تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۴
کد مطلب : ۶۶۵۵۶

اکبر میثاقیان: مس کرمان را از اکنون قهرمان و لیگ برتری بدانید

۰
کبنا ؛.

شامگاه جمعه اعضای کانون هواداران نفت و گاز گچساران به دیدار اعضای تیم مس کرمان رفتند.

به گزارش کبنااسپورت، اعضای کانون هواداران نفت و گاز گچساران با حضور در هتل پاسارگاد این شهر به دیدار اعضای تیم مس کرمان رفتند و ضمن پیام خوش آمد گویی گچسارانی ها به این تیم، برای آنان اقامتی خوب در گچساران آرزو کردند.

اکبر میثاقیان نیز در گفت و گو با اعضای کانون هواداران نفت و گاز با ابراز خوشحالی از حضور در گچساران و جمع صمیمی هواداران نفت اظهار داشت: چندسال در لیگ برتر حضور داشتم و به مصاف تیم های مختلفی رفته ام اما برای اولین بار است که کانون هواداران یک تیم به استقبال من و تیمم آمده اند که این نشان از مهمان نوازی گچسارانی ها دارد.

میثاقیان با شور و انرژی که همیشه در او موج می زند ادامه داد: بنده از همینجا و از این طریق به فدراسیون فوتبال اعلام میکنم که دیدار ما با نفت و گاز یک دیدار دوستانه است و هواداران نفت و گاز میزبانان خوبی برای ما بوده و هستند.

سرمربی مس کرمان همچنین گفت: من در هتل پاسارگاد گچساران اعلام میکنم که تیم ما قهرمان لیگ یک خواهد شد و به لیگ برتر صعود خواهد کرد و امیدوارم تیم نفت و گاز نیز که مربی با دانشی دارد پس از ما بتواند به لیگ برتر صعود کند.

این صحبتهای میثاقیان که با خنده همراه بود و جو صمیمی ایجاد کرده بود موجب واکنش هواداران نفت شد و آنها نیز اعلام کردند مس پس از نفت و گاز وارد لیگ برتر خواهد شد.

دیدار تیم های نفت و گاز گچساران و مس کرمان از هفته اول لیگ دسته یک فوتبال کشور روز شنبه ساعت ۱۵/۱۵ در ورزشگاه شهدای صنعت نفت گچساران برگزار خواهد شد.

گزارش: آرش کنارکوهی

.
NaftMesHavadaran-(2) NaftMesHavadaran-(3) NaftMesHavadaran-(4) NaftMesHavadaran-(5) NaftMesHavadaran-(6) NaftMesHavadaran-(7) NaftMesHavadaran-(9) NaftMesHavadaran-(11) NaftMesHavadaran-(14) NaftMesHavadaran-(15)   NaftMesHavadaran-(18) NaftMesHavadaran-(19) NaftMesHavadaran-(22)
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1