تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۶۸۴۲۳

مسئولان نمایندگی ولی‌فقیه سپاه چرام و باشت منصوب شدند

۱
۰
کبنا ؛ 
مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه چرام معرفی شد
طی مراسمی مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه چرام معرفی شد.
طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه چرام، فرماندار و جمعی از پاسداران و بسیجیان چرام مراسم تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه چرام برگزار شد.
در این آئین حجت الاسلام سیدمحمدرضا موسوی به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه چرام معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام محمدهادی عرفانی قدردانی شد.
حجت الاسلام سید امان الله حسینی‌صدر در حاشیه این برنامه با تبریک این ایام مبارک با اشاره به عید سعید غدیر، اظهار کرد: عید غدیر یک مسئله نمادین بود که پیامبر اکرم (ص) از طرف خداوند حاکمیت و ولایت تاریخ را برای جهانیان مشخص کند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امام خمینی (ره) عید غدیر را عید مستضعفین می‌دانست، عنوان داشت: در حالی که حاکمان و پادشاهان عالم برای حفظ شان و منزلت خود با ثروتمندان و مال داران زمانه رفت و آمد داشتند، علی (ع) با فقرا هم سفره می‌شدند و به گفته آن عالم یهودی امام علی (ع) به همین دلیل بالاترین افتخارات را کسب می‌کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه غربی‌ها و دشمنان اسلام به این نتیجه رسیده‌اند که برای مقابله با مسلمانان گزینه نظامی راه به جایی نمی‌برد، خاطرنشان کرد: امروزه غربی‌ها برای ضربه‌زدن به اسلام به درون دنیای اسلام توجه دارند و فرهنگ ما را مورد هجمه قرار داده‌اند.
حسینی‌صدر در پایان خطر امروز داعش را از القاعده بیشتر دانست و تصریح کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری نیز در پیام حج امسال فرمودند مسئله اتحاد بین شیعه و سنی مهمترین دغدغه دنیای اسلام است، غربی‌ها می خواهند با شبیه سازی و راه‌اندازی فرقه‌های ساخته دست خودشان، فرهنگ ما را به انحراف بکشانند.
***
محمد هادی عرفانی مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه باشت شد
طی حکمی محمد هادی عرفانی مسئول جدید نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه باشت شد.
ظهر امروز مراسم تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه باشت با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، امام‌جمعه باشت، فرمانده سپاه ناحیه باشت و جمع زیادی از پاسداران و بسیجیان این شهرستان در سوله سپاه باشت برگزار شد.
در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌داد دادخواه ؛ محمد هادی عرفانی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه باشت معرفی شد.
حجت الاسلام‌والمسلمین سید امان الله حسینی‌صدر در این آئین  ضمن تبریک عیدالله اکبر بر تمامی مسلمانان جهان اظهار کرد: مسئله غدیر مسئله اجتماع بشریت و بخصوص جهان اسلام است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: ولایت فقیه دنباله‌رو ولایت امام‌علی(ع) است لذا از بزرگترین درس‌های غدیر می‌توان زندگی در سایه ولایت را برشمرد.
وی با تشبه ولایت به مرکز دایره جهان اسلام ادامه داد: اگر نبی‌اسلام (ص) در روز غدیر خواستند که جلوداران بازگردند و عقب ماندگان خود را به محل خم برسانند در حقیقت درسی عظیم به بشریت دادند که همواره باید همراه و در سایه ولایت بود و هرگز گامی جلوتر و یا عقب‌تر از ولایت نباشند.
حسینی‌صدر با بیان ‌این موضوع که اسلام دینی ماندگار و جهانی است، گفت: مسئله غدیر مسئله سیاست و حکومت است، مسئله‌ای که حاکمیت جهان اسلام را بیان می‌کند بنابراین شایسته‌ترین فرد برای حکومت دین اسلام شخصی است که دارای مقام عصمت بوده و برگزیده خداوند متعال و رسول الله(ص) باشد که در روز غدیر فرد شایسته از سوی خداوند به رسول اکرم(ص) اعلام شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهلول دیوانه
Iran, Islamic Republic of
ای بابامگرکاری جزعزل ونصب وجابجای بلدندبیچاره مردم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1