تاریخ انتشار
جمعه ۱۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۴۰
کد مطلب : ۶۶۴۵۴

تغییر مدیران کهگیلویه با مشی اعتدال و منطق صورت می‌گیرد

۲۵
۰
کبنا ؛فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه گردش نخبگان بر اساس مشی اعتدال و به صورت ملایم صورت می‌گیرد، گفت: تغییر مدیران شهرستان با منطق و با تصمیم‌گیری منطقی صورت می‌گیرد.
به گزارش کبنا نیوز از کهگیلویه، سید کرامت‌الله کریمی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان از بخش‌های چاروسا و دیشموک سرکشی و از نزدیک با مشکلات این دو بخش آشنا شدند.
فرماندار کهگیلویه و هیئت همراه با حضور در گلزار شهدای قلعه‌رئیسی و دیشموک با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.
۱۳۹۳۰۷۱۰۰۰۰۳۷۷_PhotoL
کریمی در نشست شورای اداری چاروسا که با حضور مدیران شهرستانی و مدیران دستگاه‌های بخش در بخشداری برگزار شده بود ضمن استماع نقطه نظرات شرکت‌کنندگان رفع مشکلات موجود و اجرای پروژه‌های نیمه تمام را منوط به ارزیابی دقیق از روند عملیات و مشخص شدن دلایل عدم پیشرفت عنوان کرد.
فرماندار کهگیلویه در این نشست با تبیین گفتمان اعتدال در دولت تدبیر و امید اظهار کرد: دین اسلام در همه ابعاد نگاه اعتدال و میانه‌روی را در مسیر زندگی بشر در فرآیند خود به ودیعه گذاشته است.
کریمی با بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) همواره در آداب و سلوک دینی خویش این گفتمان را به عنوان یک کلیدواژه در تاریخ زندگی خود به ما ارزانی بخشیدند، افزود: حضرت علی(ع) نیز در نگاه به دوست و دشمن انصاف را در حد واسط قرار دادند.
به گفته کریمی گفتمان امروز دولت تدبیر همان گفتمان تاریخ اسلام بوده و خواهد بود و شاید تصور شود یک راهبرد است اما به معنای خاص در حال حاضر در تاریخ ایران نقش اجرا کرده است.
وی پشتیبانی خود از دولت را به همین مصداق دانست و با بیان اینکه این دولت برای رسیدن به توسعه میزان‌ها و مکانیزم‌هایی دارد، تأکید کرد: حفظ ارزش‌های دینی و ارزش‌های مهم حاکمیت اسلامی و دفاع از شعائر اسلام و ارزش‌های دینی نخستین رهیافت زیر چتر گفتمان اعتدال است.
۱۳۹۳۰۷۱۰۰۰۰۳۸۰_PhotoL
کریمی حفظ کرامت انسانی را دومین مکانیزم مهم در نگاه اعتدال عنوان و با خوشایند ندانستن ناراستی‌ها و وعده‌های دروغین تصریح کرد: دولت بر گفتمان صادقانه استوار و دنیایی از عقلانیت و دیانت را در خود دارد.
فرماندار کهگیلویه هدف از این سفر را ایجاد همگرایی و تعامل‌‌های درونی برای رسیدن به توسعه بخش چاروسا دانست و گفت: تعامل بین مدیران، مجریان و تصمیم‌گیرندگان در پیوند صادقانه با مردم و عمل به مکانیزم‌‌ها صورت می‌گیرد.
این مسئول برنامه‌ریزی در کار ، دامنه‌دار کردن، نگاه آینده‌نگری و اولویت‌بندی طرح‌ها را در پیشرفت ضروری خواند گفت: بررسی عملکرد یک‌ساله دولت، موانع پیشرفت پروژه‌ها، ارائه راه‌حل برون‌رفت از مشکلات و توقع و انتظار از مسئولان ارشد اجرایی را از هر کدام از مدیران از دستگاه‌های اجرایی شهرستان جویا می‌شوم.
کریمی این برنامه را در راستای کمک به توسعه کهگیلویه خواند و افزود: از مدیران گزارش عملکرد یک‌ساله می‌خواهم و معتقدم مدیری که در خود توانمندی خدمت ندارد باید صادقانه به مردم بگوید این کار از عهده من خارج است.
۱۳۹۳۰۷۱۰۰۰۰۳۸۶_PhotoA
کریمی هم‌چنین در نشست شورای اداری بخش دیشموک خواستار آراسته شدن دیالوگ مدیران به گفتمان اعتدال شد و تأکید کرد: مدیران و نمایندگان دولت این استراتژی را در دستور کار خود قرار دهند و دفاع از دولت آغازگر سخنانشان باشد.
وی با تأکید بر اینکه باید صادقانه به مردم جواب داد، احساس درد مردم را باعث ایجاد تعهد در سفر به بخش عنوان و تصریح کرد: بررسی و رفع مشکلات موجود نیازمند صبر و حوصله و زمان است.
کریمی با اشاره به طی شدن پروسه یکساله در انتخاب فرماندار این امر را نشانه حساسیت سیاسی خواند و با بیان اینکه گردش نخبگان اعتدال‌گرا، آرام و فرابخشی است، افزود: در انتخاب مدیران با آگاهی و منطق تصمیم‌گیری خواهم داشت
 
نام شما

آدرس ايميل شما

.دانشجوی دکتری صنایع
Iran, Islamic Republic of
.
بنده یک اعتدالگرای خادم و حلاق برای حل مشکلات مردمم کسی را ندیدم بگوید بروید افراد مستعد را برای خدمت پیدا کند شما به جنگ قدرت رسیده اید ای تشنگان.....
رضا
Iran, Islamic Republic of
پروسه یکساله انتخاب فرماندار ناشی از حساسیت سیاسی نبود از اونجا شکل گرفت که فرماندار محترم هیچ گونه سابقه مدیریتی نداشتند و حتما باید ادای دین به خانواده هاشمی رفسنجانی هم میشد که اقای کریمی قبلا میزبان اونا بودن تو این یک سال سابقه سازی صوری مدیریتی برای ایشون فراهم شد
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام خدمت فرماندار محترم خدا وکیلی وجدان خود را در میان بگذارید و وضعیت مدیریت شرکت گاز دهدشت را بررسی وببینید چقدر نیرو مشغول نموده اند نگرانی تمام مردم از دست بی عدالتیهای ایشون بوده وتمام افرادی را که خودشان خواستند وپیگیری برایشان انجام دادند مشغول شدند وماباقی بیچاره!ومنتظر بررسی بیشتر هستند .حالا تقاضامندیم که سریعا بررسی وتغییر وتحول داده شود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
غریبه
Iran, Islamic Republic of
با سلام جناب اقای کریمی خود حضرتعالی با مشی افراطی گری روی کار امدی چطور میخوای اعتدال را رعایت کنی .انچه ما تو این یکسال و اندی از معنای اعتدال فهمیدیم یعنی افراطی گری
پاسخ به اعتدال
Iran, Islamic Republic of
من با نظر شما موافقم این اقدامات نارضایتی عموم مردم میباشند از فرماندار محترم پیگیری و اقدام شود
ارشد
Iran, Islamic Republic of
باسلام توراخداتاکی ماباید چوب بی عدالتی رییس شرکت .دهدشت رابخوریم درمقابل شهدا زوزقیامتبیدجوابگوباشیم
ارشد
Iran, Islamic Republic of
باسلام توراخدا تاکی باید چوب بی عدالتی رییس شرکت .دهدشت رابخوریم مگه قحطی رجال است که ارزویش کناره گیری ازمدیریت است اماچون خیلی متعهده مسولین موافقت نمی کنند
خانواده شهید
Iran, Islamic Republic of
اخ از دست بی عدالتی های رییس شرکت .دهدشت مگه مسولین این نظرات رانمی خوانند پس چا اقدام نمی کنند گجاینند مردان بی ادعا
شهزوند
Iran, Islamic Republic of
مگه میرعامل .استان چه ضعفی از ...صادقی رییس .دهدشت دازه که قادر به عزل ایشان نیست
شاهد
Iran, Islamic Republic of
باسلام چرا اینهمه نیزوبا پارتی انهم توسط رییس شرکت .دهدشت مشغول بکار گرقته شده وحق مسلم خیلی اذافراد که حتی به نان شب هم محتاجند ضایع شده اما کسی پی گیری نمی کنددر مقابل خداوند باید جوابگو باشید
نوید
Iran, Islamic Republic of
هرکس پارتی گردن کلفت داشته باش درشرکت .دهدشت مشغول بکر میشه مسولین لطفا فکری به حال بی پارتی ها بکنین
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
منم بانظر شما موافقم این نارضایتی وبی عدالتی ضربه زدن به انفلاب نظام وخون شهیدان است لطفا پیگیری نمایید
جهاد
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت فرماندار محترم ومسولین امنیتی خواهشمندم بررسی فرمایید اینهمه نیرو بدون از ضوبط توسط رییس شرکت .دهدشت چطور مشغول به کارشدندمگه اونا خونشان رنگین تراز دیگرانه
منطق
Iran, Islamic Republic of
منم موافقم بااین بیکاری مردم حق دارندوقتی میبینند حقشان ضایع میشه ناراضی باشند
فاخر
Iran, Islamic Republic of
بی عدالتت دردولت اعتدال معنی ندارد امید است مسولین محترم بی عدالتی های رییس شرکت .دهدشت راخاتمه دهند
حزب اله
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای صیدالی مدیرعامل شرکت گاز استان شما که فردی متدین هستی چرا احازه میدی رییس شرکت گاز .که ازمدیزان شماست اینهمه بی عدالتی کند
مردم
Iran, Islamic Republic of
به نظربنده اینهمه بی عدالتی درشرکت .دهدشت به صلاح نظام نیست مسولین چاره ایی بیندیشند تحمل بی عدالتی هم حدی دارد
تدبیر
Iran, Islamic Republic of
احسنت تحمل بی عدالتی هم حدی دارد مردم باکسی رودروایسی ندارن احترام نظام رادارنداماخدایی یه فکری برای خاتمه دادن به این بی عدالتی بکنید
کشاورز
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت مدیر عامل محترم گازاستان خواهشمنداست نیرویی مجرب متدین انقلابی باتحصیلات عالیه نه دیپلم انهم غیرمرتبط برای تصدی ریاست گاز دهدشت انتخاب کنید متشکریم
کارمند
Iran, Islamic Republic of
باسلام تورا خدا یکبار که شدهدز چندقدمی محل کارتان به شرکت .شرکش کردی ببینی جه خبره
مستقل
Iran, Islamic Republic of
باسلام اخ ازدست بی عدالتی های رییس شرکت .دهدشت مسولین فکری کنید
مستقل
Iran, Islamic Republic of
شعار اعتدال دعایت عدالت استخواهشمند است دعایت کردن عدالت را در شرکت .دهدشت بررسی کنید
خونابه
Iran, Islamic Republic of
شهدای برای اجرای عدالت خون خودراتقدیم نمودند پس چرااینهمه رییس شرکت .بی عدالتی میکنند
رسول
Iran, Islamic Republic of
سلام لطفا تکلیف نیروهایی که بدون ضوابط قانونی توسط رییس شرکت گازدهدشت امدند سرکار مشخص کنید
کارمند
Iran, Islamic Republic of
باسلام اقای فرماندار تورا خدا یکبار که شدهدز چندقدمی محل کارتان به شرکت گاز شرکش کردی ببینی جه خبره
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1