تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب : ۶۵۲۰۳

انتقادات بی پرده زینل زاده از ساخت و سازهای غیرقانونی در گچساران/شوراها دید انتخاباتی به مسائل شهری دارند

۱۸
۰
کبنا ؛شهردار شهر دوگنبدان گفت: تا زمانی که شوراها بدون هیچ حرص و پرسی می‌توانند شهردار‌ها را کنار بگذارند، دخالت آنها در کار شهرداری‌ها قابل انکار نیست.

*شوراها بدون حرص و پرسی شهردار را کنار می‌گذارند/ اعضای شورا به فکر آینده خود هستندOSTAN.shahrdaran
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، اردلان زینل‌زاده عصر امروز در نشست شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای شوراهای اسلامی و شهرداران به جهت اینکه هر دو نهاد به وظایف و اختیارات خود آشنایی بیشتری پیدا کنند، بسیار ضروری است.
شهردار دوگنبدان در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه عدم آشنایی کافی به وظایف هر دو نهاد مردمی شورا و شهرداری تا حدودی مشکلاتی را بوجود آورده است، تصریح کرد: بنده نوعی هیچ دلبستگی به صندلی و پست‌ها ندارم، ولی دخالت شوراها در کار شهرداری قابل انکار نیست، چرا که اعضای شورا به پشت سر خود نگاه می‌کنند و به دنبال پیروزی در انتخابات دوره بعدی شوراها هستند.
زینل‌زاده گفت: تا زمانی که شوراها بدون هیچ حرص و پرسی می‌توانند شهردار‌ها را کنار بگذارند، دخالت آنها در کار شهرداری‌ها محرز است.
وی خطاب به شهرداران گفت: نباید دچار روزمرگی شویم و در انجام کارهای نباید به این فکر کنیم که چه کسی پشت سر ما هست، بلکه با توجیه اعضای شوراهای اسلامی شهر کارها را رو به جلو ببریم.

*ابزاری برای برخورد با ادارات نداریم/ اداراتی که ساخت و سازهای خود را به غیربومی‌ها دادند


زینل‌زاده گفت: ساخت و سازهای غیرقانونی برخی ادارات و مردم تا حدودی شهرداری دوگنبدان را با مشکلاتی روبرو کرده است.
وی اضافه کرد: تکلیف شهرداری با ساخت و سازهای غیرقانونی توسط افراد عادی در اطراف شهر مشخص است ولی برخی اداراتی که در ملک‌های خود شروع به ساخت و ساز می‌کنند، شهرداری دوگنبدان در برخورد با آنها دستش بسته است.
شهردار دوگنبدان با بیان اینکه برای برخی از این ساخت و سازها حکم تخریب صادر شد، افزود: بلافاصله این ادارات شروع به ایجاد فضای سبز می‌کنند که متأسفانه در برخورد با این نوع رفتارها و فعالیت‌های غیرقانونی شهرداری هیچ کاری نمی‌تواند، انجام بدهد.
زینل‌زاده از تحویل ساخت و سازهای اداره‌ای در دوگنبدان به غیربومی‌ها خبر داد و تصریح کرد: اگر افرادی در ساخت و ساز از قوانین و مقررات عدول کردند آنها را به کمیسیون ۱۰۰ معرفی می‌کنیم ولی در برخورد با ادارات هیچ ابزاری نداریم.
وی بیان کرد: دستگاه‌هایی خدمات رسان عوارض نوسازی خود را به شهرداری‌ها پرداخت کنند.
شهردار دوگنبدان یادآور شد: حضور و مشارکت در کارهای فرهنگی در سطح شهر از اولویت‌های این شهرداری است که در همین راستا جشن‌های از جمله نیمه‌شعبان و دهه فجر را با حضور هنرمندان بومی و گاهی هم خارج از استان برگزار کردیم.
وی افزود: کارهای فرهنگی نیاز مردم است که شهرداری دوگنبدان کما فی سابق به این کار ادامه می‌دهد.

* عدم تعریف منابع پایدار

این مسئول شهری یکی از مشکلات شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد را عدم تعریف منابع پایدار عنوان کرد و گفت: ایجاد منابع مالی پایدار بهترین عملکرد برای یک شهردار محسوب می‌شود و شهرداران شهرهای بزرگ اگر موفقیت‌های را به دست آوردند به دلیل این است که با ایجاد منابع مالی از مشکلات مالی عبور کرده‌اند.

*حقوق من و راننده‌ام برابر است

زینل‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت حقوقی شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و افزود: وضعیت حقوقی شهرداران در حد بسیار پایینی هستند، بطوریکه من و راننده‌ام به یک اندازه حقوق می‌گیریم.
وی با بیان اینکه باید در این خصوص چاره‌‌ای اندیشیده شود، افزود: بنده دارای مدرک کارشناسی ارشد هستم ولی حقوقم با راننده و سایر کارمندهای شهرداری در یک حد و اندازه است.
انتهای پیام/کمایی
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
اگر حقوقت پایین است چرا شهردار شدی در ضمن شما و اعضای شورا ..
رشیدمحمدیان
Iran, Islamic Republic of
صحبت شهردار محترم از نظر اینجانب کاملادرست میباشد، گرچه منابع ما لی زیادی از طرف نماینده محترم به شهرداری تزریق شده است لیکن شایستگی شهردار محترم نسبت به شهرداران سابق کاملا مشهود میباشد وفردی دست پاک و کاردان هستند وحقیر بعنوان یک شهروند از ایشان تشکر میکنم
حقگو
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای زینل زاده اگر واقعیت این است که شما بیان کردید باید فاتحه شهر دوگنبدان را خواند چرا که از یک طرف در رسانه ها اعلام می کنید جلو ساخت و سازهای غیر قانونی را گرفتیم و یا می گیریم و به قوه قضائیه معرفی می کنیم و از طرفی الان مگید که حقوق من و راننده ام یک اندازه است و در جایی هم گفتید بودجه زیادی از سوی نماینده برای شهر در نظر گرفته شده.و. آشکار می کند و بس
بومی
Iran, Islamic Republic of
ازبازداشت ج###،بدهکاری شرکت نفت گچساران ومسدودشدن حسابهای آنها ،عدم توانای پرداخت حقوق کارکنان وزدوبندمدیر###بارییس بانک ملت برای سرکاررفتن پسرش هم خبربزنید.چه رسانه باندی وجریانی هستید.
ليزه
United States
دردوگنبدان دو روز يكشنبه و چهارشنبه هر هفته ظاهرا نوبت گوش دادن به درد دل شهروندان در نظر گرفته شده است تا شايد گرهي از مشكلات آنها در ارتباط با شهرداري باز شود اما متاسفانه هر هفته در اين دو روز به بهانه هاي مختلف با غيبت شهردار سر مردم بي كلاه مي ماند يا شايد كلاه سرشان مي رود وقتي هم كه سوال مي شود مگر جناب مهندس امروز تشريف نمي آورند ؟ مي گويند جلسه دارند اول صبح ، اول هفته ، اول ماه خلاصه تقريبا همه وقت فرقي هم نمي كند .
بنده پيشنهاد مي كنم جلسات در بقيه روزهاي هفته ، ترجيحا بعد از ظهر ها تشكيل شود و اگر گفته مي شود بعد از ظهر ها وقت اداري نيست مي شود با راهكاري منطقي اين مشكل را حل كرد و اگر باز گفته مي شوداين جلسات بعضا در استان بايد تشكيل شود و اجتناب نا پذير است بايد گفت مديران استاني طوري تصميم گيري كنندكه در تمام استان روزهايي را كه براي ملاقات مردمي در نظر مي گيرند روزهاي بخصوصي باشدو البته بهتر است ترتيبي اتخاذ شود تا در اين روز يا اين روزها هيچ جلسه اي در سطح استان تشكيل نگردد .
مردم كه مي دانند احتمال اينكه مشكلشان در شهرداري حل شود بسيار ناچيز است اما در هر حال سرگرداني آنها نيز در شهرداري بدون حضور فيزيكي شهردار هم منصفانه نيست . در پايان به يك نكته ي ديگري هم بايد اشاره شود و آن اين است كه متاسفانه وقتي شهردار محترم در شهرداري حضور ندارند تقريبا تمام دواير به حالت تعطيل در مي آيد . حالا چه راز و رمزي در اين كار است من كه نمي دانم ...
aziz
Iran, Islamic Republic of
Vaghean mardi.shahrdara ghablio moghaiese konid mifahmin in chejor adame pako karkon hast
غیبگو
Iran, Islamic Republic of
زینل زاده به اعتبار تاج گردون منابع گیرت میاد و اینجور واسه خودت اسم و رسمی زدیه حالا چی میگی؟؟
اگه کاردان بودی چرا قبلا که همین سمت بودی گلی به سر این شهر نزدی!!!!
ح. م . آر
United States
با سلام

جناب شهردار برادر گرامی

خواهشمندیم در مورد باغی که با زمین منابع طبیعی پشت چهاربیشه زدید کمی توضیح دهید تا اذهان عمومی روشن شود چون با این حقوق کم شما هم مانند ما حتی نبایستی بتوانی ماشین اسباب بازی خریداری کنید البته گاری هم نمیتوان خرید
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
اعضای شورا ب بزرگنمایی ذهنی رسیدن واین خطر بزرگی هس برای عدم استقلال اندیشی شهردار درمورد حقوق پایین شما نیز باید راهکاری درست مصوب بشه

به دنیای کزو سلطان درویش. نبرده یک کفن ازخانه باخویش
منازو دل بکن ازعیش ونوشش. بشوبامردم غم دیده هم کیش
الهی صبر ایوبت ندارم. تو دانی عزت نوحت ندارم
گنه کارم ببخش ورحمتی کن. ب خجلت دیدن رویت ندارم
رفیقان یاد من کن فصل باران. چودیدی دشت ودریا چشمه ساران
بگو زاهدشدی گرغایب از جمع. ولی نامت بماند روزگاران
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اعضای شورا ب بزرگنمایی ذهنی رسیدن واین خطر بزرگی هس برای عدم استقلال اندیشی شهردار درمورد حقوق پایین شما نیز باید راهکاری درست مصوب بشه

به دنیای کزو سلطان درویش. نبرده یک کفن ازخانه باخویش
منازو دل بکن ازعیش ونوشش. بشوبامردم غم دیده هم کیش
الهی صبر ایوبت ندارم. تو دانی عزت نوحت ندارم
گنه کارم ببخش ورحمتی کن. ب خجلت دیدن رویت ندارم
رفیقان یاد من کن فصل باران. چودیدی دشت ودریا چشمه ساران
بگو زاهدشدی گرغایب از جمع. ولی نامت بماند روزگاران
تاج شکن
Iran, Islamic Republic of
شهردار موفقترین مدیر شهره. ایشون دلش میخواد بدون اینکه گوشش توی دست سیاسیون باشه خدمت کنه اما عوامل نماینده در شهرداری دارن مانع تراشی میکنن. حالاهم ا..میخوان .دارن و یکی مثل فرماندار یا همون فرمانبردار بزارن سرجاش.برادر من آقای زینل زاده مگه ممکنه ارباب باشه و مستقل کار کرد؟ ..نون رو به نرخ روز میخوره. شما حق دارید گلایه مند باشین. .. میلیاردها تومن اعتبار تزریق کردم به شهرداری اما فقط میبینیم توی هرکوچه یکی دو فرغون قیر ریختن اونم با کمک ...د نماینده هی بلوف میزنه. سعی کن مستقل بمونی
خ.ب.م
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از شهردار
از همین الان به فکر ساخت و ساز های غیر قانونی در حاشیه و ورودی های شهر باشید لطفا
باوی
Iran, Islamic Republic of
ر//وبوس فرستادی برا معاون عمرانی و سیاسی استاندار هر دستگاه ۳۳۰۰۰۰۰۰تومان است این پولشو ...داده یا گوهر مگه میشه . برای رضای خدا موش بگیره خودتی خودتی شورایشهر گچساران خیانت کردن تو هم ازاونا بدتری
نجفقلی
Iran, Islamic Republic of
راست است که تو برای ...کارکنان .وام گرفته
شهروند
Iran, Islamic Republic of
واقعا از سطح پایین کامنتها متعجبم جمله بندی ضعیف است، تنفر، عقده ،در بسیاری از کامنت ها موج می زند البته نحوه کامنت گذاشتن افراد سطح شخصیت آنها را نشان میدهد .
ویرانگر
Iran, Islamic Republic of
شورای شهر بی عرضه ترین افراد هستن که تورا انتخاب کردن .....توجه توجه توجه ...اردلان زینل زاده برگزار میکند دوره اموزش شورا های گچساران برای ورودی هر نفر ۲ نیرو سرکار میذارم حالا هم که اردل میگه ریس شورا یه بچه مرو بیشتر نیست اهای بچه مرو اگر عرضه داری نشون بده تا ببینیم وگرنه دامناتونو بکشین بالا
بوبراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا خیلی هم عاشق پست و مقام هستی

شعور مردم بالاتر از این حرفهاست
همشري
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای شهردار فکر کنم کاملا مطلع هستین که جندین بار حضورا خدمت جنابعلی عرض کردیم که نخاله های پشت پمپ بنزین فولادی که درمحوطه پشت پمپ بنزین میباشد باعث دردسرهای فراوانی برای همسایه های این مکان شده وشما هم قول دادین که نظارت کنید ولی متاسفانه بی خیال شدین .نمیدونم از اقای فولادی مالک پمپ بنزین میترسین یا جریان دیگری هست که ما بی خبریم الان حدود ۴ماهیه که از این جریان میگذره ولی باز هم متاسفانه خبری نیست. این سری رسانه ایش میکنیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1