن،جناب دکترتاجگردون باوربفرما ما ازموفقیت شماخوشحال میشیم،اما این ره به ترکستانه! میخوای باوربفرمایی یا نفرمایی، مادسته جمعی شرمنده شهداهستیم وشما بیشتردرخطر هستید،
حسن کچل
Iran, Islamic Republic of
این اقا دوست شنبه غلامیه داره برا اون تبلیغ میکنه نمیدونه تاجگردون یادش نرفته که غلامی گفته تاج ترک خورده ودیگه مدیر عاملش نمیکنه
حق
Iran, Islamic Republic of
این بدبختی ها همه زیر سر استانداره
همه مدیران با ایشون نسبت فامیلی دارن
بعضی ها که نمیدونن میگن معون عمرانی ایشون که سی سختیه و فامیلش نیست ولی عزیزان بدونید که مادر بزرگ استاندار سی سختی هستش ولی ایشون چون دقیقا فامیلاشو نمیشناسه عوضی گرفته
مغرور
Iran, Islamic Republic of
هر کس بر خلاف منافع شخص نماینده حرکت کنه همینه
اداره برق
Iran, Islamic Republic of
تمام تغییرات کوچک و بزرگ درون استانی و درون شهری وحتی درون روستا فقط جنبه سیاسی دارد و اکثر مدیران بر اساس شایستگی منصوب نشده اند.فقط روابط سیاسی برقرار است.در این انتصاب ها قانون و حق رعایت نمی شوند.غیر بومی شایسته حق انتصاب ندارد.
علی بنزما
Iran, Islamic Republic of
عجبا ........!
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
علت تغییر زود هنگام مدیران اینستکه نماینده خیلی بچه گانه عمل میکند وعمده هدفش ازتعویض تسویه حساب شخصی وبرخورد با کسانی است که به اورای نداده اندحتی اگر توانمند باشند(پاکدل وزراعت کیش هردو مدیران قوی بودند).ایشان اینقدربا عصبانیت اقدام میکندوبه فکرعاقبت کار ومصلحت شهرستان ومردم نیست که نیروهای بسیار ضعیف (مانند باورسادومحمودی )را هم میپذیردوحالا هم توجیه ودفاعی ندارد.
گچساران
Iran, Islamic Republic of
..بیشتر به قصابها ..!
Iran, Islamic Republic of
.. راننده تریلی
مطلع از همه جا
Iran, Islamic Republic of
احسنت حرف دلمون رو زدی؟
کریمی
United States
اینطور که دوستان شرکت نفتی میفرمایند شرکت نفت در دوره های گذشته با سرعت نور در حال پیشرفت بوده و الان به دلیل تغییر دو مدیر عقب گرد کرده.برادران عزیز شما همانهایی هستید که در دوره سیاه پاکدل منفعتها برده اید و الان از به خطر افتادن این منافع نگرانید.سیاست تاجگردون بازگرداندن نفت گچساران به بچه های لبنان و رادک و سادات هست و از دید ایشان همه بیگناهند مگر آنکه خلافش ثابت شود.اگر آسمان به زمین بیاید روزهای خوش گذشته دیگر برای شرکای پاکدل بر نخواهد گشت.روند انتقال سرمایه های شرکت نفت به مردم گچساران و عمومی شدن امکانات آن آغاز شده و دیگر قابل بازگشت نیست.نفت گچساران متعلق به مردم گچساران است و تاجگردون آمده که حق ما را از برادران خوش نشین پس بگیرد.پس تا میتوانید دشمنی کنید که از دشمن جز دشمنی انتظاری نیست.جانم فدای دکتر غلامرضا تاجگردون
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
بوردرفت:ایتهم عاقبت کار سیاسی ومطیع نمایندگان مجلس بودن.به همه مدیران توصیه می شود مستقل وتخصصی وبه تشخیص خودشان تصمیم بگیرندنه به دستور نماینده.ممکن است این اطاعات محض چند ماه آنها را یشتر نگه دارد ولی بالاخره کنارشان میگذرند وآنوقت ازگذشته خویش پشیمانند ودفاعی هم برای آن ندارند.همین آقای بوردتحت نظر تاجگردون وجشن ساز مدیر عامل قوی مانند پاکدل را برداشت ومدیر عامل ضعیفی مانند باورسادراآورد ونفت گچسران را نابود کرد که تا ابد لکه ننگی باشد بردامن خودش وآقایان وهیچ دفاعی هم ازاین دوران سیاه نداشته اشند.
كارمند
Iran, Islamic Republic of
با سلام واحترام خدمت وکیل شهرستان.ضمن تشکر از تلاشهای وی .چقدر عالی است بعضی ازاین اعمال ویا اهداف قبلی خود را به این صراحت رد ننمایدویا اظهار بی اطلایی نکند و یا لاقل از آنها حرفی به میان نیاورد.چون مردم این موضوعات ابتدایی را خوب می دانند.
شرکت نفت
Iran, Islamic Republic of
دید گاه دکتر فقط فرار مغز های شهرستان گچساران الا به انتخابهایش نگاه کنید .در جلسه چند روز خودش اعتراف کرد
انصاف
United Arab Emirates
نمیدونم این باقری بجز خدمت وکار برا این شرکت چی داشته که این همه برا بعضی ها تحملش سخته بنام قشقایی مطلب ردی این قوم کی را تو شرکت دارن که جای باقری بزارن ضمنا هر چی تو سایت اومد تو باید بچسبونی بباقری تو شرکت کم تو کارش موش می دوانید از گفته های دروغت کسی بهتون اعتماد ندارن ترابری دو سرپرست عوض شد خودشون کار نکردن اتفاقا باقری جلوی پارتی بازی میگیره تو خدمات مهندسی هم خودتون میدونید چه کلاهی سر دیگران میگذارید انصاف خوب چیزیه
میانجی
Iran, Islamic Republic of
آقای سیزواری ازکارشناسان خبره نفت است و تاجگردون نیز از وکلای خوش قدوقامت کشور است، طبیعی است موضوعی طرح شود تا فضای جامعه تلطیف شود،همه چیز را باید واقع بینانه دید نه با خودرایی و جناحی /آقای سبزواری مودبانه دیدگاهش را طرح کرده بالاخره هر اظهارنظر ویادداشتی نکات مثبت واحبانا کاستی دارد ودر فضای نقد وایده پردازی احتمال خطا نیز وجوددارد.
ولله تکراری نیست/میانجی
Iran, Islamic Republic of
آقای سیزواری ازکارشناسان خبره نفت است و تاجگردون نیز از وکلای خوش قدوقامت کشور است، طبیعی است موضوعی طرح شود تا فضای جامعه تلطیف شود،همه چیز را باید واقع بینانه دید نه با خودرایی و جناحی /آقای سبزواری مودبانه دیدگاهش را طرح کرده بالاخره هر اظهارنظر ویادداشتی نکات مثبت واحبانا کاستی دارد ودر فضای نقد وایده پردازی احتمال خطا نیز وجوددارد.
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
هیچکس جریان سبزواری رو نمیذونه که دلش واسه چی از تاجگردون خونه .بله ایشون(سبزواری)با وساطت بیژن غلام قاسمی میخوتست از طرف باورساد بشه رییس یکی از ادارات ستادی ولی دستش رو شد و سنگش هم به هدف نخورد بله برادر ما همه چی رو میدونیم فقط سعی کن بیش از این خودتو خراب نکن
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
آقای باقری در فضای سیاسی شهر گچساران جایگاهی ندارد . علی فولادی بخاطر خوش خدمتی ایشان در انتخابات ایشان را سرکار آورد. کارهای ظاهری در سطح شرکت و تملق فرماندار و شهر دار هنر نیست . چه کار زیر بنائی در جهت رفع مشکلات رفاهی کارکنان نفت برداشتید ؟ نگاه قومی و ناسیو نالیستی در نفت یعنی نابودی توانمندیها. و استعداد ها . آقای باقری از فضاهای خالی در مدیریت ، خوب بهره برداری میکند . شاید توشه ای دراینده . زیرا از ساخت و ساز نفعی نبر د وارد سیاست شد. زاغ اگر شرم ندارد که نهد پای بر گل . بلبلان را ................ کلیدخاموشی و تعالی در نفت بدست سیاسون افتاده و اگر آقایان مشغول خدمت به مردم شهید پرور گچساران بشوند و اداره صنعت نفت را به متخصصین با اعتقاد بسپارند . مشکلات اندکی حل خواهد شد .باتشکر
هم وطن
Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به کریمی:براذر قبل از پاکدل بچه های گچساران به زور رییس اداره می شدند.این پاکدل بودکه به آنها خود باوری داد؛موقعیت داد،حمایتشان کرد وحاضر نشد بخاطر نماینده حتی با یکی ازآنهابرخورد کنه.حالابرسی کنید اتفاقا"روسا ومدیرانی که پاکدل گذاشته بچه های همان راذک ولبنان وگچساران وحومه هستندگپکه درتاریخ نفت بی سابقه بوده.شما یا بی اطلاعی یا بچه از اون بی لیاقتهایی هستی که پاکدل جلو توقعات ی جات ایستاده.
استادمبارکی بخواند
Iran, Islamic Republic of
سلام،مهندس .... درحال فروش چندین هکتار از زمین های کشاورزی خود در دشت لیشتر هستن!! درزمان مدیریتش آقایان ....و ... با محوریت جناب .... دهها کاروان زیارتی خارج ازنفت با سودهای کلان راه انداختن!! تشریف ببر و ببین که زمینهای شهرک نفت چگونه بین خودشان تقسیم شده اونهم سرنبشی هاش!! درست میفرمایی اون موقع در آرامش قبرستانی حضرات بارخودشونو بستند والان یکی از خونه های جناب....در تهران با قیمت یک میلیاردوپانصدمیلیون تومان در حال فروشه!!! یکی ازمنازل آقای ....درشهرک نفت نیز باقیمت دویست میلیون تومان آماده فروشه!! وای بر سادگی ما!!!!
ذر جواب بیطرف
Iran, Islamic Republic of
کاش نام بیطرف را انتخاب نمیکردی چرا قبل از باقری را نمیگی وبعد پایش انجام میدادی
دنک
Iran, Islamic Republic of
تاج مشاورش ح.. است با ع... دامادش هر کسی را این دوتا گفتند تمام است وهرکسی را این دو مخالفت کردند چیزی عایدش نمی شود مردم در اسفند ماه چنان ترکی بزنتان که قا بل وصله شدن نباشد خیلی مغرور شدید اگر سعید وووووو در طا یفه سر نوشت ساز شیخ جلیل پست نگیرند تاج در مله باشت وری ترک می خورد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1