تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۵۴
کد مطلب : ۶۶۹۵۹

بهسازی راه ارتباطی قلعه دختر به دیشموک کلنگ زنی شد

۰
کبنا ؛با حضور نماینده شهرستانهای کهگیلویه ،بهمئی ،چرام ولنده ،مدیرکل راه وشهرسازی،فرماندار کهگیلویه وجمعی از مسئولان شهرستانی کلنگ بهسازی جاده قلعه دختر به دیشموک به زمین زده شد.

به گزارش کبنا نیوز از کهگیلویه، همزمان با عید قربان و با حضور نماینده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام ولنده، مدیرکل راه وشهرسازی، فرماندار کهگیلویه و جمعی از مسئولان شهرستانی کلنگ بهسازی جاده ۶۰ کیلومتری قلعه دختر به دیشموک به زمین زده شد.

IMG_2424

نماینده مردم کهگیلویه در این آئین با اشاره به اینکه بهسازی این جاده خواسته ومطالبه به حق مردم این منطقه است ،اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشترین تردد در این جاده وجود دارد به همین خاطر اولین کلنگ از ماده ۱۸۰ را در این منطقه به زمین زدیم.

IMG_2430

بزرگواری اعتباربرای شروع این جاده را یک میلیارد وپانصد میلیون تومان دانست و افزود: هرچند با این مبلغ کاری انجام نمی گیرد و این آغازی است که انشاءالله مسئولان در راه وشهرسازی ،استانداری ،فرمانداری وهمه دستگاهها کمک کنند که به این خواسته مردم کمک کنند.

IMG_2436

فرماندار کهگیلویه نیز در این آئین با بیان اینکه در نگاه دولت تدبیر وامید یکی از بنیان های اصیل توسعه ،توجه به زیر ساخت هاست،افزود:یکی از زیر ساخت های بسیار مهم در این شهرستان زیر ساخت جاده ها و راه های ارتباطی است که بعنوان مکانیزم توسعه معرفی شده است.

IMG_2440

کریمی تصریح کرد:این مکانیزم توسعه بر اساس تعامل ،همگرایی و هم افزایی نماینده محترم واستاندار محترم برای برون رفت از مشکلاتی که در این مناطق وجود دارد دست بکار شدند و از ماده ۱۸۰ استفاده کردند واین پروژه را اغاز کردند.

IMG_2456

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه بر خود می بالیم که در یک نگاه فرهنگی ودر چنین روز میمونی چنین پروژه ای کلنگ زنی می شود، گفت: در این جا از استاندار ونماینده محترم شهرستان که با تعامل وهمگرایی این پیوند خوب را برای پروژه های شهرستان فراهم کردند تقدیر وتشکر می کنم.

IMG_2463

شایان ذکر است که سرکشی از جاده ارتباطی سردسیری برفکون در بخش چاروسا از دیگر برنامه‌های فرماندار کهگیلویه، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان بود که روند عملیات این جاده صعب‌العبور و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت.

IMG_2490

IMG_2505

IMG_2515

IMG_2516

IMG_2530


نام شما

آدرس ايميل شما

ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1