تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۶۶۱۴۸

کوروش حسنی مدیر کتابخانه گچساران شد

۴۱
۰
کبنا ؛طی مراسمی رئیس جدید کتابخانه‌های عمومی شهرستان گچساران معرفی شد. ghorbani
این مراسم بعدازظهر سه شنبه با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و برخی از مسئولین شهرستان گچساران برگزار شد.

راه اندازی کتابخانه تخصصی دینی در حوزه خواهران یاسوج
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در این مراسم، ضمن قدردانی از زحمات ۱۰ ساله فاضل شکرالله‌زاده به عنوان مدیر کتابخانه‌های عمومی شهرستان گچساران، یکی از راه‌های کسب موفقیت وی را تعامل بسیار قوی با فرمانداری، شهرداری و شورای شهر گچساران عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم «کورش حسنی» به عنوان مدیریت جدید، این تعامل را در مسیر پیشرفت و ارتقا فرهنگی این منطقه ادامه دهند.
زینب قربانی، ضمن اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی، افزود: امیدواریم با سر لوحه قرار دادن این رهنمود‌ها، مدیران در اجرای یک برنامه ریزی صحیح و جهادی تلاش خود را استمرار بخشند.
وی با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی در استان متشکل از یک انجمن است که در راس آن فرماندار قرار دارد، بیان داشت: انجمن کتابخانه‌های عمومی گچساران در برگزاری جلسات در استان رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
قربانی با اشاره به رویکرد‌های جدید برای تحول در نظام کتابخانه‌های عمومی، تبدیل کردن این مکان به عنوان محفل امن و پایگاه فرهنگی هر منطقه را یادآور شد و افزود: گسترش علم و دانش با فعالیت انجمن‌ها، کانون‌های فرهنگی و جذب نویسندگان جوان می‌سر خواهد بود که این بدون مشارکت مدیران اجرایی انجام نخواهد شد.
وی با اشاره به اینکه شهرستان گچساران در برنامه‌های فرهنگی و اداری یکی از بهترین‌های استان بوده است، گفت: امیدواریم مدیریت جدید با ادامه این همکاری همچنان مقام اول شهرستان در استان را حفظ کند
قربانی اظهار کرد: یک باب کتابخانه تخصصی دینی در حوزه علمیه خواهران یاسوج امسال با هفت هزار جلد کتاب راه اندازی شد.
وی با اشاره به در حال ساخت بودن ۹ طرح کتابخانه‌های عمومی در کهگیلویه و بویراحمد بر شتاب بخشی به تکمیل این طرح‌ها برای افزایش سرانه فضای کتابخوانی در این استان تاکید کرد. DSC00783
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: ۱۱ میلیارد ریال برای تکمیل این تعداد پروژه امسال اختصاص یافت.
قربانی تصریح کرد: این پروژه‌ها در شهرستان‌های چرام، دهدشت، بهمئی، بویراحمد و گچساران در دست اجراست.

۵ ایستگاه مطالعه در استان

وی بیان کرد: ۵۰۸ هزار جلد کتاب با ۳۷۰ هزار عنوان در کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

قربانی افزود: پنج ایستگاه مطالعه در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
فرماندار گچساران با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در مسایل فرهنگی نهادینه کردن بهره‌مندی از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی برای افزایش سرانه مطالعه را ضروری خواند.
عبدالرحیم رحیمی افزود: به روز شدن تجهیزات فنی کتابخانه‌ها برای جذب مردم به مطالعه ضروری است.
رحیمی کتابخانه‌ها را مرکز رشد فکر و خلاقیت انسان دانست و گفت: کتابخانه‌های عمومی در راستای گسترش فرهنگ مطالعه مفید تجهیز و منابع آن‌ها تامین شود.

سخنرانی کوروش حسنی در مراسم تودیع و معارفه روسای کتابخانه های عمومی گچساران

بسمه تعالی
( هل یستوی الذین یعلمون و الذین لا یعلمون )
آیا کسانی که می دانند با آنها که نمی دانند برابرند؟
هرگز برابر نیستند آنها که می دانند راه زندگی را می گشایند چراغهایی هستند که در پیشاپیش بشریت راه را به آنها می نمایاند انبیا آمده اند تا مردم را بیاموزند تا مردم بدانند دانش نگهبان و نگهدارنده هستی است و خداوند دانش را نهاد تا بشر بر پایه آن زندگی کند هستی خود را نگه دارد دانش برای زندگی در این جهان و راهیابی به نور و سعادت در هردو جهان است.
راههای دانش اندوزی حواس است و نگهبان تن همین حواس است.
سه پاس تو چشم است و گوش و زبان         کزاینت رسد نیک و بد بی گمان
چشم بر صفحه کتاب بر صفحه دانش می گشائیم و او به ما می گوید که را جهت گوش به کتابخوانان می گشایم بر آنهایی که راه را آموخته اند بر انبیا و بر علما و دانشمندان تا بگویند را چیست. اما همه راهها در کتاب است (ام الکتاب ) همان کتابی که ( لاریب فیه ) و هدایت است .
کتاب می خوانیم تا راه رشد از بیراهه آشکار شود کتاب همان یار مهربان در آغوش عاشقان دانش و عاشق را به آرامش رساند و پاینده و جاوید باد (کتاب)
کتابخانه : ای خانه ی کتاب خانه فرد خانه تجربه ، خانه ابتدای تاریخ تا حال آن ، خانه بزرگ انسان ، خانه مقدس ، جایگاه تو در نزد ما تا کجاست ، آیا فضای تو مطلوب است راه رسیدن به تو آسان است ، نکند تو را نمی شناسم و در گوشه ای پرتاب نموده ایم در دره ای یا در میان خاکهای غم بار
نکند کارکنان تو را ارج نمی داریم ، نکند کسانی بر تو نگهبانی می کنند که فراموش شده اند کتابداران و نگهبانان تو چگونه زندگی می کنند بر خوشی یا ناخوشی
نکند از حال تو و نگهبانانت بی خبریم ، نکند بر سر و مغز و خرد جامعه ام آگاهی آگاهی ندارم روزی مباد که به یاد تو نباشم که به تو نیاندیشم روزی مباد که به تو چشم تحسین ننگرم مباد مرا اگر بر تو نگران نیستم .
کتابخانه : ای جایگاه اندوخته های خردمندان و اندیشمندان ما می آئیم و می رویم اما تو ای محل ( الکتاب) پاینده و جاوید هستی .
با سلام و عرض و ادب و احترام به حضار گرامی :
مدیرکل محترم کتابخانه های عمومی استان سرکار خانم قربانی و آرزوی روز افزون برای ایشان
شهردار محترم که علاوه بر پشتوانه معنوی و فرهنگی رکن اصلی مالی و اقتصادی کتابخانه هستند
اعضای محترم شورای شهر که با این آگاهی که مطالعه از بهترین خدمت به شهروندان است به کتابخانه ها می نگرند.
امام جمعه محترم حجه الاسلام و المسلمین جناب آقای حجازی که با راهنمایی و ارشاد شهروندان مردم را کتاب و مطالعه می کشاند .
کتابداران که در شرایط سخت زندگی بیشتر همت خود را به خدمت بهتر به خرد و اندیشه این مردم معطوف می دارند. و می کوشند تا با همدلی جایگاه کتابخانه را در میان شهروندان به محل واقعی خود برسانند .
و همه مهمانان و مسئولین محترم نهاد های فرهنگی ، اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر
امیدوارم به اعتمادی که مدیرکل محترم و فرماندار ارجمند به بنده داشته اند با کوشش مضاعف و و کارکرد مثبت و رو به جلو پاسخی در خور ایشان بدهم .
چشم امید من و همه همکارانم به توجه ویژه مدیرکل محترم و توانمند کتابخانه ها و فرماندار ارجمند و پرتلاش و انجمن کتابخانه های شهرستان و شهرداری و شورای شهر و همه مسئولین شهرستان است تا برای زندگی بهتر مادی و معنوی احاد اعضای این جامعه به آینده ای روشن امیدوار باشیم .
همه کمبودها و دردهای کتابخانه ها را می دانید ما راه حل ها را پیشنهاد می دهیم و با مشاوره و راهنمایی شما امید به بهبودی داریم امید به جامعه ای با مطالعه بهتر و اندیشه متعالی تر
دولت تدبیر و امید رویکردی به ارتقا سطح دانش و مطالعه جامعه دارد و نماینده مقتدر و محبوب شهرستان جناب آقای تاجگردون نیز جایگاهی درخور برای مساعدت به کتابخانه ها دارند با همه این پتانسیل های گرانبار حتما روندی رو به جلو خواهیم داشت.
از جناب آقای سیدفاضل شکراله زاده که سالها مسئول اداره کتابخانه های شهرستان بودند تشکر و قدردانی می کنم در گزارشی که ارائه دادند مطالب را فرمودند بدیهی است که ایشان از تمام توان فکری و اجرای خود برای کتابخانه های شهرستان بلکه با اجرای برنامه های استانی به کتابخانه های استان خدمات زیادی نمودند.
خدمات ایشان را ارج می نهیم و برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی داریم.

کورش حسنی : فوق لیسانس روانشناسی صنعتی و سازمانی ، مدرس دانشگاه های گچساران و باشت استاد راهنمای پژوهش های دانشگاهی ، مسئول کانون ادبی سیمرغ اندیشه از کانون های وابسته به کتابخانه های عمومی و از سال ۱۳۸۵ تاکنون در اداره کتابخانه های عمومی مشغول به خدمت بوده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهمئی
Ireland
‏‎ ‎سلام خانم قربانی ریس شهرستان بهمئی کی تغیر می کند.
بهمئی
Ireland
‏‎ ‎تورا به قرآن ریس شهرستان بهمئی را عوض کن نگذار کار به در گیر ی بین آنها بکشد.
کتابداران
Ireland
‏‎ ‎سلام تورا به قرآن ریس هشت ساله و...شهرستان بهمئی را عوض کن.
Iran, Islamic Republic of
بزودی کریمی و بعد سیاهی عزل می شوند
لاری
Iran, Islamic Republic of
بازهم گو هرگونی باز هم فا میل تاج بابا از عدالثی که می گویی شرم کن انشا اله در اسفند ماه مردم جواب می دهند
سنگگ
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این انتخاب
بهمئی
Ireland
‏‎ ‎فرمانداران وبخشداران بهمئی به کمک کتابداران بشتابید افسرده شدند از دولت امید ناامید شدند. ریس باید عوض شود.
دانش نیا
Iran, Islamic Republic of
با توجه به اینکه توفیق خدمت در کتابخانه فردوسی گچساران را داشته ام و آشنایی کامل با مسئول سابق و مسئول جدید را دارم امیدوارم که در این خطه از استان ما،همه همکاران ضمن ارج نهادن به زحمات آقای شکرالله زاده ، همکاری لازم را با آقای حسنی داشته باشند چرا که همکاران ما در گچساران یکدلی و صداقتشان بر همه ما معلوم است و همین صداقت و تعامل باعث موفقیت آقای شکرالله زاده در آن شهرستان شده است . آقای حسنی از همکاران کم ادعا و خوش برخوردی می باشند و ویژگیهایی که در او سراغ دارم با صداقت و همکاری کتابداران دیگر ، انشا الله موفق خواهند بود . من به نوبه خود از آقای شکرالله زاده که مدیری توانا و مفید بوده اند تشکر می کنم و از خدای منان برای ایشان آرزوی توفیق و سلامتی مسئلت دارم و انتخاب آقای حسنی را به فال نیک گرفته و برای ایشان آرزوی موفقیت در هدفی که پیش رو دارند دارم .
کتابداران بهمئی
Ireland
‏‎ ‎مارا از دولت تدبیر وا مید ناامید نکن .حسین کریمی باید عوض شود.
کتابداران دهدشت
Ireland
‏‎ ‎سلام عزیزان عوض میشه در صورتی که .... از روی ... دست نبوسد.
همکلاسی دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای حسنی خداراشاکریم که مدیر شدی مدیری که حتی در دانشگاه از ارائه ی یک کنفرانس فراری بودی ولی درکل پسر بدی نبودی .همینکه تونستی سخنرانی کنی دراین مراسم خودش خیلی حرفه
باز هم همکلاسی
Iran, Islamic Republic of
یادش بخیر اقا کوروش کی فکرشو میکرد که تو مدیر بشی ازاین میترسم که فردا دوباره یه همکلاسی دیگمون به اسم ... رئیس بشه .خدا به دادمون برسه .
کتاب
Iran, Islamic Republic of
اقای نماینده بجزطایفه گوهرگان کسان دیگری هم به شما رای دادند وعده ما اسفندماه
کر با غیرت باوی
Iran, Islamic Republic of
حیف از کمالتان
گوهرگانی
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون شخصی اصالتا بویراحمدی باوی زاده اهل گچساران ,شخصیتی ملی واهل تعاملات مدنی است,انسان در نظر دیگران حتما بی نقص نیست!
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
موفق و موید باشی دوست عزیز انتصاب بجایی بود
گوهرگان
Iran, Islamic Republic of
کی گفته تاجگردون گوهرگانیه؟؟؟بابا اینا ی مشت....‌‌‌
ویرانگر
Iran, Islamic Republic of
اقای تاج برگردون این ۴ سال را درگیر جابجا کردن بودی برات متاسفم که دوره دیگری نیست که بقیه را عوض کنی راستی مردم میدونن که یک راننده امبولانس را میخواهد بذارد ریس اداره ارشاد گچساران البته از بیغیرتی مردم گچساران هست یادم میاد با هییت همراه امده بود منزل ما برای رای اینقدر مظلوم و ساکت بود که گویی گنگ است همان روز فهمیدم خیانت میکند ما گچسارانیها تا امتحان نکنیم ول کن نیستیم دایی بهرام را دیده بودیم و خیانتش را برای چه این را انتخاب کردن @@@@@@@@@@چون گفت من با بهرام هیچ گونه قرابتی ندارم .....وای به روزی که ادم ابروی نداشته باشد حالا این پیرمرد را چیکار داشتی اگر راست میگی یکی مثل روانگرد یا شهردارو بردار بینوا که دارن از پشت جرت میدن
علی
Iran, Islamic Republic of
درود بر طایفه گوهرگان : به حق که لیاقتشان بیشتر از اینهاست
در جواب همکلاسی
Iran, Islamic Republic of
آقای حسنی از مدیران توانمند گچساران است وایشان مقالات زیادی نوشته ورتبه کشوری هم دارد متاسفم برای شما که بعد از فراقت تحصیل تو بازار گپری دارید گوچه می فروشید...
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
واقعا سکان محل ترویج تنها ابزار فرهنگ را به دست صاحب اصلی آن سپردید انتخاب بجا وشایسته ای بود احسن به نماینده پر تلاش ،تشکر از مدیر کل کتنابخانه ها
امید حسنعلی زاده
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
لازم میدانم از زحمات برادر عزیز جناب آقای شکراله زاده در طول دوران تصدی مسئولیت تشکر وقدردانی کنم.در حوزه کاری ومسئولیت اینجانب،تعامل مثبت وسازنده با فرمانداران بعنوان روسای انجمن کتابخانه های شهرستان،تعامل با شهرداران،اعضای انجمن ونهضت مطالعه مفید ودیگردستگاه های اجرایی از ویژگیهای بارز ایشان بود.انتصاب جناب آقای حسنی را به ایشان،کتابداران ومجموعه کارکنان کتابخانه های شهرستان گچساران تبریک وامیوارم درسایه همدلی وتعامل،بالندگی ونشاط در کتابخانه های شهرستان راشاهدباشیم.آرزوی موفقیت برای همگان دارم
((کارشناس انجمن کتابخانه های استان)۹
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
استاد عزیز خیلی خوشحال شدم واقعا لایق این پست بودی دیدگاه شما فراتر ازاین حرفاست
همکار
Iran, Islamic Republic of
تبریک به همه کتابداران وهمکاران بهتر از این نمی شد
همکار
Iran, Islamic Republic of
تبریک به خانواده بزرگ حسنی
همکار
Iran, Islamic Republic of
وای باورم نمیشه شکرالله رفته در پوست خود نمی گنجم
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
ما کتابدارن دهدشتی این انتخاب بزرگ را به نماینده مقتدر گچساران تبریک گفته وآرزو می کنیم نماینده چماقی ما آقای سیاهی را هم بردارد آقای حسنی از افراد تحصیل کرده متدین باخانواده وبا اخلاق کتابخانه های استان است .تبریک به آقای حسنی
باشت
Iran, Islamic Republic of
ما کتابداران شهرستان باشت این انتخاب بزرگ را تبریک گفته کاش مدیر باشت می شد
فنی حرفه ای
Iran, Islamic Republic of
انتخاب شایسته ای بود احسن به دست اندر کاران بخصوص فرماندار شهرستان .مردادب وفرهنگ است
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
و چه ناپسند است برای پست و ابقا شدند دست به هر کاری زدند ... نمونه اش مسولین کتابخانه بهمیی و کهگیلویه.اقاجان کتابدارن این دو شهرستان شما را نمی خوهند هم چنین فکر نکنم خ قربانی نظری به شما داشته باشد زیرا در صورت عدم عزل این دو نفر،خانم قربانی بد خواهد دید
همکلاسی
Iran, Islamic Republic of
درجواب اون شخصی که جواب من روداده بود .به همین خیال باش حتما خودت تو کپراگوجه فروشی وگرنه حواست به مغازه گوجه فروشی نبود درضمن من که گچساران نیستم ۰بعدش درمورد بعداز تحصیلات من وایشون شاید منهم مقالاتم وهم کارم از یه کتابخونه ای بیشتر وبهتر باشه .درضمن شما چه سودی بهتون میرسه که اینطور سوختی بایه شوخی به همکلاسی .......
تقی پور.س
Europe
تبریک خدمت کوروش عزیز.امیدوارم پیروز وسر بلندباشید.
حق ایشان بود چرا که گاهأ می دیدم ایشان بصورت فیزیکی درگیر کارکتابخانه ها بودند ولایق چنین مسولیتی هستند.
بنده همکلاسی ایشان در دوره کارشناسی ارشد بوده ام ایشان دانشجوی فعال و باسوادی بودند.
مراجعه کننده
Iran, Islamic Republic of
باسلام به همه ی دوستان ،اهاییییی فرماندار اهاییییییییییییییی ریس کتابخانه های استان واقعادواقعا حیوووووو ریس گچساران منظورم حسنی ،واقعا متاسفم ای کاش ای کاش اقای شکراله زاده میموند بخدا زحمت هایی که او کشید هیچ کس در طول ریاست نکشیده بود
مراجعه کننده
Iran, Islamic Republic of
اهااییییییییی مسولین اقای .رو در بیارید ،،،،،،،،،ما از بی کولری مررررردیم از بی لامپی مرررردیم مسولین این چه وعضیییییییی
مراجعه کننده
Iran, Islamic Republic of
اهای حسنی.
مراجعه کننده
Iran, Islamic Republic of
حسنی سر ...
مراجعه کننده کتابخانه
Europe
نبود امکانات در سال های گذشته با وجود این همه بودجه امانمان را بریده بود.
آفرین بر شما آقای حسنی به خاطر این همه زحمات در کتابخانه‌ها
شهاب
Iran, Islamic Republic of
سلام و دروووووووووووووووووووووووود بر آقای کوروش حسنی
مراجعه کننده
Iran, Islamic Republic of
باسلام..مامممممممممممممردیم از سرما مسولان توجعه کنیییییییییید
صادق مراجعه کننده
Iran, Islamic Republic of
باسلام واحترام.خانوم قربانی این بنده در طول ریاست شما بنده ۵۰بارنامه فرستادم خدمت شما اما شما رسیدگی نکردید وحالا می خوام همینجا بگویم شایددددددد مسسسسولین ببینند .خانوم قربانی کتابخانه های گچساران ریاستش را به کسی داده ای که هیچگونه منطق واستدلال و هیچگونه طرز رفتار با مراجعه ککندگان راندارد۲-منظورم با حسسسنی است خانوم قربانی ما در کتابخونه های شهرستان با بد رفتاری کارمندان اداره و همچنین ریس اداره روبرو شده ایم..//از شما و همه ی مسوووولین خواستاریم و شما رو قسمممممم میدهیم این ریاست شهرستان را تغییر دهیییید///////ایییییییی کاش اقای شکرالله زاده بود تا ما به جای این نامه ها با ارامش خیال به مطالعه می پرداختییییییم ...واز مسولین می خوام نظر سنجی در مورد ریاست جدید در کتابخونه شهرستان با کنترل ویژه کنید///////
دکتر عباسی نژاد زاده
Iran, Islamic Republic of
باسلام،به همه دوستان،این بنده دانشجوی پزشکی می باشم،این بنده در سال های قبل در کتابخونه ها مشغول به مطالعه بودم،،و واقعا کادر اداری و ریاست محترم قبلی یعنی اقای شکرالله زاده واقعا واقعا سنگ تموم گذاشتن واسه امکانات ما دانش اموزانو.... زمینه کامل برای مطالعه فراهم کدره بودند ،،ولی اکنون با ی سفر کوتاه به این شهرستان سری زدم به کتابخانه دٍیدم اصلاااا رفتار و کردار و اعمال کارمندان حتی حتی رفتارر ریاست کنونی این اداره اجازه ای برای ورود به این اداره هم نمیده چه به مطالعه ..این بنده با زبان ساده بیان کردم تا مسولان مورد توجه قرار گیرند...و واقعا متاسفم از این جایگزینی نادرست و غلط افسوس که دکتر تاج قدرت تشخیص را ندار..... و خلاصه مایه ی تاسف واسه مسولان این شهررر فکری کنید برا تجدید نظر این مسول کنونی (حسنـــ)
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1