تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۲۷
کد مطلب : ۶۷۵۸۷

درهای ورزشگاه نفت به روی هواداران گچسارانی گشوده شد

۰
کبنا ؛آرش کنارکوهی(دبیر بخش ورزشی کبنا)

Havadar

سکوهای سیمانی، دیگر تحمل نشستن برخی بی حوصله ها را ندارد

مسابقه تیمهای فوتبال نفت و گاز گچساران و آلومینیوم هرمزگان در هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته اول به میزبانی نفتی ها و با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

این خبر بسیار خوبی برای تماشاگرانی است که در مسابقه پیشین نفت در گچساران، از رونمایی تیم خود محروم مانده بودند. تماشاگرانی که هر ساله با شور و شوق فوتبالی خود، هیجان و البته توجهات بیشتر را نیز به گچساران جلب کرده و محافل اجتماعی-ورزشی یک شهر را تحت الشعاع خود قرار می دهند.

تماشاگران خونگرم گچسارانی، سال فوتبالی را با یک غیبت یک جلسه ای آغاز کردند تا در برد شیرین روز نخست، محروم از یک شادی دسته جمعی در ورزشگاه پر از سکوت نفت باشند. ورزشگاهی که امسال طاقت هیچ حاشیه ای را ندارد و سکوهای سیمانی اش، دیگر تحمل نشستن برخی بی حوصله ها را نخواهد داشت. بی حوصله گانی که شاید متعصب و رنج کشیده هم باشند اما بی حوصله گی آنان، ده ها و هزاران فوتبال دوست هم استانی را رنجیده خاطر خواهد ساخت، چرا که فوتبال نفت نهالی در لیگ های فوتبال کشور است که تنومندی و رشد ریشه هایش صبر می خواهد و حوصله، و این مهم را از رسانه گرفته تا مدیریت و تا بازیکنان، می بایست در کنار هم به خوبی تمرین کنیم تا قدر آنچه که با رنج و تلاش به دست می آید همگان بدانیم و برایش دل بسوزانیم و نگهدارش باشیم.

خودزنی ممنوع

روز جمعه، ورزشگاه شهدای صنعت نفت آماده میزبانی از تماشاگران خونگرم گچسارانی است که تجربیات سال گذشته را در کوله بار خود دارند. از تلخی شکستها در خانه گرفته تا بردهای شیرین. اما آنچه که هیچ گچسارانی دیگر اجازه نخواهد داد تکرار شود، محرومیت از حضور در ورزشگاهی است که امسال نیازمندتر از سال گذشته است. نیازی که هر گچسارانی به خوبی آن را می فهمد و دیگر تکرار خودرنی را نخواهد داد. خودزنی که جز حسرت و ضرر، چیزی در جدول مسابقات عاید بچه های نفت نمی سازد.

روز جمعه، دومین دیدار تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در رقابت‌های لیگ دسته یک کشور با حضور تماشاگران در مقابل آلومینیوم هرمزگان برگزار خواهد شد تا در این روز با حمایت همه هواداران، انتقام شکست یک بر صفر در هرمزگان و توقف یک بر یک در گچساران، از ساحل نشینان گرفته شود، چرا که هیچ آبی، آتش و گرمی حمایت هواداران نفت گچساران را نمی تواند خاموش کند.

گرمای حمایت هواداران گچسارانی در عصر جمعه ۱۸ مهرماه ساعت ۱۵:۱۵ در استادیوم شهدای صنعت نفت، آلومینیوم را پس از مس ذوب خواهد کرد.

نیم نگاهی به آلومینیوم هرمزگان

این تیم در سال ۸۵ و در شهر بندرعباس با حمایت شرکت صنایع آلومینیم ایران تاسیس و دارای شرایط مالی مناسبی است.
آلومینیوم بعد از صعودهای متوالی از دسته سه به لیگ دو و بعد لیگ یک و پس از سه سال حضور در لیگ آزادگان، مدعی صعود به لیگ برتر با هدایت بگوویچ شد ولی در مقابل فجرسپاسی شیراز از صعود در پلی آف باز ماند.
فصل بعد با مربیگری اکبر میثاقیان به لیگ برتر صعود کرد و در ادامه، هدایتش را به پرویز مظلومی سپردند که این تیم در سال اول حضور خود در لیگ برتر سقوط کرد و به لیگ یک بازگشت. سال قبل هم نتوانست مدعی صعود باشد و با سرمربیگری عباس سرخاب در یک رده بالاتر از نفتی های گچساران قرار گرفت و ششم شد.

مدیران این باشگاه، امسال هدایت تیم خود را به مجید نامجو مطلق بازیکن اسبق تیمهای پرسپولیس و استقلال سپرده اند. بازیکنان نام آشنایی چون بابک پورغلامی، جعفر بذری و رزم پوش در این تیم جنوبی بازی می کنند که در مسابقه نخست با نتیجه صفر بر صفر مقابل مهمان خود فجرسپاسی شیراز متوقف شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1