تاریخ انتشار
شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۲۷
کد مطلب : ۶۵۴۷۱

اولتیماتوم ۴۰ روزه امام جمعه گچساران

۸
۰
کبنا ؛hejazi
امام جمعه گچساران گفت: اگر مصلی گچساران را تا ۴۰ روز دیگر تکمیل و تحویل ندهند نیروهای دولتی که در مصلی مشغول هستند اخراج می‌کنم و به حول قوه الهی خودمان آن را تکمیل می‌کنیم.
حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امشب در جمع روحانیون شهرستان‌های باشت و گچساران و استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ابراز گلایه‌مندی از وضعیت فرهنگی در استان اظهار کرد: مسئولان ما باید بیشتر دغدغه فرهنگی داشته باشند.
امام جمعه گچساران با بیان اینکه در حال حاضر از نظر فرهنگی در وضعیت خوبی نیستیم، گفت: کهگیلویه و بویراحمد باید از لحاظ فرهنگی تکان بخورد و این وضع را سر و سامان دهد.
وی در ادامه اذعان کرد: استاندار می‌تواند مشاور خود در امور روحانیت را رابط خود و دستگاه‌های فرهنگی قرار دهد تا مشخص شود که که چه دستگاهی کار اصولی در راستای فرهنگ انجام می‌دهد و اگر دستگاهی کوتاهی می‌کند با آن برخورد شود.
حجازی با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» و تاکید ایشان بر مقوله فرهنگ بیان کرد: معظم‌له همواره دغدغه فرهنگ داشته‌اند و فرهنگ را مقدم بر اقتصاد می‌دانند.
امام جمعه گچساران با ابراز گلایه‌مندی از دستگاه‌های فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: مسئولان ما باید بیشتر دغدغه فرهنگ داشته باشند و به بحث‌های حلال و حرام، حجاب و عفاف و اختلاط زن و مرد بیشتر حساس شود و برخورد کنند.
این مسئول با بیان اینکه بسیاری از متدینین از وضعیت فرهنگی کنونی در کهگیلویه و بویراحمد گلایه‌مند هستند، گفت: این افراد می‌گویند که آزادی عمل برای برخورد با موارد غیر فرهنگی از جمله حجاب و عفاف اختلاط زن و مرد و دیگر مسائل شرعی که رعایت نمی‌شود، ندارند.
وی با ابراز گلایه‌مندی از صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد در امر فرهنگی بیان کرد: مسائل خلاف شرع در سیمای استانی نیز وجود دارد که باید چاره‌ای اندیشیده شود.
امام جمعه گچساران به ساخت مصلی این شهر اشاره کرد و گفت: ساخت مصلی گچساران ۱۹ سال قبل شروع شده که هنوز این کار به اتمام نرسیده و مسئولان همچنان دنبال مقصر هستند.
حجازی با بیان اینکه مردم گچساران برای اقامه نماز با توجه به وضعیت کنونی مصلی در وضعیت خوبی نیستند، گفت: مردم گچساران در فصل گرما تاب تحمل گرمای سوزان و در فصل زمستان تحمل سرمای سوزناک را ندارند که انتظار می‌رود مسئولان چاره‌ای بیندیشند.
وی ادامه داد: مسئولان قول داده‌اند که تا اردیبهشت‌ماه مصلی را تکمیل می‌کنند اما این امر محقق نشد و وضعیت مصلی همچنان در بلاتکلیفی است.
امام جمعه گچساران در جمع روحانیون باشت و استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مسئولان استانی اذعان کرد: اگر مصلی گچساران را تا ۴۰ روز دیگر تکمیل و تحویل ندهند نیروهای دولتی که در مصلی مشغول هستند اخراج می‌کنم و به حول قوه الهی خودمان آن را تکمیل می‌کنیم.
این مسئول در پایان تصریح کرد: وضعیت دفتر امام جمعه رضایت‌بخش نبوده و باید فکری اساسی برای آن شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کاش برا بیکاری جوونای شهر هم یه اولتیماتومی میدادی
جبار
Iran, Islamic Republic of
پول باشه ۳۰ روزه تمامه وقتی نیست اولتیماتوم کارساز نیست
استاد بنایی
Iran, Islamic Republic of
آفرین، احسنت
فدايي
Iran, Islamic Republic of
ازامام جمعه محترم انتظار میرود با ساخت منزل برای ایشان کلید منزل شرکت را تحویل دهند تاما افراد شرکتی حقمان پایمال نشود.تا ما هم بتوانیم صاحبخانه شویم وشما باید الگو باشید تا سایرین در منازل شرکت سکونت نکنند وخود را مدیون پرسنل شرکت نکنید زیرا ما رضایت نداریم
فدايي
Iran, Islamic Republic of
به امید تحویل منزل شرکت توسط مسئولین محترم بالاخص امام جمعه محترم برای سکونت کارکنانیکه بیش از ۳۵ سال سابقه آرزوی خانه کارمندی دارند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
از خدا می خواهم که شما مسئولین سایت را اگر قابل هدایت هستید هدایت، اگر نیستید رسوا.
چرا فقط حرفایی که به دل خودتو میشینه را میزنید؟
منزل خالی شرکتی بیش از ۱۰۰ تا داریم، مشکل ما بی دینی مسئولینه، نه خونه ای که دس امام جمعه هست برای مهمانان مهم که میاد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
خدا از تون نگذره اگه نظرمو ننویسید، در ضمن اگه ننویسید یعنی ترسو هستید.
علی از دیل
Iran, Islamic Republic of
جوانان سرمایه اسلام ومملکت است وبندگان خدا اگر صداقت باشد واسلاما راباید سرداد چون روزی میاید که این جوانان به راست شماهم گوش نخواهند داد وقتی شما .....ومشکلات مردم بیچاره وبیکار وبدون درامد را درک نمیکنی وسخنان حضرت علی ع راکه میفرمایند فقر اگر از در خانه وارد شود ایمان از پنجره بیرون خواهد رفت را نصب العین قرار نمیدهی وبا ..... جابه جا میشود ..... اسلا م عدالت تشییع وارمانهای انقلاب پیاده شود پس ..... وبعد....
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1