تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۶۶۰۶۵

قدردانی کانون هواداران نفت گچساران از تاجگردون

۱۹
۰
کبنا ؛.


HavadaranNaft

پس از کنار گذاشته شدن تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از لیگ دسته یک فوتبال کشور که علت آن تحویل ندادن لیست کادرفنی و بازیکنان به فدراسیون(بعلت عدم تایید لیست توسط وزارت نفت) عنوان شده بود، این مشکل حل شد و این تیم می تواند برای سال دوم در لیگ دسته یک فوتبال کشور حضور پیدا کند. به همین دلیل کانون هواداران تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با ارسال متنی به تحریریه کبنااسپورت، از زحمات نماینده مردم گچساران و باشت جهت تلاش و پیگیری برای رفع موانع و صدور مجوز حضور نفت در لیگ یک قدردانی کردند. در این پیام آمده است:

جناب آقای دکتر غلامرضا تاج گردون

نماینده محترم مردم گچساران و باشت

با سلام و احترام

همانطور که مستحضرید یکی از امور ویژه و کلیدی در رشد و توسعه همه جانبه گچساران رونق بخشی و توسعه ورزش بخصوص در رشته پرطرفداری چون  فوتبال نهفته است که البته این مهم به خوبی از سوی آن نماینده محترم در مجلس مورد توجه قرار گرفته و با پیگیری های خود چه از لحاظ تخصیص بودچه و چه معنوی، زمینه های تقویت آن را فراهم آورده اید.

در شرایطی که امکان حضور تیم فوتبال نفت و گاز در لیگ دسته یک کشور در هاله ای از ابهام قرار گرفت و روح لطیف هزاران هوادار نفت خدشه دار شده بود که مراتب نگرانی های خیل هواداران نیز طی بیانیه کانون در مورخه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳خطاب به جنابعالی و سایر مسئولین در سایت کبنااسپورت منتشر گردید و این کانون در راستای رسالت خود و در جهت تقویت روحیه تیم و انتقال چالشهای موجود به مسئولین و نیز در جهت رفع موانع و مشکلات از سوی وزارت نفت و استان و حضرتعالی مطرح گردید که با همان نگرش و انتظاری که نسبت به جنابعالی داشتیم، موضوع را بصورت ویژه مورد بررسی و پیگیری قرار دادید و بدون اغراق، مسئولیت شناسی و پیگیری حقوق جوانان شایسته و ورزش دوست گچساران در اذهان جامعه و بخصوص هواداران نفت و گاز گچساران ماندگار خواهد ماند.

بدینوسیله کانون هواداران تیم فوتبال نفت و گاز بعنوان بخش کوچکی از جامعه ورزشی گچساران بر خود لازم می داند که مراتب قدردانی و سپاسگزاری خالصانه خود را در خصوص پیگیری ویژه جنابعالی برای مرتفع نمودن مشکلات و رفع عدم اجازه حضور تیم فوتبال نفت و گاز در لیگ امسال را اعلام نماید.

بدون تردید کانون هواداران نفت و گاز گچساران نعمت وجود چنین نماینده پیگیر و دلسوزی را یک هدیه و فرصت ارزشمند برای فائق آمدن بر همه چالش ها و مشکلات فراروی تیم فوتبال نفت می داند و ما از آن نماینده خدوم و چهره ارزشمند انتظار داریم که کما فی السابق با حمایتها، هدایتها و پیگیری های خود در سطح ملی و منطقه ای باعث رونق بخشی بیش از پیش و توسعه ورزش و بخصوص فوتبال را فراهم نمایید. در پایان توفیقات روز افزون و سلامتی شما را از درگاه خداوند منان آرزومندیم.

همتم بدرقه ی راه کن، ای طایر قدس / / که دراز است ره مقصد و من نوسفرم

کانون هواداران فوتبال نفت و گاز گچساران

.

----------------------

در این ارتباط:

بازگشت نفتی های گچساران به لیگ:
https://www.kebnanews.ir/?p=66051
نام شما

آدرس ايميل شما

بومی گچساران
Iran, Islamic Republic of
واقعا باید به نماینده محترم جناب دکتر تاج گردون دست مرزاد گفت.احسنت
مطلع آگاه
Iran, Islamic Republic of
به والله شاید باورتان نشود این موضوع را روزگذشته مهندس پورهادی و آقای باورساد در اهواز حل کردند

درود بر مهندس پورهادی
سخنی با مهندس پورهادی
Iran, Islamic Republic of
باسلام

جناب اقای مهندس پورهادی بیا وبه خاطر دوری صنعت نفت از حاشیه ها مدیرعاملی را قبول کن یاحق خدانگهدارت باشد
سخنی با کانون هواداران
Iran, Islamic Republic of
باسلام

دوستان عزیز دیروز در اهواز این مشکل را مهندس پورهادی مطرح و انرا حل نموده چرا الکی نماینده را مطرح میکنید
تعفیث
Iran, Islamic Republic of
تحلیل یک سالگی مدیریت باورساد در نفت گچساران


تقریبا چهار سال از روزی که مهندس غلامرضا پاکدل مدیرعامل نفت گچساران شد، می گذرد.

در آن حکم تلویحا به لزوم هماهنگی میان مدیران این شرکت با مدیریت استان تاکید شده بود. این می توانست آغاز حرکتی باشد که روزهای تاریکی را برای نفت به ارمغان می آورد.

نفس ورود افرار سیاسی به نفت و دخالت آنها در این مرکز مهم تولید کشور حکم سم مهلک را دارد که وزیر نفت آن زمان به ان تاکید کرده بود. دور احمدی نژاد بزرگترین تغییرات ماهوی در نفت بوجود آمد که یکی از این تحولات ورود تیم جدید سیاسی که با نفت آشنائی کامل نداشتند بود.

در گچساران پس از انتصاب علی فولادی به مدیرعاملی نفت، او با مشکلات فراوانی دست به گریبان شد. برخی آن دوره نفت را پررونق ترین زمانه ها برای گچساران می دانند.

حمایت های سیف اله جشن ساز از فولادی و پروژه های بزرگ و کوچکی که برای گچساران به یادگار گذاشت در آن دوره به امکان ورود فولادی و جشن ساز به عرصه سیاست تعبیر شد.

پخش بروشوری با همین محتوا از سوی روابط عمومی وقت این گمانه را افزایش داده بود ولی بعدها در عمل وقایع به گونه دیگری رقم خورد.

جشن ساز از مدیریت نفت ایران به زیر کشیده شد و فولادی نیز دولتی صد روزه داشت.

هنوز کسی با صراحت از دفاع فولادی از گچساران در قضیه سفر وزیر نفت سخنی به میان نیاورده است و اینکه در آن سفر چه گذشت که فولادی با آن وضعیت برکنار شد احتمالا به تحقیقی مجزا نیاز داشته باشد.

برخی به قدرت در سایه جشن ساز اشاره می کنند و رقابت او و میرکاظمی که همچنان نیز ادامه دارد اشاراتی داشته اند.

اما در نگاه ها جور دیگر است.ددر گچساران همه می گفتند دفتر نفت قرار است به یاسوج برود. این برای نفت حکم تراژدی را داشت.

همه انتقادات فولادی به این موضوع را دلیل برکناری اش می دانستند و شاید تلفیقی از دو نظریه گزینه مناسبی باشد.

به هر حال پاکدل آمد.

جوان گچساران که تقریبا سلسله مراتب را پیموده بود و اگرچه برای تکیه بر این صندلی جوان و کم تجربه به نظر می رسید ولی او به اهدافی که می خواست در نفت گچساران دست یافت.

پاکدل از نگاه مخالفینش این گونه بود؛ حراف، کم طاقت، لجباز.

هوادارانش اما گونه دیگری از او می سازند؛ سخنور، سریع العمل، مقاوم.

هر چه باشد او با تجربه کمی که داشت بر این کرسی تکیه زد.

پاکدل در گچساران موفق شد تیمی قوی و باتجربه بسازد و با استفاده از جوان ها به عنوان بازوی اجرائی اش توانست در راه کادرسازی برای نفت گچساران موفق جلوه دهد.

اما سیاست او را نیز مانند دیگر مدیران و موضوعات در گچساران آغشته به مسائلی کرد که در نهایت به رفتنش انجامید.

ورود بیش از اندازه پاکدل به موضوعات سیاسی و انتخاباتی او را آسیب پذیر نموده ولی در عوض او به عنوان ذخیره ای برای راست جدید به تهران رفته تا روزی دوباره بازگردد اما نه به جای مهنس محمد باورساد که بر صندلی اش تکیه داده است…

باورساد که یک نفتی تمام عیار است به گچساران آمد و در ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ جای پاکدل نشست.

ورود باورساد برای گروهی از نفت که در سه سال گذشته در انزوا قرار داشتند بسیار مسرت بخش بود.

او بختیاری خوزستانی بود و با نفت بهتر از هر کسی آشنا بود. در گام اول او توانست پایه های قدرتمند پاکدل را در نفت سست نماید.

مدیریت منابع انسانی آخرین مهره سیدقدرت بود که از گردونه مدیریت خارج میشد و اتفاقا همان جا بود که دکتر سعید غلامی به عنوان اولین مهره هوادار تاجگردون وارد مدیریت ارشد نفت می شد.

او که از معدود تحصیلکرده های نفت(تا این سطح) بود روزی توانسته بود در حضور همه مدیران و یاران پاکدل در اتاق مدیرعامل به او تندی کرده و در پاسخ به پیشنهاد پستی برای خود وعده مدیرعاملی به پاکدل بدهد.

برای ورود به عرصه تصمیم گیری در نفت دکتر نفتی چندان منتظر نمایند و او بود که انتقام این سال ها را از کسانی می گرفت که می خواستند او را منزوی کنند و نتوانسته بودند.

باورساد مدیران فنی و عملیاتی اش را نگه داشت ولی باقی مدیران را برکنار نمود تا کمترین آثاری از مدیران قبلی ببیند.

پورهادی و فاخر موسوی مدیرانی بودند که در امان ماندند و البته بیژن غلام قاسمی بختیاری.

مدیر مالی نفت گچساران که این روزها به خاطر مشکلاتی روزهای سختی را پیش رو دارد.

یوسف باقری نیز که زمان پاکدل بر سر کار آمده است توانسته جایگاه خود را حفظ نماید. به نظر می رسد فشارهای اولیه بر روی او برداشته شده باشد.

اما باورساد توانست رضایت بیش از نیمی از نفتی ها را به دست آورد و این رقمی خیره کننده می بشاشد.

رقمی که برای یک مدیر اجرائی که با موج عظیم مطالبات دست به گریبان است خوب به نظر می رسد.

واقع این است که انتقاد از باورساد آن چیزی نبود که او را از پادربیاورد.

او با تعامل منطقی با تاجگردون توانست برخی حاشیه ها و شایعات را پشت سر بگذارد و فشارها را تعدیل نماید.

به نظر می رسد تاجگردون نیز با مقایسه عملکرد او با پیشینیان نمره خوبی به او بدهد.

باورساد با تکیه بر مدیران نفتی باتجربه و به زعم برخی غیربومی، توانست حاشیه ها را از دور کند و آرامش را به نفت بازگرداند.

دفاع او از حقوق نفت در جلسات شهری از او چهره ای زمخت و غیرقابل نفوذ نمایانده است.

رفتار تاجگردون در نفت نیز کاملا قابل درک است. موج درخواست ها از وی برای تغییر اوضاع می تواند به بروز مسائلی همچون زمان پاکدل منجر گردد.

باورساد با رعایت جایگاه تاجگردون بخشی از مطالبات را تعدیل نموده و به نظر می رسد در آینده نیز بخشی از خواسته های هواداران تاجگردون را تحقق بخشد.

سی و پنج سال است اصلاح طلبان در انتظار چنین روزی بوده اند که زمام نفت را به دست بکیرند. نفتی که همواره در اختیار طیف راست سنتی بوده و طبیعی است که در مقابل تغییرات مقاومت جدی وجود داشته باشد.

باورساد با تحمل و تعدیل فشارها در حال گذار موفقیت آمیز از این مرحله می باشد.

مرد بختیاریمرحله اول استراتژی اش در نفت را که همان دوری از حاشیه از نفت بوده است را با موفقیت به پایان رسانده است.

مرحله دوم استراتژی او بهسازی مدیریت در نفت است. این اگرچه کمی زمان می برد ولی به نظر ناگزیر است.
عشق دکل
Iran, Islamic Republic of
فقط پورهادی مردی شایسته و بی حاشیه..................
قلب من به عشق تو می تپد
Iran, Islamic Republic of
درود درود بر تو ای یکه تاز تاریخ ایران و زاگرس و خامی باشت باوی
کسری وشاهرخ شجاعی بوستان
Iran, Islamic Republic of
ای افتخار ایران تاج گردون مادوستت داریم
ده بزرگی
Iran, Islamic Republic of
این تشکر خوب است ولی آقای تاجگردن این فوتبال درست عده ای را سرگرم میکنه ولی چرا جنابعالی که هر روز می فرمائی یقه وزیر نفت را گرفتم برای استخدامی که قبول شد ه اند و بلا تکلیف هستند پس چرا نامه سوال از وزیر را امضاءنکردی مثل آقایان رسایی - شکرخدا موسوی - قاضی پور - آقاجری - حسین طلا - صالحی نسب پس جنابعالی دو سر چوب را میگیری چون زنگنه هم خط و جنائی شماست او را به مجلس نمی کشی که از حق مردم دفاع کنی
شرمت الله
Asia/Pacific Region
خدمت بی منت
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض تشکر خدمت نماینده محترم مجلس جناب آقای تاجگردون و تمام کسانی که در این مدت بسیار زحمت کشیدند . اما حالا نوبت کادر فنی و بازیکنان تیم است که با نتایج خوبی که به دست میارن دل مردم گچساران رو شاد و مسولین رو دلگرم کنند. همچنین از همواران خونگرم تیم نفت خواهش میکنم که در تمام مسابقات همه طوره و بدون ایجاد حاشیه پشتیبان تیم محبوب خودشون باشن .
نفتی
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از کا نون طرفداران تیم نفت گا ز در نوشتن اطلاعیه امیدوارم موفق با شید عزیزان همدلی را رعایت کنید ممکن است، عده‌ای که دستشان از تیم کو تاه شده بخواهند نفاق ایجاد کنند واز آب گل آلود ماهی بگیرند وتفرقه ایجاد کنند گول ظاهر افراد را نخورید با تشکر از کا نون و دکتر تا جگر دون یا علی مدد
هوادار
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف خادمی و آقای تاجگردون
آقای خادمی ممنونیم
دقیق
Iran, Islamic Republic of
قصه تاجگردون مانند گرانی است که یک جنس ۱۰۰۰تومانی را می رسانند به ۵۰۰۰تومان بعد ازمدتی که داد همه درآمد میشو ۳۰۰۰تومان وهمه خوشحالند که ارزان شده است .الان هم تاجگردون با آوردن باورساد واز هم پاشیدن کادر قوی زمان پاکدل تیم را تا مرحله حذف ونابودی رساند.حالا با ماندن آن درلیگ (که گویا همین هم کار خودش نیست)ازاوتشکر می شود.ایشان باید پاسخگوی ضربه های مهلک بر پیکره این شهرستان باشد.ترا خدا مردم ولا اقل جوانان اینقدر ساده نباشیم.
500 dastgah
Iran, Islamic Republic of
Kanoon kare khobi kard....daste sadegh khademi dard nakone..
Lazem bood az doktor tajgardoon taghdir konan...
Sadegh khademi vaghean modiriyatesh khobe...
Agha sadegh ro mishnasam,, khoda vakiki adam khoob o modiriye...
مهدي مظفري
Iran, Islamic Republic of
عمو باورساد کجا بود.دیروز١٠٠بار ملک زاده تماس داشتن با مدیرها تو اهواز دریغ از ی جواب دادن،بورهادی بنده خدا اصلا روحش خبر نداره ج اتفاق های داره میفته .قنبرزاده و اقای سلحشور با رایزنی تاج کردون دارن همکاری میکنن تا دستور از تهران صادر شده
گچساران
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم حقوق ما نفتی ها رو هم آآیای نماینده با درایتی که داره از وزارت نفت می گیره .... جمع کنید این چاپلوسی ها رو مگه نفت این قدر بدبخته که برای یه کار کوچک عین این باید پای نماینده بیود وسط کانون هواداران را چاپلوسان تاج اداره می کنند تماام
م.گ
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی دکتر
مثل همیشه باعث افتخار شدین
hamiiii
Iran, Islamic Republic of
Aghaye khademi o hame az kanoon peygir shodan,, aghaye tajgardoon ham hemayat kard....bavarsad o poor hadi age mikhastan kari konan mikardan....tim ro to daghighe 90 mikhastan az daste 1 kenar bezanan....bavarsad o gholami koja bodan baba...
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1