تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۴۲
کد مطلب : ۶۷۳۲۶

ویژه برنامه های نیروی انتظامی کهگیلویه تشریح شد

۱
۰
کبنا ؛فرمانده نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه در نشست خبری به تشریح برنامه های هفته نیروی انتظامی در این شهرستان پرداخت وافتتاح ساختمان پلیس راه دهدشت،بهبهان را از مهمترین برنامه های این هفته عنوان کرد.
به گزارش کبنا نیوز از دهدشت، سرهنگ جهان دیماز، در نشست خبری بمناسبت هفته نیروی انتظامی که روزشنبه درستاد فرماندهی انتظامی کهگیلویه برگزار شد، گفت : عید تا عید به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است و با شعار امسال نیروی انتظامی "پلیس ، تلاش جهادی و کارآمدی و اقتدار" آغاز می شود.
IMG_2543
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه به فراخور برنامه های که برای شهرستان ما مشخص شده،اظهار داشت: شروع برنامه امروز ما با صبحگاه مشترک وبا حضور نیروهای نظامی وانتظامی در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه برگزار شد.
سرهنگ جهان دیماز گفت:نیروی انتظامی خود را موظف می داندکه با تلاش جهادی واقتدار وکارآمدی که در سیستم این نیرو وجود دارد برنامه های خودش را با توجه به شرایط موجود وتأمین امنیت مردم اجراء بکند واین یک افتخار است.
IMG_2545
وی از دیگر برنامه ها در روز دوم از هفته ناجا را در روز سه شنبه با شعار خدمت گزاری ،پاسخ گویی وکرامت انسانی خواند وتصریح کرد: در این روز اهداء خون از طرف کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان وملاقات حضوری مسئولین انتظامی شهرستان در مرکز همگانی وبه صورت چهره به چهره انجام خواهد شد.
IMG_2554
این مقام ارشد انتظامی شهرستان ،پلیس ،دانش بنیانی ،حرفه گرایی وروزآمدی را شعار روز سوم دانست وافزود: در این روز ما برگزاری هم اندیشی پلیس با اصناف وبازدید اساتید و دانشجویان رشته حقوق از پلیس های تخصصی از جمله پلیس مواد مخدر ،آگاهی و پلیس اطلاعات داریم.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به ادامه برنامه‌های هفته ناجا گفت: در روز چهارم ،کوهپیمایی ودیدار فرماندهان ورؤسای کلانتری وپاسگاهها با خانواده محترم شهدا و همچنین غبارروبی وعطرافشانی گلزار مطهر شهدا را داریم.
IMG_2555
وی همایش پیاده روی توسط کارکنان وخانواده نیروی انتظامی و مردم ،سخن رانی قبل از خطبه های نماز جمعه در روز پنجم وقرائت پیام مهر از طرف مسئولین آموزش وپرورش وحضور کارشناسان نیروی انتظامی در مساجد ومدارس وبخش های تابعه برای اطلاع رسانی از آسیب های اجتماعی وجرائم برای اطلاع رسانی مردم و افتتاح ساختمان پلیس راه دهدشت ،بهبهان را از مهمترینبرنامه های نیروی انتظامی در روزهای پایانی دانست.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

rabani
Iran, Islamic Republic of
واقعا سرهنگ دیماز انسان شریف و مدیر قوی میباشد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1