تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۶۵۲۵۳

جلسه فرمانداران پشت درهای بسته ادامه دارد؟!

۱۲
۰
کبنا ؛DSC00460همایش یک روزه فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد با حضور استاندار و معاونان ستادی در سالن اجتماعات فرمانداری گچساران در حال برگزاری است.

فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار در ابتدای این نشست ابراز داشت: این همایش با هدف شناخت مشکلات حوزه های آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی برگزار می شود.

به گزارش کبنا نیوز بعد از اظهارات محمدی به دستور استاندار خبرنگاران از جلسه خارج شدند.

این موضوع مورد انتقاد خبرنگارانی قرار گرفت که روز گذشته توسط برگزارکنندگان به این همایش دعوت شده بودند و مقرر بود از ساعت ۸ صبح اخبار این نشست را پوشش دهند.

قرار است جمع بندی این نشست ساعت ۱۵ از سوی خادمی استاندار در اختیار خبرنگاران قرار بگیرد.


نام شما

آدرس ايميل شما

گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
شاید نماینده باشت بازهم تریبون راببیندوبخواهد گزارش دهدزودتر خدمت ایشان ومردم شریف عرض کنم:هزینه کردن برای تبلیغات وحضور مستمر درسایتها وقرار گرفتن جلو دروبینها که عملکرد محسوب نمیشه.اجیرکردن برخی سایتها مانند همین سایت وتعدادی ازخبرنگاران چیزی جز فزیب دادن افکارعمومی نیست.چرا وقتی ازایشان سوال شد که هواپیمای جت به ملخی تبدیل شده با کمال پرویی وبی شرمی جواب داده بود که جت ننشسته است آیا ایشان خودشان با فوکر۱۰۰ که جته به گچساران نیامد؟اینکه مرتبا”میگوید اعتبارات ،باید مردم بدانند اعتبارات ربطی به ایشان ندارد اگر ایشان هم نماینده نبود همین اعتبارات با توجه به قانون بودجه به گچساران تعلق میگرفت.مطالبات فرهنگیان را باچه رویی مطرح کرده است مگر مردم بخاطر ندارند که زارعی چگونه با مستندات ثابت کرد که کمترین نقش را تاجگردون داشته است؟لطف کنیدبفرماید ازابتدای نمایندگی تا کنون کدام پروژه را تعریف کرده یاشروع نموده است بجز حرکت زشت ایشان درزیرگذر که عملکرد دیگران را خواست بنام خودش ثبت کند که همه آنرا نکوهش کردند.درخصوص موضوه بیکاری آمار ارائه دهدتا مشخص شود یک دهم دوره مشابه نماینده قبلی فرصت شغلی ایجاد نکرده است.درخصوص توجه خاصش به منافع فامیلهایش مانند قرار دادن امکانات وبودجه پتروشیمی دراختیار پسر برادرش وقرار دادن مغازه های نفت دراختیار دادمادش آقای… هم گزارش دهد تا مردم متوجه شوند کیست وچکار میکند.ایشان که گفته بود در امور اجرایی ادارات دخالت نمیکند گزارشی از دخالتهای بی سابقه ونتصابات کاملا”باندی وفامیلی وبدور از شایسته سالاری هم ارائه دهد.
لر
Iran, Islamic Republic of
راستی ازآقای ....چه خبر؟ازوضعیت بهم ریخته شرکت نفت(بدهی بالا،مسدود شدن حسابها،ندادن حقوقها)بدلیل .... ....انتخابی تاجگردون و....چه خبر؟
نفتی
Iran, Islamic Republic of
آقای نماینده که با همدستی آقای ....نفت را سیاسی و..... را آوردیدلاقل فکری به حال حقوق ما نفتی های زحمتکش بکنید.بجای اینکه برای ...دوستتان آقای ..... میکنید از حقوق نیروهای مظلوم نفت دفاع کنید.
Iran, Islamic Republic of
اگه بدون حضور خبرنگاراس پس خبرهای خبرگزاری فارس از کجا میاد؟؟؟؟
محمدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام.خانم/آقای گچسارانی.چرا اینقدر زود عصبی میشی مگه اتفاق خاصی براتون افتاده سعی کن با خونسردی و در کمال آرامش حرفاتو یادداشت کنی تا بعد از دیدنه نظریه خودت یه وقت از افکارت پشیمون نشی
خ خ
Iran, Islamic Republic of
با سلام والا اینجور که من خبر رو خوندم نوشته با حضور استاندار و فرمانداران نه نمایندگان.موندم که چطور گچسارانی داره اینجا حرفای دلش رو به نماینده میزنه و تعجب میکنم وقتی طرز نوشتن فوکر و جت با هم متفاوته چطور نمیدونه حتما با هم تفاوت دارن وگرنه یه اسم بیشتر براش به کار نمی بردن یا میگفتن جت یا فوکر
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
آقای محمدی نه اتفاق خاصی نیفتاد ولی بعنوان یک شهروند ازاینکه من وهمشهریانم را ساده وبیسواد فرض کنند وگزارشات رنگین وبی محتوا بدهند ناراحت میشم وتوهین به شعور خودمون میدونم.اتفاقا" دوباره خوندمش خیلی خوب نوشتم وباور کنید ضعفهای نماینده اینقدر زیادن که میشی هزاران مورد مستن آنرا ارائه کرد.شما اگر پاسخ مستندی داری بده.خداییش گزارش عملکردش فقط بدرد تبلیغ کت وشلوار میخورد.حتی طرفداراش هم شرمنده شدند.دیگه سایتها وخبرنگارن هم شرمنده هستند ودوست دارند بجای تبلیغ بی اساس واقعیتها را بنویند ولی افسوس که بعضیاشون نمیتونن.باید افشا کرد تا همه بدونن چه خبره.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
صحبت اقا یا خانم گچسارانی کاملا تایید میشود.احسنت بر شماکه واقعیت رانوشتی.فقط اینو باید اضافه میکردی اقای نماینده فقط کارش ظاهرفریبی است ومردم بیچاره هم عقلشون تو چشمشون است.
---------
Iran, Islamic Republic of
استاندار لیاقت ندارد
سید
Iran, Islamic Republic of
گچسارانی شیر مادرت حلالت انصافا شرافت داری و مردی.ا.
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
عرض سلام و ادب احترام لطف کنید دوستانی که دنبال تخلفات ادارجات استان هستند نیم نگاهی به بهزیستی شهرستان بهمئی داشته باشند ببیند که چقد اجحاف در حق معلولان میشه واقعا ادم دلش میسوزه وقتی این اداره میره که طرز برخورد کارمندان این اداره با ارباب رجوع چقد ناصحیح و نا بخردانه هست گرچه مدیر این اداره حکم ماموریتش تموم شده ولی بنده خدا اختیارات لازمه رو نداشت خواهش میکنم از بازرسی استان که بیاد تحقیق کنه ببینه نود درصد معلولان از کارمندان این اداره راضی هستند یا نه بخدا پیش اومده جناب معاون که همه در واقع همه کاره هست معلولی که از ناحیه یک دست و یک پا معلول بود با چنان برخوردی وی را از بهزیستی بیرون کرد که ادم واقعا دلش میگیره
آشنا
Iran, Islamic Republic of
طوری میگن پشت درهای بسته اینگار داشتن راجع به مذاکرات هسته ای صحبت میکردن.... فرماندارهای بیچاره تو پول بنزین ماشینهاشون موندن ...تو جلسه حتما این بحث ها بوده
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1