تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۹
کد مطلب : ۶۸۴۲۸

اعلام ترکیب تیم دنا در مقابل حریف ایلامی

۴
۰
کبنا ؛سرمربی تیم فوتبال دنای یاسوج گفت: مردم شهر یاسوج و به خصوص جوانان این شهر حمایت‌های صادقانه استاندار از این تیم را بی‌جواب نمی‌گذارند.
جمشید غدیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کبنااسپورت در یاسوج با اشاره به تمرینات تیم فوتبال دنای یاسوج پیش از بازی با نماینده ایلام در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور اظهار کرد: تمرینات خوبی را در یکی دو روز گذشته در این شهر داشتیم و تیم آماده مقابله با حریف ایلامی است.
سرمربی تیم فوتبال دنای یاسوج به خبری خوشحال کننده که از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مجموعه تیم داده شده اشاره کرد و گفت: وقتی بچه‌ها در تمرین این خبر حمایت استاندار مردمی و ورزش‌ دوست را شنیدند چنان روحیه‌ای پیدا کردند که برای خود من هم عجیب بود.
غدیری تصریح کرد: به همت استاندار و معاونین و همچنین مدیرعامل و رئیس هیئت فوتبال در بهترین محل اقامت کرده‌ایم و بهترین تغذیه را بازیکنان داشته‌اند و تیم از نظر روحی و روانی آمادگی خوبی دارد تنها شاید از نظر بدنی آن هم به دلیل دیر آغاز کردن تمرینات مشکلی وجود داشته باشد که می‌توان با چاشنی غیرت و تعصب این نقیصه را هم پشت سر گذاشت.
سرمربی تیم فوتبال دنای یاسوج با قدردانی از جهانبخش عنبریان و پرویز موسوی مدیرعامل تیم و رئیس هیئت فوتبال استان و تلاش‌های بی‌وقفه کرامت‌الله موسوی قائم‌مقام باشگاه برای سربلندی نام یاسوج در فوتبال کشور از همه زحمات آن‌ها در راه جمع کردن تیم قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه مردم شهر یاسوج و استان این تفکر ورزشی استاندار ارج می‌گذارند و زحمت خادمی بی‌جواب نمی‌ماند، تصریح کرد: دلگیری از شهردار یاسوج نداریم و می‌دانیم که اگر شرایط مالی داشته باشد به تیم کمک خواهد کرد و در ادامه راه منتظر حمایت‌های دکتر جاوید شهردار یاسوج به مانند دکتر خادمی استاندار هستیم.
غدیری در خصوص ترکیب تیم شهرداری یاسوج در مقابل میزبان ایلامی گفت: درون دروازه مازیار شعبانی و در خط دفاع و دفاع میانی از عبدالله سلیمانی و فردین زارع و در پیستون‌ها از پوریا افشاریان و علی‌محمد دهقان و در خط هافبک از قاسم صادقی و حسن اسلامی‌خواه و همچنین اکبر صفری و سجاد داستار و در خط حمله از رامین خطیبی و علی قلی‌زاده استفاده خواهیم کرد.
وی ادامه داد: با تلاش‌های رئیس هیئت فوتبال و مدیرعامل تیم محرومیت علی‌محمد دهقان بخشیده شد و مجید نجاتی که شش جلسه محروم شده بود به دو جلسه تقلیل پیدا کرد و از هفته آینده نجاتی را در ترکیب تیم خواهیم داشت.
سرمربی تیم فوتبال دنای یاسوج در پایان استفاده از ۲۴ بازیکن بومی در این تیم را نقطه عطفی برای فوتبال استان دانست و افزود: این در حالی است که شهرداری یاسوج در سال گذشته ۲۴ بازیکن غیر بومی داشت.
انتهای پیام/بهنیازاده
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
باختتون مبارک
Iran, Islamic Republic of
تو هرکه هستی فوتبالیست نیستی
محمدی
Iran, Islamic Republic of
ادم عقده ای معلومه میشه از حرف زدنش تشخیصش داد
صادق
Iran, Islamic Republic of
جه عجب اسم چنتا بومی دیدیم بلاخره
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1