تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب : ۶۸۷۲۹

فولاد و حافظ اصلی‌ترین رقیبان نفت گچساران در لیگ برتر

۳
۰
کبنا ؛ 
nojavannaftسرپرست تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران گفت: فولاد و حافظ شیراز از اصلی ترین رقیبان در رقابت‌های امسال لیگ برتر هستند.
محمدرضا یزدان‌شناس در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به تیم‌های هم گروه تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز در رقابت‌های امسال لیگ برتر، اظهار کرد: خدا را شکر امسال قرعه خوبی به ما خورده و ما در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم.
وی بیان کرد: تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران امسال در گروه ۵ رقابت‌ها و با تیم‌های فولاد خوزستان، فجر شهیدسپاسی شیراز، حافظ شیراز، برق شیراز و شاهین بوشهر هم گروه شده است.
سرپرست تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران گفت: قرعه امسال تیم ما نسبت به سال قبل بسیار بهتر بوده و ما با تیم‌های خوبی هم گروه شده‌ایم.
یزدان شناس با اشاره به اینکه فولاد خوزستان یکی از تیم‌های هم گروه ما فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شد، عنوان کرد: فولاد و حافظ شیراز از اصلی ترین رقیبان ما در رقابت‌های امسال لیگ برتر هستند.
وی تصریح کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم تا امسال بتوانیم با کسب نتایج بهتر، رتبه بهتری نسبت به سال گذشته که چهارم شدیم به دست آوریم.
سرپرست تیم فوتبال نوجوانان نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: خدا را شکر بازیکنان در حال حاضر در شرایط خوبی به سر می‌برند و تمرینات آماده‌سازی خوبی را پشت سر گذاشته‌اند.
یزدان شناس افزود: در دوران آماده‌سازی اردوهایی را تدارک دیدیم و خوشبختانه این اردوها به هماهنگی بیشتر میان بازیکنان ما کمک‌های بسیاری کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

هوادار
Iran, Islamic Republic of
تیم نوجونان باچهارمین حضورش درلیگ برتر کشور باعث افتخار است که توجه مدیران به این تیم باعث پیشرفت فوتبال گچساران رادرپی دارد.
لیونل مسی
Iran, Islamic Republic of
درود به نوجوانان. نفت وگاز...تیم محبوب وبی ادعا.
کارشناس فوتبال
Iran, Islamic Republic of
بهترین وپاکترین تیم فوتبال در رده نوجوانان بدون شک همین تیم نوجوانان نفت وگاز گچساران است.خدا یاورشان باد.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1