تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب : ۶۵۷۰۸

۵۱۲ میلیون تومان بگیرید مادر این مرد شوید+عکس

۰
کبنا ؛

مجله مهر- عطیه همتی: پیشنهاد عجیب و غریب آقای «کوان- یین- تسویی» در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی چین بازخورد فراوانی داشته و باعث احساساتی شدن مردم این کشور شده است. آقای تسویی مرد میانسال تنهایی است که فکر می کند با این کار می‌تواند مشکلش را برطرف کند.

شاهدان عینی می گویند که او در پارکی روبروی یک لگن پر از اسکناس به امید پیدا کردن یک مادر می نشیند. پشت سر او هم یک فانوس بالونی قرمز رنگ وجود دارد که شماره تماسش را روی آن هک کرده. این مرد چینی یک پلاکارد هم دستش گرفته و روی آن مشخصات مادر دلخواهش را ثبت کرده است.

مادر دلخواه آقای تسویی باید حداقل ۵۷ سال سن داشته باشد. تحصیل کرده و هیچ سابقه ای در استفاده از مواد مخدر نداشته باشد.



«خوان لی» یکی از خانم‌های مراجعه کننده درباره واقعی بودن حرکت آقای تسویی می‌گوید: « بله، اما او مرا رد کرد و به من گفت که تو برای این کار بیش از حد جوان هستی. او به دنبال خانم‌های مسن می گردد.»

آقای تسویی دوران کودک‌ی‌اش را در یک یتیم‌خانه سپری کرده و همان‌جا بزرگ شده است. اما حالا بعد از اینکه توانسته به موفقیت برسد به دنبال محبت مادرانه‌ای می‌گردد که همیشه از آن محروم بوده است. مردمی که هر روز از کنار او می‌گذرند معتقدند که او اشتباه می‌کند و باید این خلاء عاطفی اش را به گونه دیگری پر کند.

خانم لی در این باره می‌گوید: «من به او گفته‌ام که باید ازدواج کند چون می‌تواند این حس را به پدر و مادر همسرش داشته باشد و آن‌ها را والدین خودش بداند. اما او از این ایده خوشش نیامد و همچنان دنبال مادری برای خودش می‌گردد.»

داستان آقای «کوان- یین- تسویی» یکی از داستان‌های غم‌انگیزی است که این روزها در چین و شبکه های مجازی نقل می‌شود. مخاطبان نیز آرزو می کنند که او بالاخره به آرزویش برسد و مادر دلخواهش را پیدا کند.

نام شما

آدرس ايميل شما

واکنش فرمانده کل سپاه به ترور دانشمند هسته‌ای ایران

واکنش فرمانده کل سپاه به ترور دانشمند هسته‌ای ایران

فرمانده کل سپاه گفت: ترور دانشمندان هسته‌ای آشکارترین تقابل خشن نظام سلطه برای جلوگیری ...
از واکسن کرونا چه خبر؟

از واکسن کرونا چه خبر؟

مراحل تست واکسن شامل مرحله آزمایش پیش بالینی است که دانشمندان واکسن جدید را بر روی سلول ...
برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

برای رفع تحریم‌ها چندین سال مذاکره کردیم، اما به نتیجه نرسید

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مسیر غلبه بر تحریم‌ها و بی‌اثر کردن آنها گفتند: این مسیر ...
1