تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۷
کد مطلب : ۶۶۳۴۴

افتتاح پایگاه بسیج کتابخانه‌های عمومی استان

۰
کبنا ؛فرمانده سپاه ناحیه یاسوج گفت: بسیج ادارات در انتقال ترویج فرهنگ ایثار و ارزش‌های دفاع مقدس در بین کارمندان نقش بسزایی دارند.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، داریوش مثنوی امشب در آئین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرائی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع فعالیت بسیج در کتابخانه‌های عمومی، این نهاد در راستای اقدامات علمی و پژوهشی گام‌های ارزشمندی برداشته است.
فرمانده سپاه ناحیه یاسوج با بیان اینکه رسالت بسیج کارمندان، نهادینه کردن فرهنگ اسلامی در بین کارمندان است، بیان کرد: سالم‌سازی ادارات با رویکرد دینی یکی از وظایف ذاتی بسیج کارمندان است.
مثنوی در ادامه با اشاره به وظایف بسیج کارکنان، یادآور شد: تقویت اندیشه‌های انقلاب اسلامی در بین کارمندان و ارتقاء سلامت اداری در جامعه نیز از اهداف بسیج کارمندان است.
وی افتتاح پایگاه بسیج را پل ارتباطی بین ادارات و بسیج عنوان کرد و افزود: افتتاح پایگاه بسیج فرصتی برای خدمتگزاری به مردم و خانواده شهدا است.
مثنوی ضمن قدردانی از مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: نهاد کتابخانه‌های عمومی نهاد مقدسی است و قطعاً کتابداران ارزش‌های دفاع مقدس و بسیج به خوبی توسط آنها به عموم مردم انتقال داده می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه یاسوج تصریح کرد: این پایگاه بسیج نقش موثری در بهبود روند امور و ارتقاء روحیه بسیجی کتابداران در امر خدمت رسانی به عموم مردم و جلب رضایت مراجعین دارد.
سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: کتابداران در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به سطح جامعه می‌توانند نقش مهمی را ایفا کنند.
زینب قربانی رسالت ذاتی و فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی را برگرفته از اندیشه بسیج دانست و افزود: کتابخانه‌های عمومی با برخورداری از محیط فرهنگی و سالم، فرصت مناسبی برای همسویی و همکاری با اهداف و آرمان‌های بسیج است.
قربانی اضافه کرد: کارکنان کتابخانه‌های در راستای اهداف بسیج و ارزش‌های انقلاب اسلامی گام اساسی برداشته است.
وی ترویج فرهنگ بسیجی را ضروری دانست و تأکید کرد: ترویج فرهنگ بسیجی موجب استمرار تقویت روحیه همدلی و مسئولیت‌پذیری بین کارکنان ادارات می‌شود.
آئین افتتاح پایگاه مقاومت بسیج کتابخانه‌های عمومی مدیران دستگاه‌های دولتی، مسئول بسیج کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد و روسای ادارات و بسیجیان و همزمان با برگزاری یادواره شهدای کارمند و کارگر برگزار شد.
BASIJ-KETAB (2) BASIJ-KETAB (1)
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1