تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۶۸۴۰۶

دانش‌آموزان سمپاد استان ۱۷۰ مقام کشوری کسب کردند

۱
۰
کبنا ؛asadpoor
رئیس واحد استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان استان طی یک سال گذشته ۱۷۰ مقام کشوری کسب کردند.
به مناسبت دهه ولایت و امامت و عید غدیرخم جشن باشکوهی ظهر امروز در دبیرستان دخترانه استعدادهای درخشان دهدشت برگزار شد.
محمدتقی اسدپور در این آیین عید غدیر را عید اکمل و بزرگ شیعیان خواند و اظهار کرد: جای بسی خرسندی است که ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که نشأت گرفته از راه و رسم و شیوه انسانیت ائمه معصومین(ع) و مولا علی(ع) است.
رئیس واحد استعدادهای درخشان اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد حضرت علی(ع) را قرآن ناطق خدا برای بشریت عنوان کرد و گفت: مکتب ما مکتب قرآنی است که حاکمیت آن در واقعه غدیر مشخص شد و مسیر برگرفته شده آن خط ولایت و حکومت الهی است.
وی در ادامه علم‌آموزی و توجه به مقاصد و دنیای فناوری را مهم و اساسی خواند و افزود : عصر کنونی عصر پیشرفت فناوری و اطلاعات است و انتظار می‌رود که دانش‌آموزان به این مهم توجه داشته باشند و در مسیر تعالی و پیشرفت خود و جامعه مثمرثمر واقع شوند.
اسدپور با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم شناسایی نخبه‌ها و استعدادهای درخشان در کشور، دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان را دانش‌آموزانی با خلاقیت و ویژگی‌های خاص دانست و گفت: در پی تلاش و کوشش مسئولان و مدیران، دانش‌آموزان مدارس استعدادهای درخشان استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌های علمی موفقیت‌های خوبی کسب کردند.
این مسئول همچنین پذیرش ۱۱۰ نفر از دانش‌آموزان این مدارس در کنکور سراسری ریاضی و فیزیک سال گذشته در دانشگاه‌های دولتی را از جمله موفقیت‌های مدارس استعدادهای درخشان استان عنوان کرد.
وی در ادامه اجرای طرح کنگره قرآنی، طرح روشنا، طرح پژوهشی، اجرای المپیاد‌های مختلف و طرح جشنواره خوارزمی را از جمله  طرح‌ها و برنامه‌‌های قابل اجرا در مدارس استعدادهای درخشان(سمپاد) برشمرد.
اسدپور خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان مشغول به تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان کهگیلویه و بویراحمد سال تحصیلی گذشته ۱۷۰ مقام کشوری در مسابقات مختلف کسب کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

انتظار
Iran, Islamic Republic of
باسلام اقای اسدپوراین توفیقات ربطی به حضرتعالی نداره حاصل زحمات دبیران زحمت کش بی ادعاست که کسی هم یادی ازانهانمیکندوفقط شده فاکتورتبلیغاتی ریس سازمان ومعاونین وکارشناسان سازمان
سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

سنجابِ وزنه بردار! + تصاویر

این تصاویر آن قدر طبیعی به نظر می رسند که بیننده با دیدن آن تصور می کند این سنجاب در ...
ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

ادامه جنجال‌ها برای موضوع دختر روحانی

۱۲۰میلیارد تومان کمک به دانشگاه شهید بهشتی از ردیف کمک‌های تملکی صورت گرفته است.
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
1