تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۶۶۲۴۴

آیاهای بزرگواری و مدیرانی که به مردم رحم نمی‌کنند

۱
۰
کبنا ؛

نماینده‌ مردم کهگیلویه در مجلس گفت: با توجه به شیطنت‌ها و خباثت‌های آمریکا و انگلیس جا داشت رئیس جمهور بعد از مکالمه سال قبل و تبعات آن دیدار امسال با نخست وزیر انگلیس را انجام نمی‌داد.BZORGVARI

علی محمد بزرگواری نماینده‌ مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در نطق میان دستور خود در صحن علنی یا تشکر از ایستادگی رئیس جمهور بر مواضع به حق نظام از تریبون سازمان ملل قرائت خطاب به دستگاه دیپلماسی کشور پیشنهاد کرد: بجاست که دستگاه دیپلماسی کشور به داشته‌های داخلی اکتفا کند و پشتوانه‌ مردمی را فراموش نکند.

وی افزود: در مجموعه‌ مذاکرات از ارزش‌های انقلاب و خون شهدا باید دفاع جانانه شود، چراکه رمز موفقیت ملت ایران طی ۳۵ سال گذشته تبعیت محض از ولایت فقیه بوده است و انتظار می‌رود مسئولان دولت یازدهم بیش از پیش در راستای سیاست‌های مقام معظم رهبری حرکت کنند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خطاب به مسئولان اجرایی کشور خاطرنشان کرد: آیا شایسته است در استانی که سرشار از معادن، جنگل‌ها و ذخایر نفت و گاز است حتی یک کارخانه هم وجود نداشته باشد و پروژه پتروشیمی استان پس از سال‌ها همچنان در دست احداث باقی مانده باشد؟ فارغ‌التحصیلان بیکار استان نرخی بین ۲۵ تا ۳۹ درصد را به خود اختصاص دادند، آیا نباید از ظرفیت‌های استان برای اشتغال این جوانان بهره برد؟

بزرگواری ادامه داد: آیا سزاوار است در استانی که در ۱۰٫۲ دهم آبریز کشور را در اختیار دارد بیش از ۵۰ هزار هکتار زمین مستعد آن لم‌یزرع بماند و مردم از سدهای استان حقابه کشاورزی نداشته باشند؟ آیا این ظلم نیست؟

نماینده کهگیلویه تصریح کرد:‌ آیا درست است در استانی که ۲۰ درصد نفت و گاز کشور را تأمین می‌کند، بخش وسیعی از مردم آن فاقد نعمت گاز باشند و مردم برای گرم کردن خودشان به قطع درختان بلوط پناه ببرند؟ آیا پس از ۳۵ سال از انقلاب شایسته است حداکثر ۳۵ درصد زیرساخت‌های جاده‌ای استان قابل استفاده باشد و ۶۵ درصد جاده‌ها و روستاهای استان فاقد جاده‌های مناسب باشند و حتی در کل استان یک آزادراه وجود نداشته باشد؟

عضو کمیسیون کشاورزی اضافه کرد: آیا شایسته است با این همه سرزمین بایر و مستعد برای کشت اقلام کشاورزی به ویژه ۵۰ هزار هکتار زمین برای باغداری و هزاران چشمه و فراهم بودن زمینه اشتغال باز شاهد بی‌تدبیری بخش کشاورزی و بیکاری مردم استان باشیم؟

بزرگواری در ادامه بیان کرد: آیا شایسته است با دارا بودن طبیعت چهار فصل در استان نام هیچ یک از شهرستان‌های استان در لیست شهرهای گردشگری کشور ثبت نباشد و هیچ بودجه‌ای برای توسعه گردشگری استان اختصاص نیابد؟ زیرا هیچ کدام از زیرساخت‌های گردشگری ما آماده نیست و این از بی‌توجهی مدیرانی است که در مرکز نشسته‌اند و به خود اجازه نمی‌دهند ظرفیت‌های استان ما را از نزدیک ببینند.

وی در پایان یادآور شد: مدیران مرکزنشین به خود زحمت نمی‌دهند از ظرفیت استان‌های کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرده و زمینه‌های رشد استان در بخش‌های مختلف را به وجود آورند.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در ادامه تصریح کرد: در استانی که ۲۰ درصد نفت و گاز کشور را تامین می‌کند متاسفانه بخش وسیعی از شهرها و روستاهای آن از نعمت گازرسانی محروم هستند و مردم در مناطق سردسیر برای گرما و پخت و پز از قطع کردن درختان استفاده می‌کنند پس اگر به مردم رحم نمی‌کنید حداقل برای سرمایه‌های ملی کشور یعنی جنگل‌ها دل بسوزانید.

نماینده کهکیلویه و بهمئی خاطر نشان کرد: دهیاران این استان تا کی باید هیچ پشتوانه قانونی و مالی نداشته باشند و چه کسانی باید پاسخگوی حق این عزیزان باشند و هم چنین تا چه زمانی باید مشکلات اینترنتی و دیجیتالی این استان و عدم پوشش مخابرات و سیما در بخش وسیعی در این استان به صورت مشکل لاینحل باقی بماند.
نام شما

آدرس ايميل شما

علي
Iran, Islamic Republic of
در جواب اقا سجاد بخدا راست میگی دیگه نا امید نا امید شدیم از اقای استاندار بابا قول میدن ولی عمل نمیکنند بزرگواری بدبخت هم قول میده ولی با ایشون همکاری نمیشه رئیس جهاد لنده هم واقعا مرد به تمام معنایست مدیر لایق و شایسته و دلسوزیست حد الامکان همه ارباب رجوعها را احترام میکنه دست اقای گوهرکانی درد نکنه که چنین مدیری را انتصاب کردند
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1