تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۶۵۴۴۴

جوانان بازیچه گروهای چپ و راست شده اند

۱۱
۰
کبنا ؛
رئیس بنیاد نخبگان گچساران بر راه‌اندازی صندوق حمایت از نخبگان در این شهرستان تأکید کرد و گفت: از مسئولان درخواست داریم که کمک کنند این صندوق هر چه سریع‌تر راه‌اندازی شود.


سید حبیب الله بهادر نژاد امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از هدف‌های اصلی بنیاد ملی نخبگان، حمایت از قشر نخبگان است.

وی با اشاره به اینکه جوانان گچسارانی از توانایی و استعدادهای بسیار بالایی برخوردار هستند، افزود: متأسفانه جوانان نخبه در شهرستان گچساران از سوی مسئولان حمایت نمی‌شوند.

رئیس بنیاد نخبگان گچساران گفت: دستگاه‌هایی بوده که می‌توانند به نخبگان کمک کنند ولی متأسفانه این دستگاه‌ها یاری‌گر نخبگان در شهرستان نیستند.

بهادر نژاد امر نخبه پروری در گچساران را بسیار ضروری دانست و تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید نخبگان را درک و آن‌ها را حمایت کنند و سعی نکنند که آن‌ها را بی انگیزه کنند.

وی با تأکید بر اینکه حمایت از نخبگان سبب کارآفرینی در شهرستان می‌شود، عنوان کرد: اگر جوانان نخبه حمایت نشوند، بحث فرار مغزها پیش می‌آید.

رئیس بنیاد نخبگان گچساران بیان کرد: اگر مسئولان می‌خواهند که از مهاجرت جوانان نخبه جلوگیری شود، باید از آن‌ها حمایت کنند.
وی بیان کرد: نخبگان این شهرستان دارای مشکلات مالی زیادی می باشند که متاسفانه از سوی مسوولان اجرایی حمایت نمی شوند.
بهادرنژاد ابراز کرد: علم و دانش، خلاقیت و نوآوری و منابع و سرمایه به صورت زنجیره ای به هم وابسته هستند و فقط در سایه توجه به این مهم است که پیشرفت ها حاصل خواهد.
وی افزود: ایجاد بستر مناسب برای جذب و حمایت از نخبگان یکی از هدف های اصلی بنیاد ملی نخبگان این شهرستان است.

حبیب الله بهادر نژاد که دبیری حزب جمعیت جوانان انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویر احمد را بر عهده دارد در نشست خبری با اصحاب رسانه  در دفتر این حزب گفت: دلیل فعالیت این حزب هماهنگی قشر نوجوان و جوان با کارآفرینی است.
بهادر نژاد با اشاره به کسانی که در این عرصه فعال هستند گفت: این افراد بطور حرفه ای در این عرصه فعالیت داشتند بازیچه دست سیاستمداران شده اند.
بهادر نژاد افزود : با رایزنی هایی که با فرماندار گچساران داشتیم مقرر شد که از ارگانها بخواهند از لحاظ مالی این بنیاد را حمایت کنند تا بتوانیم نخبه پروری و از فرار مغزها جلوگیری کنیم.
وی افزود : جوانان بازیچه گروهای چپ و راست شده اند ولی ما کاملا مستقل هستیم و هدفمان هموار نمودن مشکلات جوانان حتی در عرصه سیاسی است .
وی با اشاره به سوابق دبیر کل این حزب محمد جواد محمدی نوری او را شخصی لایق برشمرد.

bahadornejadIMG_5141




نام شما

آدرس ايميل شما

رحمان
Iran, Islamic Republic of
...بنیادنخبگان که مسولشو این اقاگذاشتن.این اقااگه متعهدبه جوانان شهرش بود نمیومد.... وبه اسم دوره بهیاری تعداد۲۵۰نفرازجوونای این شهر.... ... بعدشم ..... ودوره هم کمک بهیاری بوده....... نخبگان گچساران.
نخبه شهرستان گچساران
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوشحالم که همچین جوان فعالی را در عرصه سیاسی و فرهنگی و اجتماعی در شهرم گچساران می بینم ، امیدوارم مسئولین بپای حرفای دلسوزانه شما بنشینند
مهدی
Iran, Islamic Republic of
شکه شدم از این خبر آیا واقعا میشه حزبی و گروه و بنیادی باشه که هم و غمش جوانان باشه ، امیدوارم این کار به تحقق به پیونده
نخبه
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم که این حرکتتون با استقبال مسئولین روبرو بشه
امید
Iran, Islamic Republic of
جناب مهندس بهادرنژاد راستش من ۱۰ طرح و ایده و اختراع دارم که شاید در کشور بمب خبری باشه ، ولی چکار کنم دستم خالیه بخدا چندین جا برا کمک رفتم ولی متاسفانه هیچ کمکی به من نشده ، خواهش میکنم اگه امکانش هست کمکم کنید
سالار
Iran, Islamic Republic of
راستش من از طرفداران سر سخت اصلاح طلبان هسنم خیلی توی دوره های گذشته فعالتهای زیاد سیاسی داشتم ولی واقعا راست گفتین ، امیدوارم دید حذبتون باز باشه و شروع به عضو گیری کنید ، من از اولین کسایی هستم که به عضویت حذبتون در میام
آرمین
Iran, Islamic Republic of
ببخشید شرایط عضو گیری حزبتون چیه ؟ میخوام عضو این حزب بشم
گچساراني
Iran, Islamic Republic of
آقای بهادرنژاد:مگه گچساران خودش نخبه نداره که از یه فرد دهدشتی استفاده میکنه .درضمن شما از مجتمع آموزشی خوددارین به جوونای گچسارانی لطمه میزنید وبه اسم رشته های بهیاری و پرستاری بدون آموزش عملی ثبت نام میکند و.....
سجاد
Iran, Islamic Republic of
من تعجب میکنم چرا اگه یکی بخواد برا جوانان شهرستان فعال بشه همش میان بدش رو مینویسن ، به نظر شما همیشه یه حرکت که به نفع جوانان هستش باید اینجوری تخریب بشه
محمد
Iran, Islamic Republic of
کبنا جون فکر نمی کردم مثل دخترا این همه حساس و زودرنج باشی. حتما" باید قربون صدقت برم که کامنتم رو بذاری رو سایتت. یه کم ظرفبت داشته باش،همین که بگیم بالای چشمت ابرو هست فورا" نود درصد کامنت رو سانسور می کنی و ته مونده ش رو می ذاری مردم ببینن. کبنا جون سایتت بویی از "صداقت رسانه ای" نبرده، هر کامنتی دلت خواست می ذاری، اگه دلت نخواست حذف میکنی، متن نظرات و نوشته ها رو به میل خودت تغییر می دی و.... .ما چقدر بدبخت و بیکاریم که نشستیم ببینیم تو چی به خورد ما می دی و افکار و عقاید خودت رو به ما تحمیل می کنی.راستی عزیزم فدات بشم میخواستم بگم این بار چرا کامنت قبلی منو نذاشتی؟؟؟
ناثر
Iran, Islamic Republic of
اى خدا و کجساران نخو که یه..نخبه کرده .
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1