تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۶۶۲۶۳

به روش ایجابی با نصابان ماهواره برخورد می کنیم

۴
۰
کبنا ؛dhfdgjhfgj_1سرهنگ علی اصغر نورایی نسب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان چرام درباره مساله ماهواره گفت:بحث فرهنگی مبارزه با ماهواره در شهر چرام شروع شده و موج اول آن با نصب بنر در سطح شهر و آگاهی از خطرات ماهواره در قالب سخنان کوتاه در میان شهروندان شروع شده است.
سرهنگ نورایی نسب در ادامه گفت:پخش تراکت در بین منازل و سطح شهر و در سطح مدارس و با همکاری اداره آموزش و پرورش برای سخنرانی های روشنگرانه در مورد ماهواره و همچنین جلسات و برنامه هایی در هفته اولیا و مربیان در مورد مضرات ماهواره خواهیم داشت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام گفت: ما در برخورد با ماهواره روش ایجابی را انتخاب کرده ایم و هیچ حرکت قهرآمیز و تهدیدی در این زمینه نداشته ایم.
وی گفت:با صحبت و ارشاد هایی که با نصابان ماهواره در سطح شهر داشته ایم باعث انصراف ۵۰% از نصابان ماهواره و ترک این شغل به وسیله آنها شده ایم.وی همچنین با اشاره به انتخاب روش ایجابی به جای روش قهری و جبری در برخورد با ماهواره گفت:با اطلاع رسانی و فرهنگ سازی برنامه تحویل دستگاه ماهواره،تا کنون حدود ۲۵ دستگاه ماهواره به صورت خودجوش از طرف مردم به این نهاد تحویل داده شده که به جای آن یک عدد دستگاه گیرنده دیجیتال به عنوان هدیه به آنان داده شده است که از نظر آماری رتبه سوم در تحویل ماهواره را در سطح استان به نسبت جمعیت داریم .
سرهنگ نورایی نسب در ادامه افزود:میزان استفاده از ماهواره در شهرستان چرام نسبت به بقیه مناطق از نظر جمعیت کمتر میباشد.
وی همچنین از اطلاع رسانی آسیب های ماهواره در قالب پیامک در آینده ای نزدیک خبر داد.وی در پایان موج دوم تبلیغات علیه ماهواره را در ماه محرم عنوان کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
اگه شبکه ولایت را بگذارید روی شبکه دیجیتال که از طریق گیرنده دیجیتال بتونیم ببینیم من خودم میارم دو دستی تحویل می دم
حقگو
Iran, Islamic Republic of
جناب سرهنگ وقت و انرژی خودت را بی خود صرف نکن چون استفاده از ماهواره در همه خانواده های ایرانی و خصوصاً شهر های این استان به صورت چشم و هم چشمی شده و مردم به نوعی تمایلشان روز به روز برای استفاده از ماهواره بیشتر و بیشتر می شود .
اگر فیلم و سریال های تلویزیون ایران بیشتر شود که بتواند به نوعی مردم را سرگرم کند می توان گفت که مردم رادر استفاده از ماهواره منصرف نمودیم و تا زمانی که به وفور در بازار ریسیور فروخته می شود نمی توان مردم را در استفاده از ماهواره منع نمود
پس واقع بین باش جناب سرهنگ عزیز
غریبه
Iran, Islamic Republic of
اگر میدونستی شبکه ولایت چی بخورد مردم میده این حرف رو نمی زدی خیال کردی چون اسمش ولایت است راجع به ولایت است نه عزیزم شبکه ولایت یعنی خشم سنی ها را تند کردن و بجاش سر بریدن شیعیان در همین کشورهای سنی نشین
غریبه
Iran, Islamic Republic of
این که رسیور تو بازار ریخته معناش این نیست که تو هم بری بخری .خیلی چیزهای حرام دیگر هم تو بازار هست حاضری از انها استفاده کنی چون حلالش وجود نداره. اگر اب گرم بود و یک لیوان اب سرد خنک ولی سمی کدوم یکی رو حضرتعالی میل میکنی اب سرد سمی رو یا اب گرم رو ؟
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1