تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۶۵۸۱۹

کتابخوانان برتر کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

۱
۰
کبنا ؛سخنگوی کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتابخوانان برتر کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه وبویراحمد انتخاب شدند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، صبح امروز حسین گندمکار در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه کارگروه هفته کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان تشکیل گردید، اظهار کرد: داریوش غلامی از شهرستان بویراحمد در رده بزرگسال، یدالله عدالت پناه در رده جوان از شهرستان کهگیلویه و مهدیه ثابت از بویراحمد در رده کودک به عنوان کتابخوانان برتر استان انتخاب شدند.
سخنگوی کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کتابخوانان در هفته کتاب که در آبان ماه سال جاری در کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود، تجلیل خواهند شد.
گندمکار با اشاره با شاخص‌های انتخاب کتابخوان برتر، افزود: ارائه ایده‌های بدیع  وخلاقانه جهت ارتقاء مطالعه مفید، شرکت در مسابقات فرهنگی وکتابخوانی، مشارکت در طرح کتاب من، تعداد کتب امانت گرفته در طول سال، شرکت در جلسات نقد و بررسی کتاب، شرکت در مسابقات نقاشی وقصه‌گویی (ویژه کودکان) و حفظ شئونات اسلامی از جمله شاخص‌های انتخاب کتابخوانان برتر نهاد کتابخانه‌های عمومی در استان‌ها بود.
به گزارش کبنا نیوز، جشن تجلیل از خادمان کتاب و کتابخوانی هر سال در آبان‌ماه و همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار و از کتابخوانان برتر، کتابداران برتر  و ساعی، اعضای انجمن نمونه، خبرنگار نمونه در حوزه اطلاع رسانی کتاب تقدیر وتجلیل به عمل می‌آید.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

عدالت پناه
Iran, Islamic Republic of
باسلام هفته کتاب گذشت و هیچ تقدیر و تجلیلی از کتابداران برتر بعمل نیامد اینجانب بیش از ۵ عنوان کتاب به کتابخانه های شهرستان کهگیلویه اهدا کردم ولی دوست نداشتم اسمی از بنده برده می شد که کتابخوان برتر بخش جوان هستم خواهشمندم که این قضیه از طرف کبنا نیوز پیگیری شود
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1