تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۶۷۶۹۲

کمک میلیاردی خیرین به دانشگاه علوم‌ پزشکی یاسوج

۰
کبنا ؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری‌های انجام گرفته و برای اولین بار ۳۵ پزشک متخصص جذب کردیم که آنها در مناطق مختلف استان مشغول فعالیت می‌شوند.
chman-kebna
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، رضا چمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح نظام سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد با موفقیت در حال برگزاری است که در مدت اجرای این طرح حدود ۳۰ هزار بیمار در بیمارستان‌های استان بستری شدند.
زایمان‌های طبیعی و سزارین به تفکیک آمار
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خود به تشریح فعالیت‌های این دانشگاه پرداخت و بیان کرد: از ابتدای اجرای طرح نظام سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد سه هزار و ۲۵۳ زایمان طبیعی و دو هزار و ۲۲۷ زایمان سزارین صورت گرفت که در زمینه زایمان سزارینی نسبت به سال گذشته ۵ درصد در این استان کاهش داشتیم.
جذب ۳۵ پزشک متخصص برای استان کهگیلویه و بویراحمد
چمن به موضوع به‌کارگیری پزشکان متخصص در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و متذکر شد: با پیگیری و تلاش‌های زیادی که صورت گرفت، ۳۵ پزشک متخصص در رشته‌های مختلف جذب کردیم و آنها در مناطق مختلف که با کمبود پزشک متخصص روبرو بودند، مشغول به خدمت می‌شوند.
وی گفت: بالغ بر ۱۸۰ هزار نفر بیمار از خدمات درمانی در کلینیک‌ها استفاده کردند.
این مسئول ارشد در استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود به همایش مجمع خیرین سلامت در یاسوج اشاره کرد و اظهار داشت: سومین کارگروه مشورتی بهداشت و درمان با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از اعضای هیئت‌مدیره خیرین سلامت شیراز برگزار شد و در این نشست مجمع خیرین سلامت شیراز به دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک کردند.
چمن با اشاره به سخنان آیت‌الله ملک حسینی، گفت: ایشان بر توسعه و تقویت حوزه بهداشت و درمان  استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت کمی و کیفی بسیار تاکید دارند و در نشست خیرین سلامت پیرامون این مسئله صحبت‌های زیادی انجام گرفت.
وی در پایان بیان کرد: دومین همایش خیرین سلامت آذرماه در یاسوج برگزار می‌شود.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1