تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب : ۶۶۳۲۸

۱۰ پیمانکار ۴۶ میلیارد از استان طلب دارند

۲
۰
کبنا ؛

رئیس انجمن پیمانکاران کهگیلویه و بویراحمد از مطالبات ۴۶۰ میلیارد ریالی ۱۰ پیمانکار جاده‌ساز این استان خبر داد.


در نشست بررسی وضعیت راه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و مشکلات و مطالبات پیمانکاران این استان، اظهار کرد: جلساتی با پیمانکاران برگزار کردیم و به جمع‌بندی‌هایی رسیدیم تا بتوانیم هم مشکلات پروژه‌ها را برطرف کنیم و هم این که پیمانکاران در خصوص مطالبات سنگینی که از گذشته دارند با استاندار و معاون عمرانی این مشکلات را در میان بگذارند.

رئیس انجمن پیمانکاران استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان آماری از مطالبات پیمانکاران افزود: اکنون در حوزه راهسازی تعداد ۱۰ پیمانکار ما در راه‌های اصلی مبلغ ۴۶۰ میلیارد ریال مطالبات دارند که عمده قرارداد آن‌ها مربوط به فهرست بهای سال ۸۸ است.

وکیلی به هدررفت سرمایه پیمانکاران به همین علت خبر داد و گفت: ضرر سنگینی متوجه پیمانکاران بخش راه در استان شده است که انتظار داریم مسئولان استانی اجازه ندهند این وضعیت به همین منوال ادامه پیدا کند.

وی از پیمانکاران بومی استان به عنوان تلاشگران عرصه اقتصادی استان یاد کرد و گفت: اکنون وظیفه مسئولان است که برای جلوگیری از ضرر بیشتر یا آن‌ها را خاتمه پیمان دهند و یا این که بر اساس فهرست بهای جدید با آن‌ها رفتار شود.

رئیس انجمن پیمانکاران استان تصریح کرد: پیمانکاران برای این که پروژه‌های استان راکد نشود یا از سیستم بانکی استقراض می‌کنند و یا این که دارایی‌های خود را به فروش گذاشته‌اند که لازم است در قبال این تلاش و همکاری کارفرمایان نیز احساس مسئولیت داشته باشند.

وکیلی از پیمانکاران این استان به عنوان سرمایه‌گذارانی یاد کرد که بیشترین سهم آورده را در اقتصاد استان دارند و بالای ۵۸ درصد چرخه اقتصادی استان پولی است که از سرمایه آن‌ها در استان در حال گردش است.

وی سپس با نام بردن از برخی پروژه‌های راه‌سازی عمده استان در محورهای اصلی نبود اعتبارات و عدم تخصیص را از دلایل راکد بودن برخی پروژه‌ها دانست و گفت: انتظار از مسئولان استانی این است که با پیمانکاران همکاری بیشتری در خصوص پرداخت مطالبات و تخصیص‌های جدید داشته باشند.

نام شما

آدرس ايميل شما

خورزوخان
Iran, Islamic Republic of
پیمانکاران تا دوستان دلسوزی مثل شما دارند چه غم دارند؟
روه‏ ‏شول
Iran, Islamic Republic of
واقعا‏ ‏متاسفم‏ ‏برای‏ ‏به‏ ‏اصطلاح‏ ‏خورزو‏ ‏وجود‏ ‏امثال‏ ‏شما‏ ‏باعث‏ ‏پس‏ ‏رفت‏ ‏این‏ ‏استان‏ ‏نسبت‏ ‏به‏ ‏دیگر‏ ‏استانها‏ ‏شده‏ ‏مگر‏ ‏درمطلب‏ ‏بالا‏ ‏مگر‏ ‏غیر‏ ‏حرف‏ ‏حق‏ ‏هست‏ ‏حتما‏ ‏یکی‏ ‏مثل‏ ‏تو‏ ‏درستش‏ ‏می‏ ‏کنی‏ ‏کمی‏ ‏فکر‏ ‏کن‏ ‏بعدمطلب‏ ‏بزن‏ ‏حتی‏ ‏اگر‏ ‏نقد‏ ‏داری‏ ‏اشکالات‏ ‏رابنویس‏ ‏بقیه‏ ‏هم‏ ‏فیض‏ ‏ببرند‏ ‏یا‏ ‏انگورش‏ ‏تررشه‏ ‏
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1