تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۱۸
کد مطلب : ۶۵۹۲۲

اجلاسیه عمومی مجمع عالی بسیج بهمئی

۰
کبنا ؛اجلاسیه عمومی مجمع عالی بسیج شهرستان بهمئی در مورخ ۶-۷-۹۳تشکیل گردید.
کریم افتخاری دبیر مجمع در پایان کار مجمع عالی بسیج شهرستان با  تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس به  مردم ایران واعضاء کارگروههای تخصصی وشوراهای عالی در اقشار مختلف، تشکیل مجمع بسیج شهرستان را رویکردی تحولی و جدید در جهت هم افزایی و تزاید افکار صاحبنظران و دلسوزان متعهد انقلابی برای رشد و ارتقاء وضعیت شهرستان از وضع کنونی به وضعیت مطلوب و ایده آل در تحقق جامعه اسلامی دانستند و آن را یک ضرورت حیاتی برشمردند.
تولید فکر ، ایده ، تبیین و ایجاد درک مشترک از گفتمان ولایت ، ارائه راهکار برای تحقق اهداف و ماموریتهای بسیج و کمک به تحقق جامعه اسلامی در چارچوب تدابیر ولی امر مسلمین با همفکری نظام مند صاحب نظران و نخبگان بسیجی و وفاداران به انقلاب اسلامی از اهداف کارگروههای تخصصی این مجمع می باشد.
وی با اشاره با سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی  گفت : نیت هاباید خدایی ودر جهت رضای مردم وخداوند باشد . اگر کار برای خداوند نباشد، برکت در آن نیست و به همین سبب خودخواهی و تک‌روی به وجود می‌آید، اما اگر کار برای خداوند باشد، از زمین و زمان برکت حاصل می‌شود، حتی اگر آبروی خود را برای رضا خدا بگذارند.مدیر انقلابی و جهادی باید در صحنه بیاید و با کمک خود مردم مشکلات را حل و فصل کند. آدم توانمند و قدرتمند در این روستاها بسیار است.باید انسان‌های بزرگ و ناشناخته را پیدا کنند و بسازند تا فقر، بیکاری و گرانی را از سر راه خود بردارند.
وی با اشاره به برنامه های کارگروههای مجمع و طرح های لازم در زمینه اشتغال و کارافرینی گفت: متاسفانه فرهنگ کار در شهرستان بهمئی ضعیف است  .و نیاز به کار ویژه در این خصوص وجود دارد .
افتخاری تعداد کارگروههای مجمع را ۹ کارگروه اعلان کرد  وگفت:  با توجه به حضور نخبگان مختلف شهرستان تمامی مشکلات شهرستان در این کارگروههامورد بررسی قرار می گیرد  و نتیجه به مسئولین اعلام می گردد .وی بیانیه را خلاصه ای از مصوبات کارگروههای موضوعی مجمع دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1