تاریخ انتشار
جمعه ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : ۶۵۳۸۷

با پول کارگری هزینه سفرمان را تامین می‌کنیم

۱۱
۰
کبنا ؛.
تیم فوتبال استقلال چرام تنها نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات فوتبال دسته سوم کشور در حالی شب گذشته و با تاخیر چند ساعته راهی استان مرکزی شد که بازیکنان این تیم خواستار حمایت مسئولان استانی و شهرستانی از این باشگاه شدند.



چند روز پیش و طی اعلام خبری مبنی بر قهرمانی تیم استقلال چرام در مسابقات لیگ استان و راهیابی این تیم به مسابقات فوتبال دسته ۳ کشور موجی از شادی شهرستان چرام را فرا گرفت و از هر طرف پیام تبریک و بعضا وعده مسئولان به بازیکنان و کادر فنی این تیم را به همراه داشت.

این تبریک و وعده و وعیدها اما زیاد دوام نیاورد و شب گذشته تیم استقلال چرام در حالی برای برگزاری اولین دیدار خود راهی شهرستان ساوه شد که نه تنها هیچ مسئول و نهادی برای بدرقه این تیم نیامد بلکه خرابی اتوبوسی که قرار بود تیم را به شهرستان ساوه برساند موجب نگرانی و ناراحتی بازیکنان و کادر فنی این تیم شد.

گفتگوی کوتاه خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی چرام با اعضای باشگاه استقلال چرام را در زیر بخوانید:

با پول کارگری و مسافرکشی هزینه سفرمان را تامین می کنیم

امین رمضانی یکی از بازیکنان قدیمی باشگاه استقلال چرام گفت: نداشتن اسپانسر و حامی مالی مشکلات زیادی را برای بازیکنان و کادرفنی تیم بوجود آورده و باعث شده است که حضور در دو دوره جام حذفی را علیرغم تمام شایستگی ها و دریافت مجوز از دست بدهیم.

وی با بیان اینکه بسیار تاسف بار است که بگویم در بازی فینال لیگ استان به دلیل نداشتن کفش اضافی مجبور شدیم تا آخر بازی تعویض نکنیم، تصریح کرد: بسیاری از بازیکنان تیم ما برای حضور در بازیهای خارج از خانه و تامین هزینه سفر به شهرستانها و استانهای دیگر باید ساعت ها کارگری و مسافرکشی کنند .

اگرچه بعضی از بازیکنان ما کفش ندارند اما با قلب هایشان بازی می کنند

مهران پرویزی سرپرست باشگاه استقلال چرام نیز با اشاره به اینکه این تیم برای سومین بار در مسابقات لیگ دسته سوم کشور حضور پیدا می کند اظهار داشت: متاسفانه مشکلات متعددی که گریبان گیر باشگاه است باعث شده تاکنون تیم استقلال علیرغم پتانسیل بالای بازیکنان جوان خود نتواند به مراحل بالاتر صععود کند.

وی با بیان اینکه این باشگاه نیاز به حمایت جدی مسئولان شهرستانی و استانی دارد، افزود: درخشش استقلال در لیگ دسته۳ کشور در شناساندن پتانسیل های جوانان و نوجوانان این شهرستان و استان بسیار تاثیرگذار است و می تواند زمینه استعدادیابی و جذب آنان را توسط تیم های مطرح فراهم آورد.

پرویزی خاطرنشان کرد: بازیکنان ما با قلب هایشان بازی می کنند و برای سربلندی شهرستان و تماشاگران پرشورشان تلاش می کنند و کمبودهای موجود تاکنون نتوانسته سد راه آنها شود و لذا از همه مسئولان استانی و شهرستانی انتظار می رود که تیم استقلال را به عنوان نماینده استان حمایت کنند.

سرپرست باشگاه استقلال چرام در پایان با تشکر و قدردانی از تماشاگران و همشهریان فوتبال دوست چرامی، از سایر تیم های استان و شهرستان درخواست کرد تا همکاری لازم را در زمینه جذب بازیکنان با باشگاه استقلال چرام داشته باشند.

(عکس های منتشر شده با تلفن همراه گرفته شده است)





با پول کارگری و مسافرکشی هزینه سفرمان را تامین می کنیم
با پول کارگری و مسافرکشی هزینه سفرمان را تامین می کنیم
با پول کارگری و مسافرکشی هزینه سفرمان را تامین می کنیم
با پول کارگری و مسافرکشی هزینه سفرمان را تامین می کنیم
با پول کارگری و مسافرکشی هزینه سفرمان را تامین می کنیم
با پول کارگری و مسافرکشی هزینه سفرمان را تامین می کنیم

نام شما

آدرس ايميل شما

بایاری
Iran, Islamic Republic of
مسئولان استانی در خواب زمستانی به سر میبرند
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
وقتی امکانات ندارید وقتی که حامی ندارید وقتی که با این همه مشکلات میروید و نمی توانید صعود به مراحل بالاترداشته باشید ( بدلیل عدم امکانات و حمایت مسئولین شهرستان واستان ) خوب لزومی ندارد در مسابقات استان و یا لیگ دسته ۳ شرکت کنید بروید دنبال معیشت و کسب درآمد جهت خانواده محترمتان . اگرمشکلات مطرح شده درست باشه و شما باپول کارگری مجبورید به سفروخرید لوازم ورزشی و... برای استان وشهرتان می خواهید افتخارکسب کنید این کارراانجام ندهید چونکهدارید به خانواده خودتان خیانت می کنیدچونکه حق آنها را می گیریدوخرج چیز پوچی می کنیدکه فقط وفقط زجراست وزجراست و زجر.
پرسپولیسی از چرام
Iran, Islamic Republic of
برید تهران از باشگاه استقلال بگیرید ...
برید پیش مژدهی رییس کمیته استیناف استقلال تهران ...
اینجا خبری نیست ...
اینجا مسئولین فقط به فکر فردای خودشونن ...
کسی دلش به حال شما و مهران که زندگیشو وقف استقلال کرده نمیسوزه ...
متاسفم برا همه مسوولان
ستاره
Iran, Islamic Republic of
آقای گچسارانی باشما هستم.یعنی مثلا الان جنابعالی خیلی دلتون سوخته با این پیشنهادت،همین بچه های که تو اینطوری درباره شون اظهار نظر می کنی اینقدر غیرت داشتن که خانواده شون را فقط ۵ یا ۶ نفر دوروبرشون حساب نکن و کل شهر را اعضای خونشون بدونن و مثل بازیکنای بی غیرت شما نیستند که پول همین کارگرها را ریختید تو حلقومشون و در آخر هم هیچی نشدن.در ضمن نترس این مسولین اینقدر بی غیرتندکه که این مطالب کوچکترین تاثیری روشون نداره.همین فرماندارتون تو مسابقه فینال استان اینقدر وجدان داشت که به جای نام بردن از نفت وگاز تیم استقلال را افتخار استان دونست.
ستاره
Iran, Islamic Republic of
نه نیاز نیست برن تهران، ۱/۱۰ پولی که میریزن تو حلقوم نفت و گاز گچساران و شهرداری یاسوج را بدن به این تیم تا فوتبال بازی کردن را یادشون بدن، واقع باید به حال مسئولان این استان تاسف خورد
ستاره
Iran, Islamic Republic of
کبنا یه انتقاد هم از شما:

چرا مطالب را از سایت های دیگه بر می دارین و منبع هم نمی زنین،ممکنه بگین معنی این جمله ای که زیر همین صفحه زده چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
" تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کبنـــا می باشد و استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع بلامانع است."
چطور این حق را برا خودتون قائلین ولی برا بقیه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سید عظیم تقوی
Iran, Islamic Republic of
ضمن تبریک به تیم فوتبال استقلال چرام و مربی فهیم و خوش اخلاق این تیم مهران خان پرویزی عزیز خدمت خوانندگان این مطالب عرض کنم که ای کاش پول را و پرداختیهای میلیاردی را که از جیب این ملت پرداخت میشود از فوتبال حذف میکردند و زمینه ای فراهم میشد که علاقمندان فوتبال برای این رشته مورد علاقه خود مجبور نشن اینقد هزینه کنند تا فقط فوتبال بازی کنند عشق و تعصب و شور و هیجان و پر شدن ورزشگاهها همه به خاطر ورود پول به این عرصه آنهم با خالی کردن جیب مردم و پرداخت آن به نسل امروز نابود شد هیچکس هم پاسخگو نیست امید وارم مشکلات تیم فوتبال استقلال برای سایر بازیهای این تیم حل شود
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
درجواب ستاره بایدبگم که بخداقسخودت هم نمیدونی چه میگی درکت از خوندن متن بسیارپایین میباشد خوب مطلب رابخون و از روی تعصب بچه گانه موضع نگیر زمانی که ما فوتبال بازی میکردیم در کل استان نمی دونستند فوتبال چیه ؟ اگرمطلبی نوشتم از روی ناراحتی و دلسوزی است نه صرفا خدای نکرده کینه و عداوت . موفقیت جوانان هم استانی از آرزوهای قلبی ام میباشد محبت بفرماییدکمی با تفکر بیشتر مطلب بنویسید
آرش کنارکوهی
Iran, Islamic Republic of
دوست خوبم ممنون که وقت گذاشتید. قدردان زحمات همکارانمان در چرام هستیم.
منبع بدین طریق ذکر شده است:
گفتگوی کوتاه خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی چرام با اعضای باشگاه استقلال چرام را در زیر بخوانید...
و در واقع ذکر منبع شده است.
سربلند باشید.
البرز
Iran, Islamic Republic of
اینا رو به صداسیمای استان بگید که حق ورزشکاران رو خود این صداسیما داره پایمال میکنه
مانداناپرسپولیسی
Iran, Islamic Republic of
اقای گچسارانی به تو چه ربطی داره که پرسپولیس لیگ چندم باشه همین که توصدر کهگلویه است وجلوتر از استقلاله خیلی عالیه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1