تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۶۶۳۵۲

۹لزوم موضعگیری تاجگردون در برابر یک تیتر

۱۵
۰
کبنا ؛مصطفی جوزانی۸۵۵۷۵

هر از گاهی سیاستمدارانی پیدا می‌شوند که همزمان با تغییرات قانونی در نظام رنگ و بوی آنان متفاوت می‌شود همین که دولتی جدید بر سر کار می‌آید چنان دم از اصلاح یا اصول می‌زنند که قدیمیان این جریانات به کم کاری خود شک می‌کنند!
این چنین اشخاص که جهت باد تعیین کننده خط فکری آنها بوده در هر دوره‌ای پیدا می‌شوند، یک روز اصلاح طلب، یک روز اصولگرای دو آتشه و روز دیگر علمدار اعتدال می‌شوند.
اما جدیدا برخی در مرکز و در پوشش نمایندگی با رایزنی‌ها و عضویت در فراکسیون های اصولگرا به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب می‌شوند و همزمان در حوزه نمایندگی انحصار طلبی اصلاحات گونه خود را بروز می‌دهند.
بعد از دو سال نفوذ مشکل در ادارات شهرستانی و استانی و همراه کردن برخی از مدیران، تیم بسیار قوی رسانه‌ای که دیگر(رسانه های زنجیره‌ای) زیبنده نام آنهاست، دست به کار و همراه با سکوت رضایتمندانه وی، اقدام به پروپاگاندای وسیعی در سطح استان نموده‌اند.
تیتر کردن تئوری های شکست خورده‌ای همانند فتح سنگر به سنگر، همزمان بایکوت رسانه‌ای نیروهای ارزشی استانی، بازی جدید رسانه‌ای این تیم قدرتمند می‌باشد. شاید بتوان خود را قانع نمود که تیتر این موضوع، اشتباهی سهوی باشد، اما موضع نگرفتن در قبال این نوع تیتر‌ها مشی دیکتاتورمنشانه این جریان را در برابر نیروهای حزب الله بیش از پیش بروز می‌دهد.
فتح سنگر به سنگر نظریه‌ای که سعید حجاریان مغز متفکر اصلاح طلبان در دوره اصلاحات بعد از فتح مجلس ششم ارائه و مدعی دیگر ارکان حساس نظام از جمله سپاه، مجلس خبرگان رهبری شد و در درازمدت خیالی خام برای آینده جایگاه رهبری داشتند.jozani
حالا اما نامه نگاری های اخیر برای وزارت نفت و بلافاصله جابه جایی مدیر بازنشسته نفت، بعد از آن رئیس دانشگاه آزاد که سر سپردگی شان نیاز به پنهان نمایی ندارد، طرح شدن این تیتر، خط و نشان کشیدن برای چیست و یا برای کیست؟ آیا ادامه سنگر به استان ختم می‌شود؟
۲- اینجا اما وظیفه ذاتی جریان های اصولگرا و متعهد به اصول انقلاب، برنامه ریزی و همفکری با اتحاد قلبی همراه با کنار گذاشتن اختلافات جزئی و ایجاد سدی قوی در مقابل این انحصارطلبان می‌باشد.
بدانید اختلاف دیروز شما امروز موجب تیتر زدن فتح سنگر به سنگر توسط آنان می‌شود، فردا حتما می‌خواهند توهم فشار از پایین چانه زنی از بالا را مطرح کنند و در ‌‌نهایت فرصت طلایی کشدار شدن اختلافات شما، باعث تبدیل استان به قطب جریانات انحصار طلب در کشور شود.
گفتیم که انتخاب این تیتر روزنامه‌ای را به حساب اشتباهات رسانه‌ای می‌گذاریم اما سکوت و موضع نگرفتن تمامیت خواهان و رهبر فعلی این جریان در استان و شهرستان جای تعجب دارد که محکوم نمودن این اقدام در اولین فرصت، مطالبه کلیت نیروهای ارزشی استان می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

خخخخ
Iran, Islamic Republic of
نترکیت.....
انصاف
Iran, Islamic Republic of
خیلی خیلی خوشحالم از اینکه نگارنده که از ارکان اصلی جریان اصولگراست از خیلی مباحث بالا بی اطلاع هست و یه چیزی داره برا خودش می نویسه.اما جریان اصولگرا فکر کنم داره به شعورتون توهین میشه وبا این اقایان صحبت کنید که متنی که خوتونو گول میزنه ننویسید.بابا مردم دیگه اون مردم نا اگاه نیستن که کور کورانه رای بدن. دارن می بینن که تاج کیه و چطور تو شهرها و روستاها داره کار میشه
زیگمان فروید
Iran, Islamic Republic of
من که منظور این متن را نفهمیدم نمیدانم نویسنده خودش فهمیده چه نوشته ؟
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
آقای جوزانی اگر مارزمنده هستیم واگرتاج گردون خانواده شهید می باشد.همه درخدمت رهبری می باشیم .احتملامنافع شما بااین دوتغییر درخطرافتاده که شروع به مقاله نویسی کردی .تاج گردون افتخارملت ویارویاورمحرومین است .خوابهای خوش درانتظارشماست .
ظفری از باشت
Iran, Islamic Republic of
اقای جوزانی با این کارات نمیتونی تاج گردون رو خراب کنی
سی طالب
Iran, Islamic Republic of
هنوز جوجه ای تو چه عددی هستی داری اظهار نظر میکنی مخالفان باید دور ریخته شوند
گروه هفت ونیم
Iran, Islamic Republic of
کوتاه بیا عزیزم
مرد عمل
Iran, Islamic Republic of
برو جمع کن بابا تو دیگه کی هستی.بیشتر شبیه روباه می مونی تا انسان. حیف تاجگردون که امثال شماها اسم شو بیارید.
روزبه
Iran, Islamic Republic of
تیتر موشک چه ایگی تو
عملگرا
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون هیچ کاری نکرده فقط زسانه هاخصوصا" این سایت را خریده وهرروز با کت وشلوارجدید دارندگیشو به رخ مردم میکشه.اگه کار کرده گزارش بده.ایشون فقط میگه اعتبارات،که ربطی به ایشون نداره حتی اگر نماینده هم نداشتیم این اعتبارات را داشتیم.گزارش خودش که هیچی نداشت شما بگید چکار کرده؟
نو گرا
Iran, Islamic Republic of
تا آنجا که من میدونم جو زاری اصلا فکرش به این حرف ها نمی رسد این متن را یکی دیگر نوشته فقط به اسم او است گناه دارد دست از سرش بردارید
تانت
Iran, Islamic Republic of
این برادر هنوز تو جریان قبل انتخابات پارسال و خیلی عقب تر سیر میکنه..احتمالا هنوز ملتفت نشده که جریان فکری وابسته به ایشان با رهبری تمام بزرگان و با کاندیداتوری سعید جلیلی چه شکست سنگینی خورده..
بهتره به فکر فتح سنگر به سنگر برا جریان فکری خودتان باشید
اشکان ارخلو
Iran, Islamic Republic of
من چیزی از حرفاش متوجه نشدم
کمان
Iran, Islamic Republic of
اگه منظور حرفات این عکسهاست باید بگم که پورهادی آدم خوبیه تاجگردون حرف نداره دکترغلامی انسانی مدیر وباسواد است ملکزاده هم باسوادهستش باورساد و محمودی هم اگه قضاوت نکنیم بهتره. منظور شما چیست
نفتی هوادار تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
مردم گچساران قدر تاجکردون را میدانند.وبه ایشان افتخار می کنند.

تاجگردون همه اعتبار مجلس ایران است.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1