تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۱۶
کد مطلب : ۶۷۳۳۵

دیدار تاجگردون با دادستان دیوان محاسبات اسپانیا

۰
کبنا ؛.

غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی امروز با دادستان دیوان محاسبات اسپانیا دیدار و گفت و گو کرد..

IMG_1013 IMG_1014 IMG_1016 IMG_1017 IMG_1018 IMG_1015 IMG_1019 IMG_1020

تاجگردون در نشست مشترک مجلس و دولت: عملکرد دولت و مجلس در کنترل شاخص‌ها و بهبود مسیر اقتصاد کشور ارزشمند است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه دولت اقتصاد کشور را از سراشیبی سنگینی نجات داد اما ما هنوز به طور کامل از این معضل رها نشده‌ایم، افزود: دولت باید ضمن توجه به بحث مسکن مهر نسبت به حل مسئله مالیات و بیمه این طرح توجه جدی داشته باشد.

غلامرضا تاجگردون در نشست مشترک مجلس و دولت گفت: عملکرد دولت و مجلس در کنترل شاخص‌ها و بهبود اصلاح مسیر اقتصاد کشور ارزشمند بوده و باید از مانع‌سازی در این مسیر اجتناب کرد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس نهم با اشاره به اظهار خرسندی رئیس صندوق بین‌المللی پول از انضباط مالی و پولی در ایران که در پی همکاری دولت و مجلس به وجود آمده است، افزود: دولت اقتصاد کشور را از سراشیبی سنگینی نجات داد اما ما هنوز به طور کامل از این معضل رها نشده‌ایم و تنها مسیر را پیدا کرده‌ایم.

این نماینده مردم در مجلس نهم همچنین از رئیس جمهور و معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور خواست تا ضمن ارائه بودجه شفاف برای سال 94 ، سهم هر استان از بودجه را به صورت تفکیکی و کامل مشخص کند.

وی همچنین از دولت خواست تا ضمن توجه به بحث مسکن مهر نسبت به حل مسئله مالیات و بیمه این طرح توجه جدی داشته باشد.

تاجگردون با تشکر از خرید تضمینی محصولات کشاورزی توسط دولت، در عین حال با مقایسه قیمت‌های امسال با سال گذشته گفت: افزایش قیمت‌ها نسبت به سال گذشته رشد کمتری داشته و با توجه به خشکسالی‌‌های اخیر انتظار می‌رود دولت توجه ویژه‌ای به حوزه کشاورزی داشته باشد.

وی در ابتدای سخنانش از توجه دولت به انتقادات نشست گذشته قوای مجریه و مقننه درخصوص تخصیص بودجه عمرانی و اجرای تبصره 22 قانون بودجه قدردانی کرد و گفت: حل معضلات و مشکلاتی پیش‌آمده در نشست نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کابینه دولت یازدهم خرسند‌کننده است.

Tajgardoun








نام شما

آدرس ايميل شما

كارمندقراردادي
Iran, Islamic Republic of
به فکرتبدیل وضعیت کارمندان قراردادی دولت باشید که اکثرا"مدارک دانشگاهی دارندوبالای ۱۰الی ۱۵سال سابقه کاردارند.آنهارارسمی کنیدتاآرامش دردستگاههای اجرایی وادارات بیشترشود .لطفا"
...
Iran, Islamic Republic of
....
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1