تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب : ۶۷۳۷۱

تماشاگران مراقب تیم نفت گچساران باشند

۰
کبنا ؛دیروز نشستی با مسئولین ورزش شهرستان و نفت گچساران با کانون هواداران در حضور فرماندار گچساران برگزار شد.
در این نشست عبدالرحیم رحیمی ضمن قدردانی از مجموعه کسانی که در بازی گذشته نفت و گاز گچساران موجب رقم خوردن بازی و نتیجه خوب شدند گفت: نباید از این نتیجه مغرور شویم و به ضعف ها نپردازیم در عین خال که نباید نقاط قوت خود را نادیده بگیریم.
رحیمی افزود: این که برای جریمه یک تیم آنها را از بازی خانگی یا با حضور تماشاچی محرم می کنند نشانی از توان و تاثیر تماشاگران بر روند تیم هاست و نباید این را نادیده گرفت.
وی در عین حال یادآور شد: تماشاگران لبه دیگری هم دارند که می تواند به ضرر تیم باشد همان گونه که در فصل های پیشین بر این تیم آمد و این هشیاری مسئولین و لیدرها را می طلبد و در واقع تماشاگران هستند که باید از تیم شهرشان مراقبت کند.
مسئول امور ورزش شرکت نفت و گاز گچساران خبر داد
صعود نفت و گاز گچساران به لیگ برتر طی برنامه‌ریزی 3 ساله
مسئول امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از برنامه‌ریزی سه ساله این شرکت برای صعود تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به لیگ برتر خبر داد.
اسکندر ملک‌زاده امشب در نشست بررسی مشکلات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهار کرد: باشگاه فوتبال نفت و گاز گچساران بخشی از باشگاه ورزشی مناطق نفت‌خیز تحت نظارت شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است.
وی افزود: امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران دارای 12 هزار عضو در 28 رشته ورزشی بوده که ساماندهی و فعالیت‌های اجرایی این رشته‌ها بر عهده امور ورزش است.
ملک‌زاده تصریح کرد: افزون بر 220 تیم در حوزه‌های همگانی در حال فعالیت بوده که شامل تیم‌های داخل و بیرون از ناحیه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در کمپ‌های مختلف این شرکت است.
رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با بیان این‌که گستره فعالیت‌های ورزش نفت زیاد است، گفت: 18 رشته ورزشی در حوزه قهرمانی در شرکت نفت فعال بوده که هشت رشته از این رشته‌ها لیگ برتری به شمار می‌رود.
ملک‌زاده با اشاره به تاریخچه تشکیل تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ضمن تقدیر از زحمات مسئولان سابق نفت و گاز گچساران بیان کرد: در آغاز تشکیل تیم محدودیتی برای تیم نفت و گاز در حوزه استفاده از بازیکنان شرکتی یا غیر شرکتی وجود نداشت و طی برنامه‌ریزی پنج‌ساله برای صعود به دسته دوم این تیم شکل گرفت.
وی با بیان این‌که در سال چهارم تیم به لیگ دسته دو صعود کرد، گفت: با صعود تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به لیگ دسته دوم برنامه‌ریزی سه‌ ساله‌ای برای صعود این تیم به لیگ برتر تعریف شده است.
این مسئول در ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: در خصوص تیم فوتبال نفت و گاز گچساران باید بگویم تمامی مسائل مربوط به این تیم ریز به ریز برنامه‌ریزی و پیش بینی شده شده است.
ملک‌زاده عنوان کرد: سال گذشته تیم نفت و گاز در نیم فصل نخست نتایج قابل قبولی کسب کرد ولی در نیم‌فصل دوم به دلایل مختلف دچار افت شد که نمی توان در این خصوص تنها یک نفر را مقصر دانست.
وی با اشاره به مشکل اخیر تیم نفت و گاز گچساران و رایزنی‌های مسئولان مختلف در راستای برطرف شدن این مشکل گفت: استفاده 50 درصدی از فرزندان شرکتی در تیم نفت و گاز بر اساس تصمیم صورت گرفته در تهران مطرح شد که در سال‌های گذشته تصمیم‌گیری در اهواز صورت می‌گرفت و در این خصوص ما نیز غافلگیر شدیم.
ملک‌زاده اظهار کرد: بالاخره یک سرمربی برای صعود و کسب نتایج مطلوب ممکن است از بازیکنان استفاده کند که بومی نبوده و غیرشرکتی باشد، چراکه وی نیز در فکر کسب نتایج مطلوب است.
مسئول امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تأکید کرد: اختلاف نظر سال گذشته با سرمربی تیم در خصوص استفاده از بازیکنان بومی بود، اما برای کسب نتایج مطلوب یک سرمربی حق انتخاب بازیکنان آماده و مستعد را دارد.
ملک‌زاده با بیان این‌که هدف ما در سطح قهرمانی ارتقای سطح ورزش در منطقه و ایجاد انگیزه و تشویق جوانان همچنین کشف استعدادهای بومی است، گفت: در خصوص کانون هواداران نفت و گاز گچساران حمایت خود را اعلام کرده و می‌کنیم.
وی عنوان کرد: هواداران و لیدرهای تیم باید در تشویق تیم نفت و گاز از شعارهای قابل قبول در بدون حاشیه استفاده کنند، چراکه ممکن است شعار علیه داوری که در صحنه‌ای به اشتباه سوت زده باشد وی را به سمت و سوی جبهه‌گیری علیه تیم تشویق کند.
ملک‌زاده ساماندهی شعارها و هشیاری هواداران تیم نفت و گاز گچساران را خواستار شد و افزود: محرومیت‌های تیم نفت و گاز گچساران از جمله عدم حضور تماشاگران در خانه و جریمه‌های نقدی در سال گذشته به ضرر این تیم بوده که امیدواریم امسال این مسائل تکرار نشود.
نایب رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
لزوم ساماندهی شعارهای هواداران تیم فوتبال نفت گچساران در ورزشگاه
نایب رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: شعارهایی که در سکوهای ورزشگاه نفت و گاز گچساران داده می‌شود باید ساماندهی شود.
سید عبدالکریم قاضی‌فر امشب در نشست بررسی مشکلات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه فوتبال بدون تماشاگر معنا و مفهومی ندارد، اظهار کرد: این تماشاگران هستند که می‌توانند در راستای ساختن یک تیم ورزشی بسیار تأثیر‌گذار باشند.
وی با اشاره به تشکیل کانون هواداران نفت و گاز گچساران افزود: تشکیل این کانون را به فال نیک می‌گیریم هر چند که کانون هواداران زیر نظر باشگاه‌ها مدیریت می‌شود.
نایب رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران متعلق به همه شهر است، عنوان کرد: درست است که این تیم نام نفت و گاز را یدک می‌کشد اما متعلق به همه هواداران و مردم گچساران است.
این مسئول ادامه داد: البته مسئولان نفت نیز این اندیشه و تفکر را دارند و تیم نفت و گاز گچساران را مختص این شرکت نمی‌دانند.
قاضی‌فر در خصوص مشکلات هواداران نفت و گاز گچساران عنوان کرد: چیزی به عنوان بی‌مهری و کم‌رغبتی در میان مسئولان نفت و گاز نسبت به کانون هواداران وجود ندارد.
وی با بیان اینکه تیم نفت و گاز گچساران 10 لیدر دارد، اظهار کرد: این تیم از پتانسیل‌های خوبی در حوزه هواداران برخودار است که باید این پتانسیل ساماندهی و مدیریت شود.
نایب رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد، خواستار ساماندهی شعارها در سکوهای نفت و گاز گچساران شد و گفت: شعارها و تحرکات هواداران نقش مهمی در تصمیمات داوران و کمیته انضباطی فوتبال دارد که این شعارها باید ساماندهی شود.
مسئول کانون هواداران تبم فوتبال نفت گچساران:
مسئولان شرکت نفت دغدغه کانون هواداران تیم فوتبال نفت گچساران را جدی بگیرند
مسئول کانون هواداران تیم فوتبال نفت گچساران گفت: مسئولان شرکت نفت دغدغه کانون هواداران تیم فوتبال نفت گچساران را جدی بگیرند.
صادق خادمی امشب در نشست بررسی مشکلات تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهار کرد: امروزه فوتبال به عنوانی فعالیتی فراتر از فوتبال مطرح شده که دارای تأثیرات مختلفی بر زندگی مردم بوده است.
وی با بیان اینکه فوتبال از سه رکن هوادار، رسانه و باشگاه تشکیل شده است، افزود: تماشاگران بر دو دسته خانه‌نشینان و سکونشینان تقسیم‌بندی شده که در خصوص وضعیت هواداران تیم نفت و گاز گچساران در این دو زمینه مشکلاتی وجود دارد.
مسئول کانون هواداران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: انتظار می‌رود با پیگیری مسئولان بازی‌های نفت و گاز به صورت زنده برای هواداران خانه‌نشین از طریق صدا و سیما پخش شود تا بسیاری از هوادارانی که امکان حضور در ورزشگاه را ندارند، از این راه دیدارهای تیم را دنبال کنند.
خادمی با اشاره به تشکیل کانون هواداران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تأکید بر لزوم همکاری و تعامل مسئولان نفت و گاز گچساران بیان کرد: از روز تشکیل کانون هواداران مسائل و اظهاراتی منفی مطرح شده که امیدواریم این مسئله برطرف شود.
وی با بیان اینکه هدف ما فرهنگ‌سازی و ایجاد امنیت در سکوها بوده، گفت: تمام تلاش و سعی کانون هواداران ایجاد امنیت روانی و فضای مطلوب همراه با هیجانات خاص فوتبال در سکوها بوده تا فرزندان این شهر با فراغ خاطر و آرامش از طریق سکوها به تشویق تیم خود بپردازند.
این مسئول با تأکید بر لزوم تعیین مکانی برای کانون هواداران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران یادآور شد: ایجاد فضا و مکانی برای برگزاری برخی جلسات با لیدرها و هماهنگی‌های لازم برای پوشش و حمایت بهتر روانی تیم از سکوها به فضا و مکان نیاز داریم.
مسئول کانون هواداران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ضمن تشکر از تلاش‌های مسئولان از جمله نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس، مسئولان ورزش نفت، رئیس هیت فوتبال گچساران و فرماندار این شهرستان اظهار کرد: دغدغه‌های کانون هواداران نفت و گاز گچساران زیاد است.
وی در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان اینکه احساس می‌شود مسئولان نفت و گاز از ما فاصله می‌گیرند، عنوان کرد: انتظار ما همکاری و تعامل مسئولان نفت و گاز با کانون هواداران بوده و امیدواریم در این خصوص همکاری های لازم انجام شود.
DSC00966 DSC00967 DSC00969 DSC00970 DSC00971 DSC00973 DSC00974 DSC00977
DSC00965DSC00977DSC00979DSC00982DSC00979
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1