تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۲۴
کد مطلب : ۶۶۱۳۲

حرکت دقیقه ۹۰ خادمی برای شهرداری یاسوج

۳
۰
کبنا ؛

در حالیکه کمتر از یک هفته به آغاز بازیهای لیگ دو فوتبال کشور باقی مانده و تیم فوتبال شهرداری یاسوج نیز در آستانه انحلال بود،‌ با دستور استاندار کهگیلویه و بویراحمد هیئت مدیره جدید این تیم تشکیل شد تا امید جوانان یاسوجی به این تیم ناامید نشود.


 این تیم که در سالهای اخیر با بازیهای درخشان خود در لیگ دسته اول و همچنین جام حذفی نگاهها را در فوتبال کشور به خود معطوف کرده بود، در فصل (۹۱و۹۲) تا آستانه لیگ برتر رفت و به یکباره در چند هفته مانده به پایان رقابت‌ها از بالای جدول سقوط کرد و در نهایت در رتبه چهارم ماند.

اما این تیم پس از تغییر و تحولات سال گذشته در شورا و شهرداری یاسوج گرفتار برخی مشکلات و حاشیه ها شد به طوری در فصل گذشته تا پایان فصل، چهار مربی عوض کرد و در نهایت این مدعی صعود به لیگ برتر، به لیگ دسته دوم کشور سقوط کرد.

جواد زرینچه، حیدر شریفی، هادی برگی زر و رحمان احمدی مربیانی بودند که در فصل گذشته در مقاطعی هدایت این تیم را بر عهده داشتند و نتوانستند سرخپوشان یاسوجی را از بحرانها و باتلاق حواشی بیرون بکشند.

سقوط این تیم به لیگ دسته دوم آب سردی بر گرمای فوتبال استان ریخت با این حال هنوز برخی امیدوار بودند که تیم شهرداری با حضور قدرتمند در لیگ دسته دوم دوباره خود را در لیگ یک و جمع مدعیان ببیند.

اما در حالی که طی دو هفته گذشته قرعه کشی لیگ دسته دوم فوتبال کشور انجام و زمان بازیهای این لیگ مشخص شد، در یاسوج هیچ خبری از تیم شهرداری نبود و به گفته شهردار این شهر، "شهرداری یاسوج دیگر تیمداری نمی کند."

این خبر موجی از نگرانیها را در میان جوانان یاسوجی که طی سالهای گذشته امیدهای زیادی به این تیم بسته بودند، ایجاد کرد و خبرگزاری مهر و سایر رسانه های استان هم در گزارشات و اخباری به تبعات انحلال این تیم پرداختند.

دست تدبیر گره از مشکلات تیم گشود

با این حال استاندار کهگیلویه و بویراحمد با آگاهی از این موضوع و در حالی که زمان کمی به آغاز لیگ دو فوتبال کشور باقی مانده بود‌،‌ دستور داد جلسه وی‍ژه ای در این خصوص برگزار شود.

نتیجه این جلسه تشکیل هیئت مدیره موقت تیم فوتبال شهرداری یاسوج با حضور دو معاون استاندار و حمایت چهار دستگاه اجرایی از این تیم بود تا گره از انبوه مشکلات تیم شهرداری یاسوج با دست تدبیر باز شود.



معاون سیاسی و امنیتی استانداری استان که به طور موقت عضو هیئت مدیره این تیم است،‌ در این خصوص به مهر گفت: تیم شهرداری یاسوج طی سالهای اخیر نقش مهمی در توسعه ورزش و تفریحات سالم جوانان این شهر و همچنین معرفی این استان و به ویژه شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران داشته است.

فتاح محمدی افزود: این تیم در سال گذشته با مشکلات اعتباری و مدیریتی عدیده ای روبرو شد که در نهایت منجر به سقوط این تیم به لیگ دو گردید و از طرفی شهرداری یاسوج به دلیل مشکلات مالی توان حمایت از این تیم را نداشت و تیم شهرداری در آستانه انحلال قرار گرفت.

دستور ویژه استاندار برای تشکیل تیم

وی بیان کرد: ‌بر این اساس با دستور ویژه استاندار محترم استان با توجه به نزدیکی بازیهای لیگ دو و همچنین ضرورت وجود این تیم، هیئت مدیره موقت تیم شهرداری برای راه اندازی مجدد تیم تعیین شد.

محمدی اظهار داشت: همچنین به دستور دکتر خادمی،‌ دو تن از معاونین استاندار شامل معاون برنامه ریزی و معاون سیاسی و امنیتی به طور موقت و تا تشکیل هیئت مدیره اصلی، جزء هیئت مدیره قرار گرفتند.

وی افزود: هیئت مدیره نیز اقدام به انتخاب مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره کرد و عنبریان معاون ورزش و جوانان استان به این سمت منصوب شد.



مذاکره با سه مربی برای هدایت تیم

این عضو هیئت مدیره تیم فوتبال شهرداری در خصوص انتخاب سرمربی تیم نیز بیان داشت: در این راستا سه گزینه در هیئت مدیره مطرح شدند و مدیرعامل تیم با این افراد وارد مذاکره شده است.

وی بدون نام بردن از این گزینه ها گفت: تاکنون گزینه نهایی سرمربیگری تیم فوتبال شهرداری یاسوج مشخص نشده است.

محمدی همچنین،‌ استانداری، ‌شهرداری، ‌ورزش و جوانان و شرکت برق استان را دستگاههای نام برد که از این تیم در فصل جاری حمایت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه اولین بازی این تیم در روز ۱۲ مهر ماه برگزار خواهد شد،‌ ابراز امیدواری کرد که با تلاش بازیکنان این تیم و حمایت مسئولین شاهد حضور مجدد این تیم در لیگ باشیم.

محمدی در خصوص حضور دو معاون استاندار در هیئت مدیره تیم نیز گفت: حضور معاونین استاندار در هیئت مدیره به دلیل اهمیت موضوع و ضرورت راه اندازی تیم و همچنین احترام به حقوق مردم و به خصوص جوانان در حوزه ورزش صورت گرفت و انشاء الله در آینده نزدیک تشریفات قانونی برای انتخاب هیئت مدیره اصلی انجام شود.

راه اندازی تیم؛ هدیه مسئولین به جوانان/ افتتاح استادیوم ۱۵هزارنفری هدیه دوم باشد

تیم فوتبال شهرداری می تواند نقش بسیار مهمی در ایجاد همدلی، شور و نشاط اجتماعی و امید در استانی داشته باشد که جوانترین استان کشور محسوب می شود.



شاید به همین دلیل باشد که خبر راه اندازی مجدد تیم فوتبال شهرداری یاسوج،‌ موجب خوشحالی و امیدواری جوانان شهر یاسوج شده است.

یکی از این جوانان و هواداران تیم شهرداری یاسوج به خبرنگار مهر گفت: اقدام استاندار استان و دیگر مسئولین استان برای جلوگیری از انحلال تیم فوتبال شهرداری در اذهان جوانان این شهر خواهد ماند.

سید مجتبی حسینی افزود: تیم شهرداری تنها دلخوشی جوانان این شهر و مایه غرور آنهاست و مسئولین با این اقدام شور و نشاط را به جوانان این استان هدیه دادند و غرور شکسته آنان را ترمیم کردند.

وی بیان داشت: امیدوارم این حمایت ها تا حضور مجدد این تیم در لیگ دسته یک فوتبال کشور ادامه یابد.

حسینی همچنین راه اندازی استادیوم ۱۵ هزار نفری یاسوج را ضروری دانست و گفت: راه اندازی این استادیوم می تواند هدیه ای دیگر از مسئولین استانی به جوانان استان باشد و بستر را برای موفقیت تیم آماده کند.

با حضور تیم شهرداری یاسوج در لیگ دو باز هم در و دیوارهای شهر از صدای تشویق بی امان تماشاگران یاسوجی به لرزه در خواهد آمد و استادیوم قدیمی تختی در مرکز شهر و در آینده ای نزدیک استادیوم ۱۵ هزارنفری شهر دوباره قلب تپنده یاسوج و لانه عقابها خواهند بود تا جوانان یاسوجی توانمندیهای خود در این میادین به رخ مردم کشور بکشانند./مهر

نام شما

آدرس ايميل شما

حسین
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر خادمی و معاونش
Dr.Ali
Iran, Islamic Republic of
واقع درود.بقیه هم مردونگی رو از خادمی یاد بگیرن.
Iran, Islamic Republic of
چرا اینکار رو کرد حتما میخواد اقایونی که این چند سال منفعت بردن بیشتر ببرن جناب اقای استاندار تمام جوانان این شهر از این تیم و بی عدالتی خسته شدن چرا تحقیق نمیکنی بسه دیگه۶سالی که این تیم داره از پول این شهر و مردم خرج میکنه عده ای سودجو سود بردن و به ازای این پول ۲۰۰۰جوان رو نابود کردن
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1