تاریخ انتشار
جمعه ۴ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب : ۶۵۳۶۴

شورای شهر اختلافات را کش ندهد

۵
۰
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد کشدار شدن اختلافات را به نفع شورا و شهر ندانست و هچنین بر جلوگیری از تبعیض در خدمات و امور شهری تاکید کرد.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در دیدار با اعضای شورا و شهردار یاسوج، شهر یاسوج را متعلق به همه مردم استان دانست و اظهار داشت: یاسوج دیگر متعلق به قوم خاص و بویراحمد نیست بلکه خلاصه استان است و همه مردم استان در آن ذی حق هستند.malkhosine
وی بیان داشت: صرف اعتبارات برای آبرومندی این شهر، تلاش برای ساخت شهری زیبا برای همه مردم استان است.
وی با بیان اینکه یاسوج باید از نظر طبیعت و فرهنگ شهری الگو باشد، تاکید کرد: باید با تدوین طرحی جامع با حفظ زیبایی های طبیعی، یاسوج تبدیل به شهری زیبا و فاخر شود.
بافت قدیمی یاسوج غنی تر از بافت جدید است
آیت الله ملک حسینی شهر یاسوج را دارای دو بافت قدیمی و جدید دانست و گفت: هم اکنون بافت قدیم این شهر از نظر ساختار شهری و فضای سبز، غنی تر از بافت جدید است.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در شهرسازی امروز در هر چند کیلومتر مربع یک فضای سبز طراحی می شود و این اصل در طرح قدیم شهر یاسوج وجود دارد اما در طرح جدید نیست و لازم است زمینه برای توسعه فضای سبز در این شهر فراهم شود.
وی خطاب به اعضای شورا و شهردار گفت: اجازه ندهید مدیریت شهری از دستتان خارج شود و اگر قرار باشد هر اداره ای چیزی را بسازد و بفروشد و منافع این شهر به جای دیگر برود و یا منافعی از جای دیگر بیاید که به مصلحت شهر نباشد، این مدیریت شهر نیست.
کمبود اماکن فرهنگی و دینی در شهر یاسوج
وی همچنین به کمبود اماکن فرهنگی در شهر اشاره کرد و ضمن تقدیر از ایجاد برخی فضاهای فرهنگی اظهار داشت: شهر بی فضای معنویت شهر نیست و شهر باید بر پایه انسان طراحی شود نه سنگ و سیمان و درخت.
آیت الله ملک حسینی بیان داشت: در یک شهر اگر انسان حرمت شود و کرامت یابد این شهر شهری زیباو فاخر است و در شهری که انسان تکریم نشود و منافع او دیده نشود، این شهر یک مزبله است.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ایجاد فضاهای فرهنگی و مناسب کرامت انسان این شهر را تبدیل به شهر می کند اما شهری که رشدی پفکی کرد، در صورتی که شهروندانش تربیت و کرامت نیافته باشند، آن را زیر پا له می کنند.
در مقابل تبعیض ها خواهم ایستاد
وی در بخش دیگری از سخنان خود به گلایه های مردم از برخی تبعیض ها اشاره کرد و گفت: چرا فشار برای اخذ عوارض برکسی هست و برکس دیگری نیست و چرا اجازه ساخت برای کسانی هست و برای کسان دیگری نیست.
آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه به لحاظ وظیفه شرعی در مقابل تبعیضها خواهم ایستاد، اظهار داشت: باید حقوق مردم و حقوق دولت بر اساس قانون حفظ و جلوی زیاده خواهی ها گرفته شود.
وی بر اصلاح اشتباهات شوراها و شهرداران گذشته تاکید کرد و بیان کرد: بازگو کردن این اشتباهات به نفع شما نیست اما اگر آنها را اصلاح نکنید برهمان پایه های نادرست باید حرکت کنید.
آیت الله ملک حسینی بر جلوگیری از تبعیضها تاکید کرد و گفت: اگر تبعیضی اتفاق بیفتد من هم در مقابل خدا مسئول هستیم که آن را دیدم ولی حرفی نزدم.
کشدار شدن اختلافات به نفع شورا و شهر نیست
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد همچنین بر رفع اختلافات درونی شورا تاکید کرد و گفت: کشدار شدن اختلافات به نفع شورا و شهر نیست.
وی بیان کرد: حیف است سرمایه شورا و شهرداری بخواهد برای امور حاشیه ای هزینه شود.
وی تاکید کرد: شاخص در همه امور قانون است و هرچیزی را به قانون و خدا واگذار کنید.
آیت الله ملک حسینی بر برنامه ریزی دقیق برای ایجاد زیرساختهای گردشگری در شهر یاسوج تاکید کرد و اظهار داشت: در این زمینه عجولانه عمل نکنید همانند مدارسی که در برخی مناطق ساخته شدند اما اینک دانش آموز ندارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهمئی
Iran, Islamic Republic of
عرض سلام و ادب احترام لطف کنید دوستانی که دنبال تخلفات ادارجات استان هستند نیم نگاهی به ...... شهرستان ..داشته باشند ببیند که چقد اجحاف در حق معلولان میشه واقعا ادم دلش میسوزه وقتی این اداره میره که طرز برخورد کارمندان این اداره با ارباب رجوع چقد ناصحیح و نا بخردانه هست گرچه مدیر این اداره حکم ماموریتش تموم شده ولی بنده خدا اختیارات لازمه رو نداشت خواهش میکنم از بازرسی استان که بیاد تحقیق کنه ببینه نود درصد معلولان از کارمندان این اداره راضی هستند یا نه بخدا پیش اومده جناب معاون که همه در واقع همه کاره هست معلولی که از ناحیه یک دست و یک پا معلول بود با چنان برخوردی وی را از بهزیستی بیرون کرد که ادم واقعا دلش میگیره
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت نماینده ولی فقیه در مجلس شورای اسلامی تقاضا مندیم جلسه با روسای هیئتهای ورزشی هم بگیرید و ببنید در اداره ورزش و جوانان چه خبره ،متاسفانه ورزش که تنها تفریح جوانان این شهر میباشد متاسفانه در حال نابودی است
ارمان موسوی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت آقای ملک حسینی ..جناب آقای ملک حسینی شما در سخنان بالا از همه جوانب حرف زدید به جز یه چیز مهم که اون قضیه رو فکر کنم یادتان رفته بود ..نابود کردن ورزش،اونم ورزش فوتبال که عشق و علاقه تمامی مردم ماست اعم بخصوص نوجوانان و جوانان،که در رشد و بالندگی و رشد یک جامعه سالم کمک میکند و یک سرگرمی بانشاطه..لذا همین شورای شهر بخصوص شهردار شهرمان،که تیم محبوبمان شهرداری رو نابود کردن و باعث شکسته شدن دل تمام علاقمندان به تیم شهرمان شهرداری شدند و همچنین عقب ماندگی از فوتبال..لذا از شما بزرگوار و تقاضای عاجزانه دارم،یا اینجوری بگم که تمام جوانان و مردم از شما میخاهیم که نذارید تیم شهرمان رو نابود کنند و این تیم رو حمایت کنید تا دوباره در عرصه های مختلف افتخار آفرینی کند و خود راهی باشد برای تبلیغات شهر و استانمان..از شما نهایت تشکر را داریم ..
بهلول دیوانه
Iran, Islamic Republic of
باسلام ودرود..وقتی اتفاقی می افته ومیخوادبه جای برسه میگن اختلاف درست میشه>فتنه درسته میشه دیگه کشش ندیدازاین قبیل الفاظ .دزدی کلان میشه اختلاس میشه به اقازاده هاکه میرسه متوقف علی جان درودخدابرشماکه .میخواهددربحث حکومت داری موفق باشدناچاراست علی ع الگویش باشدنه درحف بل درعمل به اندازه سرسوزنی نه خودش ونه اجازه دادبه نزدیکانش به بیت المال تعدی شودبرخوردش باعقیل وسایرکارگزاران خائنش درتاریخ ثبت ودوست ودوشمن معترف.بایددردمندانه عرض کنم حکومت ماباحکومت علوی فاصصله هاداردبل تناسبی ندارد.والله بزرگترین خطری که این نظام روتهدیدمیکنداینست که مردم جرات ندارندحاکمان خودراشفاف نقدکنند.امیرم بامقام عصمتشون فرمودندمن ناگزیراز
آریان
Iran, Islamic Republic of
تابوده. همین بوده.... از نقد معاف بوده اند...نه اینکه منزه بوده باشند.بلکه بعداز نقد سرنوشت شخص ناقد با کرام الکاتبین بوده....خفقان باعث انفجار میشه و اونوقت هیشکی جلودارش نیست
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1