تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۰۱
کد مطلب : ۶۶۹۴۷

حاشیه ها عامل سقوط شهرداری یاسوج

۰
کبنا ؛
در حاشیه برگزاری آخرین تمرینات تیم فوتبال شهرداری یاسوج برای رویارویی با تیم پرسپولیس شمال در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور جمشید غدیری اظهار کرد: هر چند این تیم خیلی دیر کار خود را برای آمادگی آغاز کرد اما اگر حاشیه‌ها در تیم ایجاد نشود قول می‌دهم این تیم را هم به کشور در این رده از فوتبال کشور معرفی کنم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری یاسوج افزود: اکنون تنها به حمایت مسئولان استانی چشم دوخته‌ایم و منتظر حمایت آن‌ها هستیم چرا که با داشتن کادر مدیریتی مجرب و فردی چون عنبریان به عنوان مدیرعامل تیم نباید از این حیث دغدغه‌ای داشته باشیم.

این مربی شاغل در لیگ دسته دوم فوتبال کشور تصریح کرد: بازیکنان کنونی هم می‌توانند تیم را برای موفقیت در لیگ همرهی کنند و آن چه که من در ساق پای آن‌ها می‌بینم این است که جوهره حضور در این رده از فوتبال کشور را دارند.

وی یکی از دلایل عدم صعود تیم به لیگ برتر در عین توانمندی و شایستگی در سال‌های گذشته و همچنین سقوط به رده پایین‌تر را همین حاشیه‌ها دانست و گفت: امیدوارم امسال دیگر برای ما مثل سال‌های گذشته حاشیه درست نکنند چرا که این تیم که به نوعی بیمار است طاقت حاشیه را ندارد.

نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1