تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۶۷۶۸۷

راه‌اندازی دستگاه اتوآنالایزر در شهرستان دنا

۰
کبنا ؛مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا از راه‌اندازی دستگاه اتوآنالایزر در این شهرستان خبر داد.
غلام‌حسن آراسته امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز در یاسوج با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت کاهش هزینه‌های درمان و رضایت عمومی مردم را به همراه دارد، اظهار کرد: در یک سال گذشته دولت تدبیر و امید اقداماتی قابل تحسین در حوزه سلامت و درمان انجام داده است که مردم از این اقدامات رضایت دارند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا در ادامه اظهارات خود به عملکرد یکساله دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت در این شهرستان اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی دستگاه نایکوکارد برای بیماران دیابتی و آزمایش تروپونین جهت بیماران سکته قلبی از اقدامات صورت گرفته در حوزه سلامت است.
آراسته ادامه داد: دستگاه اتوآنالایزر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان در شهرستان دنا راه‌اندازی شد و این دستگاه یک وسیله الکتروشیمیایی است که شیمی خون را اندازه می‌گیرد.
وی اضافه کرد: افتتاح اورژانس بین جاده‌ای یاسوج- سی‌سخت و مهمانسرای شبکه و مرکز زنجیره سرما با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیون تومان از اقدامات دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان دنا می‌باشد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا با بیان اینکه گازکشی مرکز بهداشتی درمانی و شش خانه بهداشت از دیگر فعالیت‌های این شبکه بهداشت در شهرستان دنا است.
وی با اشاره به اینکه مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با عزمی راسخ به دنبال ارتقاء شاخص‌های بهداشتی و درمانی هستند، اظهار کرد: مسئولان دانشگاه موفقیت‌های خوبی در بهبود وضعیت سلامت مردم تاکنون بدست آورده‌اند.
آراسته در ادامه به بخش دیگری از اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا  اشاره کرد و افزود: سرب‌کوبی رادیولوژی‌های و راه‌اندازی آزمایش‌های کشت و شبانه‌روزی آزمایشگاه‌ها در مراکز سی‌سخت و پاتاوه از جمله این اقدامات است.
وی همچنین گفت: پزشکان متخصص به صورت یک روز در هفته به ارائه خدمات تخصصی در شهرستان دنا می‌پردازند.
این مسئول اقدامات لازم برای جذب پزشک جهت کلیه مراکز درمانی انجام گرفت، افزود: راه‌اندازی مرکز مدیریت مراقبت‌های اولیه بهداشتی و درمانی، خرید دستگاه مانیتورینگ، تجهیز مراکز بهداشتی به امکانات رفاهی برای اسکان پزشکان از دیگر دستاوردهای شبکه بهداشت و درمان شهرستان دنا در طی یک سال گذشته است.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1