تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۵۳
کد مطلب : ۶۶۱۸۲

قضاوت داوران کهگیلویه و بویراحمد در لیگهای برتر و آزادگان

۳
۰
کبنا ؛.parvizMosavi
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد از قضاوت داورن این استان در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور و هفته اول لیگ آزادگان خبر داد.
سید پرویز موسوی امروز در گفت‌وگو با فارس از قضاوت داوران فوتبال این استان در مسابقات این هفته فوتبال کشور در رده‌های مختلف خبر داد.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال کشور ناظر دیدار حساس استقلال تهران و ملوان بندر انزلی بر عهده خداداد افشاریان داور پیشکسوت بین‌المللی استانمان خواهد بود.
وی عنوان کرد: اما با آغاز مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور داوران ما به مانند سال‌های گذشته در این دوره از مسابقات نیز حضور خواهند داشت و در هفته نخست این بازی‌ها دیدار حساس تیم‌های جنوبی و شمالی یعنی استقلال اهواز و نساجی مازندران را داوران هم استانی قضاوت خواهند کرد.
موسوی اضافه کرد: بر همین اساس روح‌الله شریفی داور وسط این دیدار و محمد راهی دیگر داور اهل کهگیلویه و بویراحمد کمک داور اول این بازی خواهد بود.
رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: افتخار دیگر برای فوتبال استان این که پیشکسوت داوری فوتبال کشور و استانمان، نوذر رودنیل ناظر بازی تیم‌های استقلال اهواز و نساجی مازندران خواهد بود که این بازی در قائمشهر برگزار می‌شود.
موسوی از رشد داوری فوتبال در استان طی سالیان گذشته گفت و افزود: جوانان بسیاری در حال فعالیت داوری فوتبال هستند که با توجه به استعدادهای خوب و نابی که در این رشته وجود دارد در سال‌های آینده شاهد حضور داوران بیشتری از استان در لیگ‌های معتبر کشوری خواهیم بود.
دیدار استقلال و ملوان بندر انزلی پنج‌شنبه ۱۰ مهر و بازی تیم‌های استقلال اهواز و نساجی شنبه ۱۲ مهر برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

داور
Iran, Islamic Republic of
برای همه این عزیزان وافتخار استان آرزوی موفقیت دارم .
Iran, Islamic Republic of
;کاش رییس هیات کشتی استان هم از وضعیت داوری استانمان اطلاع داشت .وبرای رشد داوری استان تلاش ورایزنی میکرد و گزارش می داد .او فقط به فکر منافع خودش است وجالب است بدانیداین اقا قبلا ده سال رییس هیات بوده وهیج داوری در زمان او در کشور مطرح نشد ورشد نکرد .وکسانی را که اندک استعدادی در این زمینه داشتند میدان نداد وسردواند وسرکوب کرد تا فقط خودش مطرح باشد .حالا بعد از سالها امده تا جه گلی به سر کشتی استان بزند.جالب است جیک کسی هم در نمی اید . واهالی کشتی استان هم خواب رفته اند وحرکتی نمی کنند .این اقا تاریخ مصرفش خیلی وقت پیش تمام شده و به درد کشتی استان نمی خورد . اقایان چه اصراری دارید که باز او را اورده اید او فقط به درد یکی دو نفر از دوستان نزدیکش می خورد که همه می دانند جه کسانی هستند ..........از ما گفتن بود نتیجه اش را هم پی خواهید برد
بهمن
Iran, Islamic Republic of
حرف دل ما داوران کشتی را زدی .افرین بر شما .وقتی یک داور ملی را ریس کمیته داوران استان میذاره تا تهش رو بخون .همه داورا بخاظر این مسخره باریها فراری و بی انگیزه شده اند .تا این اقایان در کشتی استان هستند من به عنوان یک داور داوری نخواهم کرد .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1