تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۰
کد مطلب : ۶۵۷۱۷

هئیت مدیره موقت تیم شهرداری یاسوج مشخص شد

۲
۰
کبنا ؛مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استاندار استان تاکید زیادی بر برگشت تیم شهرداری یاسوج به روزهای اوج خودش دارد.shahrdri

سید محمد موحدپور در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز با بیان اینکه بنا بر پیشنهاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد جلسه شورای معاونین استاندار با حضور برخی از مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرائی به منظور بررسی وضعیت تیم فوتبال شهرداری یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی، علی‌حسن‌نوروزی معاون برنامه‌ریزی استاندار، مدیرکل و معاونین اداره‌کل ورزش و جوانان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرداری یاسوج حضور داشتند.
به گفته مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد برخی از حاضرین پیرامون وضعیت تیم شهرداری یاسوج گزارشی ارائه دهند که بعد از آن پیرامون این تیم تصمیمات لازم گرفته شد.
موحدپور با بیان اینکه تیم شهرداری یاسوج با نام شهرداری یاسوج به فعالیت خود ادامه می‌دهد، گفت: در این جلسه مطرح شده که بخشی از مشکلات مالی تیم فوتبال شهرداری یاسوج را استانداری کهگیلویه و بویراحمد تامین کند و بخش‌های دیگر را اداره‌کل ورزش و جوانان استان و شهرداری یاسوج بر عهده بگیرند.
این مسئول افزود: شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد نیز در کنار تیم شهرداری یاسوج قرار می‌گیرد و البته بعد از رایزنی‌های که این شرکت با تهران انجام می‌دهد، حمایت‌های بیشتری از تیم یاسوج خواهد کرد.
موحدپور به انتخاب هئیت مدیره موقت تیم شهرداری یاسوج اشاره کرد و افزود: آقای محمدی معاون سیاسی امنیتی و آقای نوروزی معاون برنامه‌ریزی، جهانبخش عنبریان معاون توسعه اداره‌کل ورزش و جوانان، جاوید شهردار یاسوج و سرهنگ انصاری جانشین فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به عنوان هئیت مدیره موقت تیم شهرداری یاسوج انتخاب شدند.
وی افزود: آقایان محمدی و نوروزی به طور مرتب گزارشاتی از روند تیم به استاندار کهگیلویه و بویراحمد تحویل می‌دهند، البته معاونین استاندار کهگیلویه و بویراحمد تا پیداشدن سرمایه‌گذار علاقمند به ورزش فوتبال در هئیت مدیره می‌مانند.
مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه آقای جهانبخش عنبریان با نظر حاضرین به عنوان مدیرعامل باشگاه تیم فوتبال شهرداری یاسوج انتخاب شد، اظهار کرد: در این جلسه قرار شد که شهرداری یاسوج پولی را به این باشگاه تزریق کند تا این تیم به مسابقات بازی لیگ دسته دوم برگردد و سایر اعضای هئیت مدیره پی‌گیر مطالبات تیم شهرداری یاسوج باشند.

موحدپور افزود: تاکید استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر بازگشت تیم شهرداری یاسوج به روزهای اوج خود است و در این راستا برای حمایت جوانان استان از هر تلاشی فروگذاری نمی‌کنیم.
وی افزود: شکل گیری دوباره تیم فوتبال شهرداری و کمک به جوانان این شهر همواره مدنظر استاندار کهگیلویه و بویراحمد است.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند چرامي
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار آقای مدیرکل ورزش : استقلال چرام هم نماینده استان است کرایه ماشین ندارد استقلال چرام بخاطر نداشتن حق ورودی و حق عضویت شاید۲۰میلیون هم نشود دارد از لیگ ۳ حذف میشود کمک کنید
سعید رضایی
Iran, Islamic Republic of
دسلام و درود بر استاندار فهیم و ورزش دوست ..از همین دعای خیر ما برای سلامتی و توفیق روز افزون شما از خدای متعال را خواستاریم......همین که شما زحمت کشیدید و فوتبال و تیم محبوب شهرمان رو جان تازه بخشیدید از شما نهایت تشکر رو داریم ..
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1