تاریخ انتشار
سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۱۰
کد مطلب : ۶۵۵۲۹

پاسخ به تفرقه‌افکنان علیه سید باقر موسوی

۱۱
۰
کبنا ؛رضا قهرمانی
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
در روزهای اخیر از رسانه های استان نامی آشنا بلند می شود عده ای وی را تنها چاره ساز مشکلات کنونی استان و دیگری شاه کلید مشکلات خواندند. این نام آشنای دیرین مردم ما کسی نیست جز فرمانده گردان مهندسی - رزمی فاطمه زهرا (س) و مسئول بنیاد مهاجرین جنگ تحمیلی استان، جهادگر دلسوز و مردم نواز، نماینده اسطوره ای تاریخ بویراحمد و دنا جناب آقای سیدباقر موسوی جهان‌آباد.
به دنبال سخنرانی نماینده اسبق (دوره‌های پنجم و ششم) مردم شریف شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی جناب آقای سیدباقر موسوی جهان‌آباد برخی دوستان در رسانه های محلی استان اقدام به انتشار مطالبی در واکنش به اظهارات اخیر ایشان داشته اند. که می توان گفت با سخنرانی سید باقر یک سونامی بزرگ در استان به راه افتاد، عده ای در حمایت گسترده از ایشان و عده ای هم در مخالفت.
بنابراین چنین فضایی نشان می دهد که تنها تصمیم سید باقر موسوی با مقبولیت خاصی که در میان عامه مردم دارد می تواند نتیجه انتخابات مجلس آینده در بویراحمد و دنا را مشخص کند.
آنهایی که گفته اند اینان به تاریخ پیوسته اند بدانند که هنوز در عمق قلبهای مردم جای دارند و نباید در توانمندی و پویا بودنشان شک داشت و کسی که مردم وی را اهل وحدت می شناسند نباید تفرقه‌انداز خطابش کرد.
در پاسختان باید گفت در دوران مسئولیت ایشان تقسیم مناصب ارشد مدیریتی کاملا بر حسب ظرفیت، توانایی، شایستگی و عدالت در استان بود و هرگز اینگونه نبوده که شهرستان‌های گچساران و کهگیلویه را فراموش کرده‌ باشند.
در زمان مدیریت ایشان چرخه انتصابات مدیریتی و تقسیم بودجه و اعتبارات استان موجب نارضایتی کسی نشده بود کسی نبود که از سید باقر به نیکی یاد نکند کسی نبود و نیست که هنوز هم از مدیرانش یاد نکند. هنوز مردم شهرستان بویراحمد نام و چهره مهربان جوان ترین، موفق ترین و مردمی ترین فرماندار کشور، فرماندار سید باقر موسوی (جناب مهندس خداداد غریب پور) را از یاد نبرده اند و خواهان و خواستار چنین مدیران دلسوز و مردمی در استان هستند.  مدیرانی که صادقانه برای مردم خدمت کردند.
در پاسخ به آنانی که مدعی شده‌اند سید باقر می‌خواهد فضا را برای انتخابات آینده مجلس متهییج نماید می‌گوییم نماینده ای که بعد از سالها آنگونه بر دلها نشسته که مردم هنوز شیفته او هستند و نام او را هرگز از یاد نمی برند در مرامش تهییج جایی ندارد.  هنوز در اوج صمیمیت پوستر انتخاباتی سید باقر موسوی بر دیوارهای خشتی خیلی از خانه های روستایی ما مانده به امید آمدن دوباره خود و مدیرانش.  هنوز شعرهایی که دخترکان و مادران روستایی در وصف سید باقر چون لالایی می‌خواندند در گوشها زمزمه می شود، هنوز دستان پینه بسته پدران به امید روزیست که انگشتشان باردیگر برای نوشتن نام سید باقر موسوی جوهری شود، هنوز مردم روستاهایمان می گویند که سید باقر برایمان جاده کشیده، لوله کشی کرده و برق آورد.
چشم وا کن اخوی، خوب ببین یار کجاست؟
نخل بسیار ولی میثم تمار کجاست؟
در رسانه گفته‌اند سید باقر موسوی مدعی توزیع ناعادلانه نیروها در استان بوده این سخنان ایشان از روی دلسوزی برای هموطنانش بوده نه از روی کینه و مخاطب ایشان هم فرد خاصی نبوده. چرا که خود از ظرفیتهای تمامی شهرستان‌ها در مرکز استان در مناصب ارشد مدیریتی حمایت کرده و مناصب شهرستان بویراحمد را عادلانه تقسیم نمود و از توانمندی همه نیروهای از هر جای بویراحمد و دنا استفاده نمود.
سخنان اخیر سید باقر موسوی از روی دلسوزی برای مردم استان بود و هدف ایشان اتحاد و همدلی میان مردم جای جای استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد نه زیر سؤال بردن فرد خاصی و یا گروه خاصی بوده. و کسانی که با شبهه افکنی رسانه‌ای خود سعی داشتند منظور و مقصود ایشان را تفرقه‌افکنی نام نهند کسانی اند که خود تفرقه اندازند و ذره ای سرشان برای مردم استان درد نمی کند و می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند، و به وکیلی که امروزه دست به قلم شده اند و از سیاست سخن می رانند می گوییم که بدانند بهترین سیاست صداقت است!
به غارت برده اند این سرزمین را
فراری داده عقل از خانه دین را
«سلام گرگ هرگز بی طمع نیست»
به من چوپان ده آموخت این را!
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جمع کن بابا. تمامیت خواهی در وجود همه بویراحمدی ها وجود دارد. .هم اگه میبینی مدیرعالمل شازند اراک شده به واسطه همین سید باقر و ارتباط با آقای رفسنجانی است که تا دیروز از ایشون بعنوان....یاد میشد.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
فقط سیدباقر
بویراحمد سفلی
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت جناب آقای قهرمانی.... جناب آقای قهرمانی شما با جه رویی از آقای غریب پور دفاع میکنید و واقعا نمیدانی و خدتو زدی به ندانست.... جناب .. هنوز در بویراحمد و دنا فراموش نشدنی ست .... برو تحقیق کن ....رو..... واویلا و صد واویلا... جایگاهی .در بویراحمد و دنا با .
دانا
Iran, Islamic Republic of
آقای قهرمانی خدمت شما عرض کنم که محبوبیت (جناب سید باقر موسوی)
نه به قلم منه ونه به قلم شما! لاکن محبوبیت این چهره تاریخی ومردمی قلب مردمه که هرگز فراموش شذنی نیست ؛اما به نظرم شما در تعریف وتمجید یکی از مدیران سخت کوش دوران طلایی جناب موسوی سخت در اشتباهید وخود جنابعالی به نوعی تفرقه افکنی می کنید یا اینکه هدفتان گرفتن ماهی از آب گل آلود است که باز هم در اشتباهید!!!مدیران آقای موسوی همه از فرد مورد نظر شما قوی تر مردمی تر ومهربان تر بودنند.
علی اکبر
Iran, Islamic Republic of
خیلی ها جبهه رفتند اینکه دلیل نمیشه.

کارنامه ایشان سیاه تر از این حرفهاست . آقای نویسنده و دوستان متوجه حرفم هستند که چه می گویم . کارهای که ایشان در مجلس ششم انجام دادن با حرف شما مطابقت نداره آقای قهرمانی
اگر از روی دلسوزی حرف می زنن چرا در دوره هشت ساله هدایت خواه دلش نسوخت و از روی حرفی نزد. برادر من مردم آگاه هستند از همه چیز.

با این حرفش بد جوری در استان مُرد سیدباقر

موسوی دیگر تمام شد رفت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اشتباه فکر میکنی
جوانان
Iran, Islamic Republic of
در یک کلام سید باقر ناجی مردم خواهد بود.
عابد
Iran, Islamic Republic of
هرکی بتونه این استانو ازدهدشتی پاک کنه ما باهاشیم
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
مهندس غریب پور یکی از باهوشترین مدیران ملی میباشد وامروز بعنوان مدیر شازند بعنوان عظیم ترین و معتبرترین پتروشیمی خاورمیانه انتخاب شده مطمعنم روزی غریب پور تمام افتخارات یک مدیر نمونه کشوری را ازان خود میکند
بهمنش
Iran, Islamic Republic of
شما ..در این حکومت جایی ندارید ..
سیسختی
Iran, Islamic Republic of
ابربن بربهمنش عزیز واقعا گل گفتی سیدباقر۱ور واین وپس وبشه...و
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1