تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۶۶۵۲۸

از مقابله جدی با فروشندگان مواد مخدر تا ابقای مدیران

۰
کبنا ؛امام جمعه یاسوج:
شعار کلیدی مرگ بر آمریکا هیچ گاه نباید فراموش شود

امام جمعه یاسوج گفت: همه مشکلاتی که در زمینه ترور و تروریسم در جهان وجود دارد زیر سر آمریکا بوده پس شعار کلیدی مرگ بر آمریکا نباید فراموش شود.
آیت‌الله سیدعلی‌اصغر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان مناسبت‌های این هفته به روز ۱۱ مهرماه مصادف با هشت ذی‌الحجه اشاره کرد و گفت: این روز آغاز حرکت امام حسین(ع) از مکه به سوی کوفه است که هدف از این حرکت زنده نگه داشتن اسلام بود.
وی در ادامه به روز ۱۲ مهر مصادف با ۹ ذی‌الحجه روز شهادت حضرت مسلم‌ابن عقیل سرباز فداکار امام حسین (ع) و یاور اسلام اشاره کرد و افزود: همچنین روز عرفه روز نیایش است و در این روز باید نسبت به دعا و ارتباط با پروردگار و توجه به معنویات تلاش شود.
امام جمعه یاسوج سپس به روز ۱۳ مهر امسال مصادف با عید بزرگ مسلمانان اشاره کرد و گفت: عید قربان فصل مشترکی برای وحدت همه مسلمانان جهان است که اهمیت خاصی برای جهان اسلام و همه مؤمنین به این دین الهی دارد که باید جشن و سرور برپا شود منتهی جشن و سرور نباید همراه با برخی بی‌بند و باری‌ها باشد.
حسینی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه شهر یاسوج با تبریک هفته نیروی انتظامی از امنیت و اهمیت آن سخن گفت و افزود: مردم هم باید از نیروی انتظامی حمایت کرده و هم قدردان کار و فعالیت شبانه‌روزی و سخت این نیروی خدوم باشند.
داعش و حمایت‌های دیروز و کنفرانس‌هایی که امروز توسط آمریکا و متحدانش علیه این گروهک تروریستی گرفته می‌شود از دیگر محورهای خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج بود.
وی در همین خصوص گفت: هیچ عقل سلیمی نمی‌تواند بپذیرد که آمریکا این حمایت‌کننده داعش اکنون به مخالفت با آن برخاسته است که این نشان‌دهنده همان خوی فریبکاری و استکباری است بنابراین نباید شعار محوری مرگ بر آمریکا را به واسطه این اعمال هیچ‌گاه فراموش کرد.
***
در خطبه‌های نماز جمعه عنوان شد
تقدیر امام جمعه چرام از عوامل نیروی انتظامی
امام جمعه چرام ضمن تبریک و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: امروز ما مفتخر هستیم که نیروی انتظامی ما متشکل از نیروهای مومن و متعهد و کارآمد است.
حجت‌الاسلام جعفر طزری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: به فکر آخرت باشیم و بدانیم و یقین داشته باشیم از این دنیای فانی خواهیم رفت و در سرای آخرت وارد خواهیم شد بنابراین نسبت به اعمال و گفتار و کردار خود مسئول خواهیم بود.
وی با اشاره به بحث غیرت و با بیان اینکه هدف دشمنان امروز ما از بین بردن غیرت است، ادامه داد: غیرت یعنی آن نیروی درونی که نگه‌دارنده دین، ناموس، میهن و خانواده انسان می‌شود و اگر این نیرو باشد دشمنان راه به جایی نخواهند برد.
امام جمعه چرام با اشاره به این مطلب که غیرت در دین یعنی انسان مواظب باشد بدعتی در دین گذاشته نشود و خدای نکرده اهانتی به دین نشود، گفت: اگر شبهه‌ای در امر دین به وجود آمد آن شبهه را با منطق و استدلال رفع کند و نگذارد انحرافی در دین به وجود آید و با تمام امکاناتی که در دست دارد در جهت نشر و گسترش دین سعی بلیغ کند.
این مسئول عنوان کرد: اگر همه این امور صورت گیرد، می‌گویند شخص غیرتمند است و با کوچک‌ترین مشکلی در دین تمام وجود او برانگیخته می‌شود تا آن مشکل را برطرف کند.
طزری با اظهار تاسف از اینکه گاهی بر اثر عافیت‌طلبی غیرت انسان کمرنگ و بیرنگ می‌شود تا جایی که وقتی در انحرافی بزرگ در دین صورت می‌گیرد این شخص هرگز ناراحت نمی‌شود که گویا اتفاقی برای دین نیفتاده است، نمونه بارز آن را جریان قیام امام حسین (ع) دانست وقتی که توسط بنی‌امیه بدعت‌هایی در دین اسلام به وجود آمد و مردم آن زمان سکوت کردند.
خطیب جمعه چرام ادامه داد: در عصر ما وقتی قوانین غیراسلامی به تصویب رسید امام (ره) از همه غیرتمندان مسلمان خواستند که به فریاد اسلام برسند.
وی تصریح کرد: امروز از حربه‌های مهم دشمن، گرفتن غیرت دینی از مردم و مسئولین نظام است که اگر این امر صورت گیرد غیرت‌های ناموسی و میهن و آبرو هم در معرض خطر خواهد بود.
طزری در خطبه دوم نماز سیاسی عبادی این هفته با اشاره به روز عرفه خاطرنشان کرد: روز عرفه در تاریخ ما دارای شأن و منزلت خاصی است به طوری که اگر کسی در ماه مبارک رمضان آمرزیده نشد باید منتظر روز عرفه باشد تا شامل لطف و رحمت خدا قرار گیرد.
این مسئول مذهبی در چرام گفت: از طرفی روز عرفه روز دعاست در اسلام میزان موقعیت و جایگاه هر کس بستگی به میزان ارتباط او با خدا که همان دعاست دارد و هرکس دست نیازش به سوی خدا بیشتر بلند باشد قرب و منزلتش در پیشگاه الهی بیشتر است.
طزری اظهار کرد: اظهار نیاز به خدا یعنی واگذار کردن و سپردن خود به خدا یعنی خود را هیچ دانستن و همه کاره عالم را خدا دانستن و این همان توحید است بنابراین قدر این روز را بدانید و فرصت را از دست ندهید و با تلاوت دعای عرفه امام حسین (ع) روح خود را از پلیدی‌ها پاک و مطهر سازید.
رئیس شورای فرهنگ عمومی چرام ضمن تبریک عید مبارک قربان اظهار امیدواری کرد که با الگوگیری از حضرت ابراهیم (ع‌) که در این روز خواهش‌های نفسانی خود را فدای فرمان الهی کرد و اسماعیل را به قربانگاه برد ماهم با زیر پا گذاشتن نفس اماره و توجه به فرامین الهی در جهت رضای خداوند قدم برداریم.
وی متذکر شد: سنت حسنه‌ای در این روز قرار دارد و آن اینکه عزیزانی که سال‌های قبل به حج مشرف شده‌اند در این روز قربانی کرده و گوشت آن را در میان نیازمندان تقسیم کنند.
امام جمعه چرام ضمن تبریک و گرامیداشت هفته نیروی انتظامی به همه سبزپوشان نیروی انتظامی که حافظ امنیت و آسایش مردم هستند، امنیت امروز جامعه اسلامی و کشور را مرهون مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی آنان دانست و اظهار کرد: امروز ما مفتخر هستیم که نیروی انتظامی ما متشکل از نیروهای مومن و متعهد و کارآمدی است که با زحمات خود در عرصه مرزداری مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با اشرار و اوباش و دیگر معضلات اجتماعی مبارزه می‌کنند و امنیت را به ارمغان آورده‌اند.
وی یادآور شد: البته امنیت کامل زمانی صورت می‌گیرد که همه دستگاه‌ها و مردم همکاری لازم را داشته باشند چرا که تامین نیمی از امنیت در گرو همکاری مردم است.
تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای نباید منافع کلان کشور را فدای مسائل حزبی کند
وی با تاکید بر این مطلب که تیم مذاکره کننده هسته‌ای نباید منافع کلان کشور را فدای مسائل حزبی کند، گفت: در چند روز گذشته شاهد اجلاس جهانی سازمان ملل در نیویورک بودیم که رئیس جمهور کشورمان نیز در آن اجلاس شرکت داشته سخنرانی کرده و نکات مهمی را ایراد کردند و مواضع منطقی هم داشتند.
این مسئول با متذکر شدن اینکه در این اجلاس دو نکته حائز اهمیت وجود داشت، سخنان توهین‌آمیز نخست وزیر انگلیس در مورد ملت ایران را یکی از این نکات دانست و اظهار کرد: انتظار می‌رفت رئیس‌جمهور جواب محکمی به وی می‌داد.
طزری با بیان اینکه نخست وزیر انگلیس اولا اوضاع مردم ایران را خوب ندانست و ثانیا جمهوری اسلامی را متهم به حمایت به تروریسم کرد، تصریح کرد: این از عجایب روزگار است که حامیان تروریسم در جهان و استعمارگران غرب به ویژه انگلیس که بیش از ۶۰ سال است در حق ملت ایران جنایت کرده‌اند، کسانی که بیشترین نقض حقوق راجع به اقلیت‌های دینی در کشورشان صورت می‌گیرد ما را متهم به حمایت از تروریسم می‌کنند.
خطیب جمعه چرام عنوان کرد: کشور ما یکی از قربانیان اصلی تروریسم است که به پشتوانه همین روباه پیر دست به ترور می‌زدند و امروز همه جهانیان می‌دانند که همین گروه تروریسمی داعش دست‌پرورده همین انگلیس و آمریکاست.
وی ادامه داد: نکته دوم آنکه در حاشیه این اجلاس مذاکرات هسته‌ای صورت گرفت که به خاطر زیاده‌خواهی‌های غرب نتیجه چندانی نداشت و قرار است در هفته‌های آینده این مذاکرات از سر گرفته شود.
امام جمعه چرام با اشاره به اینکه بر همگان مشخص شد که غرب و ۱+۵ هرگز اهل مذاکره نیستند و هدف آنان از مذاکره متوقف کردن چرخه هسته‌ای کشور است، عنوان کرد: مسئولین مذاکره کننده باید همچنان بر حقوق مسلم ملت تاکید و خطوط قرمز را رعایت کنند و بدانند نباید مسائل سیاسی و منافع ملی کشور را فدای مسائل حزبی کنند که دشمن گمان کند ما نیازمند رابطه و مذاکره هستیم.
وی خاطرنشان کرد: باید این مذاکرات به نتیجه برسد وگرنه اوضاع نظام بهم خواهد ریخت و ما به هیچ وجه راضی به نتیجه رسیدن مذاکرات به هر قیمت نیستیم.
***
انتقاد امام جمعه موقت گچساران از وضعیت نگران‌کننده تالارهای عروسی
امام جمعه موقت گچساران از وضعیت ناهنجار فرهنگی در تالارهای این شهرستان به شدت انتقاد کرد و خواستار پیگیری و برخورد با این وضعیت شد.
حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری و دوری از نافرمانی‌های خداوند اظهار داشت: انسان‌های متقی و پرهیزکار همیشه مورد حمایت و الطاف خداوند هستند.
وی با بیان اینکه انسان باید در زندگی خود به برخی آگاهی‌های دینی و معنوی دست پیدا کند، افزود: احترام به بزرگترها و  رعایت حق‌الناس از جمله آگاهی‌های بوده که مردم باید در زندگی خود رعایت کنند.
خواجه‌زاده تصریح کرد: یک فرد برای اینکه بتواند زندگی مطلوبی داشته باشد باید نسبت به آگاهی‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و... آگاهی داشته باشد.
امام جمعه موقت گچساران در خطبه دوم نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سخنان نخست وزیر انگلیس مبنی بر محکومیت ایران به حمایت از تروریسم گفت: طرز نشستن بی‌ادبانه نخست وزیر انگلیس در برابر رئیس جمهور ایران ناشی از خوی استکباری آنها بوده و از همین امر می‌توان به ذات آنها پی برد.
این مسئول حمایت از گروه‌های تروریستی داعش، القاعده، طالبان و... و سرمایه‌گذاری امریکا و انگلیس در نتیجه حمایت از آنها را نشان‌‌دهنده رفتار دور و فریبکارانه آمریکا و انگلیس عنوان کرد و اظهار داشت: برخورد پلیس لندن با دانشجویان معترض انگلیسی در این کشور دیده نمی‌شود، اما علیه ایران اسلامی از نقض حقوق بشر و... سخن می‌گویند.
وی با بیان این‌که کشورهای اروپایی و آمریکا می‌گویند، ایران هسته‌ای خطرناک است، گفت: هنوز ناله‌های زنان و کودکان ناکازاکی و هیروشیما بر اثر بمباران هسته‌ای امریکا به گوش می‌رسد آن وقت آنها از ایران هسته‌ای خطرناک سخن می‌گویند که جای تأمل است.
خواجه‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی ناهنجاری‌های اقتصادی و فرهنگی در گچساران با انتقاد شدید اضافه کرد: به من خرده نگیرید زیرا در برخی موارد در خطبه‌های نماز جمعه مواردی را مطرح می‌کنم که بعضی‌ها در این خصوص و این‌که برای خودم دشمن‌تراشی می‌کنم تذکر می‌دهند.
این مسئول متذکر شد: گچساران و مردمان این شهرستان دارای فرهنگی غنی هستند و انسان‌های شریفی در این شهرستان زندگی می‌کنند.
وی افزود: این شهرستان همیشه پیشگام در انقلاب بوده اما حیف و صد حیف که دو چیز سبب شده این عظمت‌ها و این شأن و منزلت‌ها زیر سئوال برود.
امام جمعه گچساران با انتقاد شدید از وضعیت تالارهای عروسی در گچساران که وی آن را بسیار نگران‌کننده و تأسف‌بار عنوان کرد: من می‌گویم الامان از دو موضوع در گچساران یکی وضعیت تالارهای عروسی و دیگری بازار این شهرستان.
خواجه‌زاده بیان داشت: در همین خطبه‌ها روزی از عملکرد تعزیرات حکومتی انتقاد کردم که آقایان چند روز پیگیر شدند و بعد از آن دوباره وضعیت همان شد که این قابل قبول نیست.
امام جمعه گچساران با انتقاد شدید از وضعیت تالارهای عروسی در گچساران که وی آن را بسیار نگران‌کننده و تأسف‌بار عنوان کرد، تالارهای عروسی گچساران در ایران استثناء بوده و نظیر ندارد.
امام جمعه موقت گچساران خاطرنشان کرد: ما نمی‌گوییم که مردم شاد نباشند، اما حساب و کتابی وجود دارد.
***
امام‌ جمعه باشت تاکید کرد
لزوم ورود جدی ناجا برای ریشه‌کن کردن فروشندگان مواد مخدر در باشت
امام‌ جمعه باشت بر لزوم برخورد جدی نیروی انتظامی برای ریشه‌کن کردن فروشندگان مواد مخدر تاکید کرد.
حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان باشت ضمن توصیه و سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی یاد خداوند و توجه به دستورات الهی را عاملی بر آرامش و آسایش در دنیا و آخرت دانست و هرچه غیر آن را موجب نکبت و بدبختی برای انسان در زندگی برشمرد.
وی با اشاره به فرارسیدن روز عرفه و روز نیایش نکاتی را در خصوص مبحث دعا عنوان کرد و ضمن تبریک این روز به امت اسلامی اظهار کرد: دعا کردن امری است که در دین مبین اسلام و در آیات قرآن به آن تاکیدهای فراوانی شده است و در حالی که از مستحبات دین به شمار می‌رود اما عملی است که توجه الهی را برای انسان به دنبال دارد.
امام جمعه باشت افزود: خداوند متعال در مبحث دعا دو تکلیف را بر خود و انسان گذاشته است که دعا کردن تکلیف انسان برای قرارگیری در توجه الهی و استجابت دعا با توجه به شرایطی که برای استجابت دعا مطرح شده است تکلیفی بر خداوند است.
وی در ادامه حلال‌خوری، قطع امید از هرچه غیر از خداوند و واسطه قرار دادن صالحان و ائمه (ع) را شرایطی برای استجابت دعا اعلام کرد.
عبودی تصریح کرد: دعا اثرات و برکاتی برای انسان دارد چراکه بی‌شک اگر دعاهای انسان نیز در دنیا مستجاب نشود خداوند متعال اجری در آخرت برای آن قرار خواهد داد و به واسطه آن بلاها را از انسان دور می‌کند.
وی در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این هفته باشت به ۱۴ تا ۲۱ مهر ماه و هفته ناجا اشاره کرد و ضمن تبریک این هفته به نیروهای خدوم نیروی انتظامی در سراسر کشور و آرزوی توفیق برای افزایش همت و تلاشی مضاعف در راستای تامین امنیت جامعه برای آن‌ها گفت که نیروی انتظامی شهرستان باشت در بسیاری از موارد و آمار پیش‌قدم بوده و این موضوع از تلاش و مسئولیت‌پذیری نیروی انتظامی در شهرستان است.
امام جمعه باشت در ادامه ضمن درخواست از مردم برای تعامل بیشتر با نیروهای ناجا جهت تامین امنیت خود و جامعه خطاب به نیروی انتظامی نیز یادآور شد: درحالی که در برخورد با متخلفان به خصوص فروشندگان مواد مخدر جدی هستید در برخورد با مردم با رأفت و عطوفت رفتار کنید.
عبودی همچنین بر لزوم برخورد جدی نیروی انتظامی برای ریشه‌کن کردن فروشندگان مواد مخدر تاکید کرد.
امام‌ جمعه باشت به فرارسیدن عید بزرگ مسلمانان یعنی عید قربان اشاره کرد و گفت: قربانی و به جا آوردن اعمال خاص این روز بسیار مورد سفارش قرار گرفته بنابراین افرادی که توانایی لازم را دارند این عمل حسنه را حفظ کنند.
عبودی در خطبه دوم به جشن عاطفه‌ها پرداخت و گفت: این عمل نیک که هرساله از سوی کمیته امداد امام‌ خمینی در سراسر کشور برگزار می‌شود اقدامی است برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت بنابراین از عموم مردم خیر برای شرکت در این جشن دعوت می‌کنیم.
وی درپایان از حضور حجت‌الاسلام پناهی مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در نماز جمعه باشت جهت قرائت تمدید حکم امام‌ جمعه باشت به مدت سه سال دیگر تقدیر کرد.
***
امام جمعه قلعه رئیسی:
کمترین مجازات برای انگلیس عدم بازگشایی سفارت است
امام جمعه قلعه رئیسی گفت: کمترین مجازات انگلیس عدم بازگشایی سفارت است.
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه‌های نماز جمعه قلعه رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا کلید بسیاری از مشکلات است و مردم با رعایت آن به بسیاری از عوامل دست می‌یابند.
امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه‌های نخست نماز جمعه گفت:  افراد در انتخاب همسر باید دقت‌های لازم را داشته باشند داشتن همسر متدین و دارای اخلاق نیکو یکی از تاثیرگذارترین عوامل بر تربیت فرزند است انتخاب همسر شایسته مقدمه برخورداری از فرزند شایسته است.
صلواتی تصریح کرد: همسری که تدین نداشته باشد به حلال و حرام الهی بی‌توجه باشد نمی‌تواند فرزند صالح داشته باشد چرا که فرزند متاثر از پدر و مادر است.
خطیب نماز جمعه قلعه رئیسی افزود: سیره و زندگی رسول خدا را که مطالعه می‌کنیم می‌بینیم برای انعقاد نطفه حضرت زهرا(س) به امر خداوند چهل شبانه‌روز به عبادت و شب زنده‌داری و روزه‌داری و افطاری با غذاهای بهشتی مامور می‌شوند یعنی قبل از بچه‌دار شدن مراقبت‌های ویژه را انجام می‌دهند.
صلواتی اذعان کرد: زمینه سعادت و شقاوت فرزند در شکم مادر است اگر در این ایام بارداری از لقمه حرام و شبهه‌ناک پدر و مادر تغذیه شوند در انحراف اعتقادات چنین فرزندی تاثیر زیادی دارد.
وی ادامه داد: مهمترین عامل در این دوران که نقش اساسی دارد انجام واجبات و ترک محرمات و تغذیه حلال است.
امام جمعه قلعه رئیسی در ادامه گفت:  شان نیروی انتظامی در نظام جمهوری اسلامی ایجاد امنیت برای جان، مال و ناموس مردم است وظیفه ذاتی نیروی انتظامی تامین امنیت اجتماعی است یعنی اینکه مردم در اجتماع در محل کار و زندگی احساس امنیت کنند.
وی در خصوص سفر رئیس جمهور به نیویورک گفت: سفر رئیس جمهور به نیویورک و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل دیدار با ۹ رئیس جمهور و پنج نخست‌وزیر از مهمترین فعالیت‌های ریاست جمهور بود.
صلواتی گفت: در همه این برنامه‌ها تقویت مواضع اصولی نظام از مواضع خوب و به حق ریاست محترم جمهور بود که لازم است از ایشان تشکر کنیم.
امام جمعه قلعه رئیسی در پایان متذکر شد: انگلیس سابقه بسیار سیاهی در ایران و در اذهان امت ایران دارد و کمترین مجازات برای انگلیس عدم بازگشایی سفارت انگلیس است.
***
امام جمعه دهدشت تأکید کرد
ضرورت ابقای مدیران توانمند در ادارات و نهادهای کهگیلویه و بویراحمد
امام جمعه دهدشت نسبت به کنار زدن نیروهای ارزشی در دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد هشدار داد و گفت: مدیران توانمند و متخصص در ادارات و نهادها ابقا شوند.
حجت‌الاسلام سیدنصیر حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به فرارسیدن روز عرفه به تبیین اهمیت دعا و مناجات در سیره ائمه اطهار و بزرگان پرداخت و اظهار داشت: دعا سلاح مؤمن و یکی از راه‌های اصلی حل مشکل است.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه دعاهای وارده از اولیای الهی بیشتر خواندنی است و تعداد کمی دعای نوشتنی آمده است، رواج رمالی و بکار بردن شیوه‌های نادرست در دعانویسی را خلاف شرع خواند و تصریح کرد: کسانی‌که اقدام به دعانویسی در سطح شهر می‌کنند، توجهی به مسایل شرعی ندارند و دست به هر کاری می‌زنند.
حسینی از مفاتیح‌الجنان به گنجینه معارف نام برد و تصریح کرد: باید خود را با این کتاب ارزشمند مأنوس کنیم تا بفهمیم چه اثراتی در روحیه معنوی انسان دارد.
وی وقت‌شناسی در دعا را از عوامل استجابت دعا برشمرد و خاطرنشان کرد: تسبیح و ستایش حق، اعتراف به تقصیر و گناه، درخواست از خدا و صلوات بر محمد و آل محمد از آداب دعا کردن است.
خطیب جمعه دهدشت در ادامه با اشاره به در پیش بودن عید قربان خواستار نظارت دقیق دامپزشکی بر کشتار بهداشتی دام شد و گفت: ذبح غیربهداشتی عامل ابتلا به امراض و بیماری‌ها و تهدید جدی برای سلامت مردم است.
حسینی در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر ضرورت توجه مسئولان به نیروهای ارزشی، با بیان اینکه در برخی از دستگاه‌های اجرایی نیروهای ارزشی و انقلابی درو می‌شوند، این اقدام را مورد قبول ندانست و متذکر شد: باید مواظبت شود افراد متعهد و متخصص نباید کنار زده شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1