تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۴۸
کد مطلب : ۶۶۱۷۹

چمنیان: تصمیم‌گیرندگان نفت و گاز گچساران در اهواز هستند

۳
۰
کبنا ؛.
Chamanianسرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: تصمیم‌گیرندگان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در اهواز برای این تیم تصمیم می‌گیرند.
عباس چمنیان با اشاره به شرایط پیش آمده برای تیم فوتبال نفت و گاز این شهرستان در جام حذفی اظهار کرد: ما در شرایط کنونی به این مسئله فکر نمی‌کنیم زیرا این مسئله هم بر روحیه تیم و بازیکنان تأثیر منفی داشته است.
وی افزود: در سال‌های گذشته ظاهرا قانونی بر استفاده از ۵۰ درصد بازیکنان شرکتی برای حضور در جام حذفی وجود نداشته البته این تصمیم از سوی شورای ورزش وزارت نفت اتخاذ شده است.
این سرمربی شاغل در لیگ دسته یک آزادگان تصریح کرد: این تصمیم بدون در نظر گرفتن شرایط و ویژگی‌های حرفه‌ای فوتبال اتخاذ شده و غیرکارشناسی بوده است.
چمنیان با بیان اینکه ما باید در لیگ یک به دیدار تیم‌های قدرتمندی برویم، یادآور شد: تیم‌های که در لیگ دسته یک حضور دارند تیم‌های مقتدر و صاحب فوتبال هستند که قطعا حذف در جام حذفی بر روحیه بازیکنان بی‌تأثیر نبوده است.
وی با بیان این‌که نگرانی ما این است که تصمیم‌گیرندگان برای تیم نفت و گاز گچساران در این شهرستان نبوده و در اهواز نشسته‌اند، متذکر شد: تصمیم‌گیرندگان اصلی اصلا به فکر این تیم نیستند./فارس
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
آقای چمنیان شما هم به فکر این تیم نیستید چون بازیکنان گچسارانی را از تیم حذف کردید درست مثل آن آقای چاله میدونی که نیم فصل تعدادی بازیکن آورد و مجموعا طی یک نیم فصل یک ساعت از آنها استفاده نکرد دلیلش هم این بود که بازیکن نبودند بلکه سربار بودند.
سید
Europe
اقای چمنیان شما رو هم سیاسی کردن.حالا که اقای باورساد رفته اهواز تا اونجام دنبالشین.میخوای بگیم ناسا با اولین سفینه از کره زمین ببرش بیرون
ورزشی
Iran, Islamic Republic of
کاش از آقای تاجگردون وجشن ساز بابت نابود کردن تیم برای تسویه حسابهای باندی وشخصیشان سوال میشد وپاسخگو بودند.چون آنها با آوردن باورساد وحذف نیروهای قوی ازمدیریت ورزش نفت ورزش نفت وشهرستان را طوری نابود کردند که برگرداندن آن تقریبا"محال است.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1