تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۶۶۲۰۶

عزم جدی فرماندار دنا در بحث توسعه گردشگری

۰
کبنا ؛ 
 فرماندار جدید شهرستان دنا که در اولین روز کاری خود برای استقبال از تور گردشگری خبرنگاران به چشمه میشی آمده بود از حضور سبز اصحاب رسانه به این شهرستان قدردانی کرد و گفت: اولین روز کاری با استقبال از خبرنگاران را به فال نیک می‌گیریم و خواستار همکاری و همراهی با مسئولان شهرستانی هستیم.
به گزارش کبنا نیوز از سی‌سخت، علی تاج‌امیری در ادامه با بیان اینکه در راستای معرفی و شناسایی ظرفیت‌های بی‌نظیر شهرستان دنا و شهر سی‌سخت از هیچ کاری فروگذار نمی‌کنیم، گفت: انتظار می‌رود رسانه‌ها یاری‌گر ما در تمام حوزه‌ها باشند.
وی از رسانه‌ها به عنوان بازوان توانمند مدیران و مسئولان یاد کرد و گفت: هر مدیری که به اصحاب رسانه بها دهد و این قشر را در کنار خود داشته باشد بدون شک با انعکاس اخبار و رویدادها در توسعه و آبادانی شهرستان، شهر و روستا موثر خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه شهرستان دنا شهرستانی نوپا است، اظهار کرد: با وجود ظرفیت‌های بی‌نظیر در این شهرستان و مهجور ماندن آن در بخش‌های مختلف نیاز است که اصحاب رسانه در این حوزه بیشتر کار کنند.
مسئول ارشد اجرایی شهرستان دنا اولویت کاری خود را بحث گردشگری، تفریحی و توریستی عنوان کرد و گفت: امیدواریم با تعامل، همکاری و همسویی مسئولان ذیربط خصوصاً اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان و شهرستان بتوان زیرساخت‌های گردشگری را در این شهرستان ایجاد کرد.
تاج‌امیری اذعان کرد: خداوند متعال نعمت بی‌نظیری را در کنار کوه دنا و در رشته کوه زاگرس عطا کرد و مردم منطقه نیز همواره قدردان نعمت‌های الهی بوده و هستند.
فرماندار دنا با اشاره به ظرفیت‌های خوب شهرستان در حوزه گردشگری، باغداری، توریستی و کشاورزی بیان کرد: امیدواریم بتوان با همکاری و تعامل دیگر مسئولان این نعمت و طبیعت بکر را با معیشت، اقتصاد و نشاط مردم گره زد.
معاون گردشگری استان نیز در حاشیه این تور یک روزه ابراز داشت:گردشگران ومسافران در مناطق گردشگری استان ابتدا باید اخلاق زمینی را رعایت کنند.
الماس قبادی خبرنگاران را سفیران اگاهی بخشان جامعه دانست و یاد آورشد: امید واریم با کمک رسانه ها بتوانیم که ظرفیت های گردشگری استان را شکوفا کنیم.
وی ادامه داد:دعوت از تور های داخلی و خارجی ،تیلیغات و اطلاع رسانی ظرفیت های گردشگری از برنامه های سازمان جهت معرفی بهتر استان است.
انتهای پیام/ پاک
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1