تاریخ انتشار
شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۶۵۴۹۳

برگزاری اردوی رزمی و فرهنگی و نمایشگاه کتاب در یاسوج

۰
کبنا ؛


فرمانده سپاه ناحیه یاسوج گفت: اردوی رزمی و فرهنگی بسیجیان فرهنگی در دو بعد رزمی و فرهنگی با حضور معلمان شهر یاسوج برگزار شد.
برگزاری اردوی رزمی و فرهنگی با حضور معلمان بسیجی
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، داریوش مثنوی در حاشیه اردوی رزمی و فرهنگی فرهنگیان شهرستان بویراحمد، با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی اظهار کرد: این اردوی دو روزه رزمی و فرهنگی با حضور ۱۵۰ نفر از فرهنگیان شهرستان بویراحمد برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه یاسوج با تشریح اهداف این اردوی دو روزه رزمی و فرهنگی، گفت: این اردو در دو بعد رزمی و فرهنگی برگزار شده که در بعد رزمی شرکت‌کنندگان با اصول کلی پدافند غیرعامل، امداد و نجات، برپایی چادر و اردوگاه و اسلحه‌ شناسی آشنا می‌شوند.

 
مثنوی به بعد فرهنگی این اردو اشاره کرد و ادامه داد: بسیجیان فرهنگی در این اردو در کلاس‌های شناخت ابعاد مختلف جنگ نرم، آسیب‌های ناشی از ماهواره و روش مقابله با آن و سبک زندگی اسلامی حاضر می‌شوند.

وی تصریح کرد: ۱۵۰ نفر فرهنگی بسیجی در این اردو رزمی و فرهنگی شرکت کرده‌اند که با توجه به اینکه در سال تحصیلی جدید قرار داریم فرهنگیان می‌توانند با روحیه مضاعفی در سر کلاس‌ها و محیط آموزشی حاضر شوند.

فرمانده سپاه ناحیه یاسوج با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس در شهرستان بویراحمد ۱۰۰ برنامه را برنامه‌ریزی و طراحی کردیم، یادآور شد: اردوی رزمی و فرهنگی فرهنگیان بسیجی یکی از این برنامه‌ها بود که با همکاری جمعیت هلال احمر، سپاه ناحیه یاسوج، مدیریت پدافند غیرعامل استاندار و اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان یاسوج نیز در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز در یاسوج، اظهار کرد: فرهنگیان مهمترین قشر جامعه هستند و با توجه به تاثیرگذاری معلمان در سطح جامعه ایجاد نشاط و پویایی در بین این قشر بسیار مهم و ضروری است.

وحید مثنوی در ادامه گفت: در این راستا در اردوی دو روزه رزمی و فرهنگی فرهنگیان بسیجی شهرستان بویراحمد برنامه‌های بصیرتی، علمی، ورزشی و رزمی در نظر گرفته شد که ۱۵۰ فرهنگی در این برنامه‌ها شرکت دارند.

در حاشیه اردوی رزمی و فرهنگی بسیجیان فرهنگی یاسوج

نمایشگاه صحرایی کتاب در یاسوج برپا شد
با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه ناحیه یاسوج، سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از بسیجیان نمایشگاه صحرایی کتاب برپا شد.

ketab


صبح امروز نمایشگاه صحرایی کتاب با موضوعات دفاع مقدس و دینی با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه ناحیه یاسوج، سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان و جمعی از بسیجیان نمایشگاه صحرایی کتاب در محل اردوی رزمی و فرهنگی فرهنگیان بسیجی یاسوج دائر شد.

 
سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه برگزاری این نمایشگاه کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا نیوز اظهار کرد: نمایشگاه سیار کتاب با موضوعات دفاع مقدس و دینی در قالب کتاب‌های مختلف داستانی، دینی، مذهبی و  خاطره‌گویی و روایت هشت سال دلاوری‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام برپا شده است.

زینب قربانی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترویج فرهنگ مطالعه و آشنایی بسیجیان فرهنگی با ابعاد مختلف هشت سال جنگ تحمیلی عنوان و تصریح کرد: کتب دینی در این نمایشگاه برای علاقمند به مسائل دینی به نمایش گذاشته شد.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این اداره‌کل آمادگی دارد در کنار همایش‌ها و برنامه‌های ادارات، نهادها و دستگاه‌های دولتی نمایشگاه کتاب با موضوعات تخصصی و عمومی برگزار کند.

قربانی همچنین خطاب به نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با همکاری سپاه فتح استان قادر به راه‌اندازی کتابخانه عمومی در این نهاد مقدس است.

وی موضوع کتاب و کتابخوانی را مهمترین مقوله برای رشد و شکوفایی انسان‌ها در تمام زمینه‌ها عنوان کرد و افزود: همه دستگاه‌های دولتی و نهادها باید همکاری کنند تا دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ برطرف شود.

 اردوی رزمی و فرهنگی با حضور ۱۵۰ نفر از بسیجیان فرهنگی در شهر یاسوج برگزار شد.

انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1