تاریخ انتشار
شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : ۶۵۵۱۹

فاجعه ای دیگر برای فوتبال گچساران؛ نفت باز هم کنار گذاشته شد

۳۶
۰
کبنا ؛.

تیم نفت و گاز گچساران با سهل انگاری مسئولان آن، چه در گچساران و چه در مناطق نفت خیز از جام حذفی کنار گذاشته شد.

به گزارش کبنااسپورت، در چند روز اخیر خبرهایی در رابطه با تیم فوتبال نفت و گاز گچساران منتشر شد که حکایت از جلوگیری از حضور این تیم در جام حذفی و حتی لیگ دسته یک فوتبال کشور داشت و مسئولان این تیم را پس از ماه ها غفلت، بر آن داشت تا پیگیر کارها شوند که البته موفق نیز نشده و این تیم از شرکت در جام حذفی فوتبال کشور بازماند و با این روند، شاید از لیگ دسته یک فوتبال کشور نیز کنار گذاشته شود چرا که همچنان در رابطه با قراردادهای بازیکنان و تحویل آن به فدراسیون بحثهایی وجود دارد و البته مهلت آن نیز به پایان رسیده است.

عدم برنامه ریزی مسئولین مربوطه در این یکی دو سال اخیر؛ از کنار گذاشته شدن تیم نفت در جام حذفی در سال گذشته، تا عدم آماده شدن زمین تیم نفت در لیگ امسال و اکنون نیز عدم اجازه حضور در جام حذفی، و نیز ابهام برای شرکت در لیگ یک، همه آن چیزی است که اختلافات بین مسئولین ورزش نفت گچساران و مناطق نفت خیز جنوب و عدم هماهنگی آنان را عیان می سازد.

به زودی کبنا نیوز این مساله را بطور کامل و شفاف مورد واکاوی و کنکاش قرار خواهد داد تا مقصران در این همه بی برنامگی و حذف متوالی تیم نفت در جام حذفی و یا حتی عدم اجازه حضور در لیگ یک مشخص شود تا خیل هواداران این تیم، خود به قضاوت بنشینند.

اما در ادامه آنچه که سرپرست این تیم به باشگاه ارائه داده است:

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از جام خذفی فوتبال کشور انصراف داد.

اعضای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که خود را برای حضور در رقابت های جام حذفی و لیگ دسته اول فوتبال کشور آماده می کردند با اعلام شورای ورزش مبنی بر رعایت سقف ۵۰ درصد نیروی شرکت نفتی در تیم از ادامه مسابقات جام حذفی کشور بازماندند.

سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این خصوص گفت: پس از اعلام این قانون به باشگاه نفت و گاز گچساران سریعا سقف مقرر شده در تیم اعمال و برای تصویب به شورای ورزش وزارت نفت ارسال شده است.

غلامعباس شریفی تصریح کرد: همزمانی جلسه شورای ورزش وزارت نفت برای تایید لیست اسامی این تیم و بازی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با شهدای ارتش اصفهان منجر شد تا باشگاه مناطق نفتخیز به این تیم اجازه حضور در دومین مسابقه جام حذفی را صادر نکند.

شریفی افزود: در صورت تایید لیست نهایی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با رعایت سقف ۵۰ درصد نیروی شرکت نفتی در جلسه روز یکشنبه مورخ ششم مهر ۹۳ این تیم می تواند در ادامه رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور حضور پیدا کند.

وی یادآور شد : باشگاه نفت و گاز گچساران پیش از این نیز در خواستی مبنی بر بستن تیم با ۳۵ درصد نیروی شرکت نفتی به شورای ورزش وزارت نفت ارسال کرده و متعهد شده است امسال با ۳۵ درصد و سال آینده را با ۵۰ درصد نیروی شرکت نفتی در رقابت های لیگ فوتبال ایران شرکت کند. که در صورت موافقت با این درخواست در جلسه روز یکشنبه تیم نفت و گاز گچساران می تواند با رعایت سقف ۳۵ درصد در مسابقات حاضر شود.

سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران همچنین اثرات منفی حاصل از این شوک بزرگ به تیم را جبران ناپذیر عنوان کرد و افزود: تلاشهای شبانه روزی نماینده شهرستان گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شرکت نفت و گاز گچساران طی روزهای گذشته برای حضور این تیم در رقابت های جام حذفی و موافقت شورای وزارت نفت با سقف ۳۵ نیروی نیروی شرکت نفتی قابل تقدیر دانست.

شریفی اظهارداشت: قوانین مصوب در وزارت نفت برای همه شرکت های تابعه لازم الاجرا است و رعایت نکردن آن تخطی از قانون محسوب می شود و باشگاه نفت و گاز گچساران همواره در جهت رعایت موازین وزارت نفت گام برداشته است.

وی باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب را متولی اصلی ورزش قهرمانی در شرکت های تابعه مناطق نفتتخیز جنوب عنوان کرد و افزود: مدیریت این باشگاه نیز تبعیت از قانون را اولویت اصلی خود می داندو به همین دلیل از حضور تیم فوتبال نفت گچساران بدون مجوز شورای ورزش وزارت نفت در رقابت های جام حذفی ممانعت بعمل آورده است.

این مسئول اظهارامیدواری کرد: با تلاش مسئولان ورزش وزرات نفت و شرکت نفت و گاز گچساران موضوع موسسه شدن باشگاه نفت گچساران هرچه سریعتر مرتفع شود تا این باشگاه با جدیت بیشتری در راستای تحقق اهداف ورزش قهرمانی کشور گام بردارد .

شریفی اقدامات صورت گرفته در راستای موسسه شدن باشگاه نفت و گاز گچساران را قابل قبول دانست و افزود: تسریع در موسسه شدن باشگاه نفت و گاز گچساران به استقلال این تیم در تصمیم گیری ها و تامین اعتبارات مالی کمک بزرگی خواهد کرد.

سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران درپایان از همه اعضای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران و هواداران با تعصب و فهیم این شهردرخواست کرد تا با حفظ آرامش ، تمرکز خود را برای حضور جدی در رقابت های لیگ یک کشور قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

لیدر شهرداری یاسوج
Iran, Islamic Republic of
دلخش دلخش دلخش هههههههههههههههههههههههه اوفی خنک وابیدیم. یادتونه چقدر سی حذف شهرداری کل ایزدین ههههههههههه
وامانده
Iran, Islamic Republic of
یک مسول تویه این شهر نیست
هرکی به فکر خودشه
حمید
Iran, Islamic Republic of
#امور ورزش شرکت نفت را نابود کرد.اخه کسی که فرق بین توپ فوتبال با والیبال را نمیدونه چطور میتونه تیم داری کنه. از مهندس پور هادی درخواست دارم فکری به حال امور ورزش شرکت نفت بکند.#فقط به فکر سر کار اوردن اقوامش در امور ورزش شرکت نفته و امور ورزش شرکت نفت پر شده از اقوام اقای # و امور ورزش شرکت نفت گچساران باید اسمش عوض بشه و اسمشو بزارن امور ورزش خانواده #و اقوام
کمر
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم تاجگردون داره چیکار میکنه؟؟؟؟مگه جنابعالی نماینده مردم و جونای این شهر نیستی؟؟؟؟؟؟؟
هوادار
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه لطفا این نظرات تو سایت بزار
آقای تاجگردون بفرما
این هم از شاهکار های جناب عالی ۲ فصل با حضور شما با کم کاری شما از جام حذفی انصراف دادیم
مسئولین ورزش گچساران مرده اند گناه ما جوانان این شهر چیه که امساله آقای نظری باید برای تیم ما تصمیم بگیرن
بیاین ورزش بدین دست ما جوانان شده با گدایی جلوی خونه های مردم این شهر هزینه تیم فراهم میکنیم
شما هم فکر دزدیهای شرکت نفت باشین
کار را به کار دانش بسپارید
ننگ بر###
ننگ بر شرکت نفت گچساران
اسی
Iran, Islamic Republic of
برید دنبال کارتون مردم رامسخره کردیده کارتون بزودی تمام میشود حرف مفت زیاد میزنی بروخودت راجمع کن
#شرکت نفت
Iran, Islamic Republic of
همه فکر #در این شهر هستن
نظری .ملک زاده.غلامی.تاجگردون
عبدی
Iran, Islamic Republic of
رفتن تو وامثال تو باعث شادی مردمه که همین روزها عملی میشه
اسی
Iran, Islamic Republic of
باور نمی کنم دروغگو با این حرفات چیزی عوض نمیشه کارتون تمامه
یاس
Iran, Islamic Republic of
انشاالله دفعه بعدی
هوادار دو آتشه نفت
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سر### برید##
ما هوادارا بی عرضه ایم که###
باورساد
Iran, Islamic Republic of
آخ سى امور ورزش بى صاحب ، عاملین بدبختى فوتبال در طول برنامه هاى امسال خود آقایان هستند الاخصوص سرپرست تیم که تمام بدبختى نشأت گرفته از اوست که تیم فوتبال نفت به بهانه آماده نبودن حدود دو ماه بیرون از منطقه بودند در طول این دو الى سه ماه گذشته نمى تونستن این مشکل را حل کنن ، باید همه چیز دقیقه نود حل بشه ، تا بحال قرارداد هیچ بازیکنى ثبت نشده ، این همه دفتر و دستک و کادر فنى و مدیریتى که ترخیص شده اند براى حل مشکلات این تیم چکار کرده اند باز فلاش بک بزنیم به تیم فوتبال در زمان پاکدل که تمام مسئولین سرکارشان حاضر بودن و همه امورات به نحو أحسن انجام مى گرفت .حال سئوال پیش میآید آیا تیم نفت و گاز در مسابقات لیگ یک شرکت مى کند یا نه ؟ ابو الحسن غلامى کجایى یادت بخیر، آقاى باقرى به داد فوتبال برس ، مسئولین حال حاضر را خلع نمائید تا اندکى از داغ عدم شرکت در جام حذفى کم شود باید مقصر ان تنبیه گردند یا علی
دلسوزفوتبال
Iran, Islamic Republic of
قبلا گفته بودم ازاین بدتر خواهد شد.ولی دوستان گوش ندادند.بازهم می گویم یا سریعا فوتبال را منحل کنید یا شوک بزرگ باید وارد شود...اگر کسی به حرف حقیر گوش بدهد سریعا ابوالحسن غلامی را به هرطربق ممکن به فوتبال برگردانید.به خدا من دلم برای فوتبال و جوانان این شهر می سوزد.
گلابتون
Iran, Islamic Republic of
((عدم برنامه ریزی مسئولین مربوطه در این یکی دو سال اخیر؛ از کنار گذاشته شدن تیم نفت در جام حذفی در سال گذشته، تا عدم آماده شدن زمین تیم نفت در لیگ امسال و اکنون نیز عدم اجازه حضور در جام حذفی در سال ۹۳، همه آن چیزی است که اختلافات بین مسئولین ورزش نفت گچساران و مناطق نفت خیز جنوب و عدم هماهنگی آنان را عیان می سازد.)) کبنا جان در این یکی دو سال اخیر کی مدیر عامل بود؟ چرا از او دفاع می کردی ؟ چون فقط همولایتی تو بود؟ این رسم خبرنگاریه منصفانه س؟ بخدا خجالت داره. جمعش کنید این بساط رو.
بیکار
Iran, Islamic Republic of
آخ سی باورساد. آخ سی حاج غلام، آخ سی حاج رحیمی فرماندار، آخ سی ملکزاده، آخ سی مدیرکل ورزش، اخ سی جونای بیکار گچساران که تنها دلخوشیشون همین تیم فوتباله............
ایمان
Iran, Islamic Republic of
این کارها همه از برکات حضور جناب دکتر اسکندر ملک زاده در راس امور ورزش شرکت نفته.مبارکه ان شا الله
هوادار
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر تاجگردون تو را به خدا قسم میدم یه فکری به حال مدیریت ضعیف امور ورزش شرکت نفت بکن..ملک زاده ورزش نفت را داره از بین میبره.
پسر گچساران
Iran, Islamic Republic of
باید هر چه سریعتر یه ادم ورزشی مثل عنبریان سکان امور ورزش نفت را به دست بگیره.## در حد اداره کردن ورزش نفت نیست
سینا
Iran, Islamic Republic of
اقای ## خودت با احترام استعفا بده برو قبل از اینکه برکنارت کنند.جانشینت را هم انتخاب کرد ه اند.ده سال معاونت و چهار پنج سال ریاست دیگه کافیه. هر چه اقوام داشتی هم اوردی داخل ورزش نفت.اقایان اقوامت تمام شدند چند نفر از خانم های اقوامت را همکه اوردی.دیگه نه فامیل بیکار داری و نه قدرت و توانایی مدیریت.بیا و دست از سر ورزش این شهر و جوانهایش بردار
کریم ر-س
Iran, Islamic Republic of
قبل از همه مدیران شرکت باید اول رییس امور ورزش برکنار بشه.چون مستقیما با جوانان و احساسات پاک انها ارتباط داره. و داره با احساسات جوانان شهر به خاطر ناکارامدی مدیران ورزش شرکت نفت بازی میشه
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
یکی نیست بگه این ملک زاده چه میکنه .گند زد به ورزش نفت و این شهر
طرفدار
Iran, Islamic Republic of
حال اونای که ادعا داشبند واجازه نمیدادند ما ها کنار فوتبال باشیم با این همه ادعا ودکتراشون کجا رفتند نمیان جواب بدن آقای غلامی شرکت را حهانی نکردی هیچ گچساران هم از ایران حذف شذ
البرز
Iran, Islamic Republic of
صداسیمای استان چرا این مسایل رو رسانه ای نمیکنه تا تکلیف مشخص بشه,خدایا این مسولان صداسیمای استان انگار خواب زمستانی هستن
نفتی
Iran, Islamic Republic of
اینهم از ضعفهای باورساد که اگر از نفت چیزی نمی دانست ولی ادعا داشت که فوتبالیه.واقعا"نباید بپذیریم که ایشون به همین سادگی وبدون محاکمه پاسخگویی از گچساران برود.تلاشهای گروه قبلی که با عزت وافتخار تیمداری کردند وروند صعودی داشتند به دست باورساد نابود شد .فقط از این طریق پولهای هنگفت را ###
منطق
Iran, Islamic Republic of
دوستان کارهایی که دکترغلامی برای این تیم کرده بی سابقه بود.ولی متاسفانه زیر مجموعه ورزش ضعیف بوده است.
ی دلسوز
Iran, Islamic Republic of
وقتی عباس # بشه سرمربی تیم معلومه اوضا تیم این مشه.تیمو بسته در حد لیگ دو.بیشتر بازیکنانی که اورده یا تیماشون سقوط کردن یا ذخیره بودن .با لابی ودلالی چن تن از دوستاش اومده تا سر گچساران رو زیر اب کنن.رفته بازیکن اورده با قرارداد بالاحالا حتی تو بازی های دوستانه هم بازیش نمیده.نصفه سبیل اخه تو رو چه به مربیگری .با کدوم کارنومه اومدی گچساران.دلیل نمیشه هرکی کتاب نوشت بتونه تو عمل هم خوب باشه
یاس
Iran, Islamic Republic of
در جواب منطق.. دوست عزیز ورزش گچسارانه فقط فقط شخص اقای سعید غلامی به نابودی کشید . کسی که تحت هیچ شرایطی به فکر جوانان مظلوم این شهر نیست فقط
آگاه
Iran, Islamic Republic of
درجواب منطق :برادر من این تیم توسط باورساد وسعید غلامی نابود شد مردم وجوانان غیور این شهر به سادگی آنها را رها نمیکنند.آگر شنیده ای غلامی برای تیم بی سابقه کار کرد آن ابوالحسن غلامی است.
مخالف چاپلوسی
Iran, Islamic Republic of
کسانی که میخواهند تاجگردون فکری بکنه باید بدانند تا جگردون با حذف پاکدل،ابوالحسن غلامی و...وآوردن باورساد،سعید غلامی و...برای تسویه حساب باندی باعث نابودی فوتبال شد.قبلاز باورسادوسعید غلامی تاج باید پاسخ مردم وجونا رابده.
نفت گچساران
Iran, Islamic Republic of
زنده باد نفت
علی
Iran, Islamic Republic of
چوب خدا صدا ندارد آقای چمنیان و بقیه سردمداران نفت و گاز گچساران . وقتی به ناحق بازیکن می آورید و بازیکنان شایسته را کنار میگذارید نتیجه اش جز این نخواهد بود . امیدوارم این تیم از دسته یک و دو و سه و استانی حذف بشود. انشاالله
وحیدگچساران
Iran, Islamic Republic of
بخداقسم درعدم نتیجیه گیری وصعود نفت و گاز به لیگ برتر دست پنهان برخی آقایان درکاربود وهمان دستهای پنهان متاسفانه از فوتبال گچساران قطع نشده و درصدد ضربه زدن محکم تر به فوتبال گچساران می باشد از جناب دکتر تاجگردون که فردی فوتبال دوست و دلسوز می باشندعاجزانه خواهشمندم این دستهای نامرئی راشناسایی واز صحنه محونمایندوهمچنین مشکل ایجادشده راسریعا حل فرمایندچونکه کمترین حق گچسارانیها حضوردرلیگ برترباتوجه به پتانسیل بالای جوانان غیرتمندشهرستان گچساران می باشد.
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
جناب غلامی چی شد مدیریت جهانیت
بی انصاف
Iran, Islamic Republic of
دوای این همه درد فقط عنبریان
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه دوستان
از شما تقاضامندم فقط در صورتیکه از چیزی اطلاعات دارین در موردش صحبت کنید و به هیچ عنوان به دلیل همسو شدن با جمع جانبدارانه از کسی حمایت نکنید.امور ورزش نفت و گاز در چند سال اخیر کار حمایت از تیم نفت رو بر عهده داشته و صرفا به عنوان یک واسطه کارهای مربوط به اعزام تیم و برگزاری مسابقات و تدارکات تیم رو انجام میده و هیچ دخالتی توی امور فنی این تیم نداره، هیچکدوم از مسئولین این اداره هیچ سمتی در هیئت مدیره تیم نفت ندارند و مدبر عامل این باشگاه هم بر خلاف تصور همه شما جناب آقای نظری مسئول ورزش نفت استان خوزستانه و امور ورزش به خاطر اسمش همه رو به اشتباه میندازه که ورزش دست این اداره است. در خصوص مقصر حذف تیم از جام حذفی هم یه نماینده از کبنا نیوز بره و از آقای چمنیان همه چیز رو بپرسه تا بفهمید که حقیقت چیه
111
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سرشون بی عرضه ها
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1