تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۶۵۰۷۱

کتاب حوزه هنری مورد تمجید پژوهشگر کشوری شد

۰
کبنا ؛استاد صفی نژاد از اساتید برجسته کشور در دیدار با سید فیض‌اله افرازی زاده دبیر علمی دانشنامه فرهنگ و تمدن استان که توسط حوزه هنری به چاپ رسیده است به تمجید از حرکت حوزه هنری در حمایت و تولید دانشنامه فرهنگ و تمدن استان پرداخت. SAMSUNG
صفی نژاد در ابتدای این دیدار ضمن استقبال از تولید و چاپ مجموعه چند جلدی این دانشنامه گفت: کهگیلویه و بویراحمد جزء دو استان پیشگام در عرصه ی حمایت از فرهنگ فولکلور می باشد ولی تاکنون کتاب‌های چاپ شده توسط حوزه هنری را مطالعه نموده ام که کار بسیار ارزشمندی است.

وی هم چنین ابراز تمایل شدید کردند که متولیان کار دانشنامه را از نزدیک ملاقات کنند تا بدین گونه از آنها تقدیر به عمل آورد.
در ادامه این دیدار که در دانشگاه علامه طباطبایی انجام گرفت استاد صفی نژاد خواستار حمایت همه دستگاهها از طرح های این چنینی گردیدند و پیشنهاد نمودند که یک فراخوان عمومی در اختیار پژوهشگران قرار گیرد تا از آنها عکس، فیلم و اسکن گرفته شود و به نسل های آینده ارایه گردد.
دکتر صفی نژاد در پایان به تمجید از عطا طاهری بویراحمدی پرداختند و وی را از گنجینه های تمام نشدنی فرهنگ و ادب کشور دانستند که کل زندگی شان قابلیت فیلم شدن را دارند.
وی در پایان این دیدار ضمن انتقاد از شیوه عمل برخی از دستگاهها ابراز داشت: متاسفانه وقتی یک پژوهشگر خارجی به ایران می آید نهادها و سازمان ها همکاری کاملی دارند در حالی که چنین حمایتی از پژوهشگر ایرانی صورت نمی گیرد.
در ابتدای این دیدار فیض اله افرازی زاده رییس سابق حوزه هنری استان و عضو هیئت علمی دانشگاه یاسوج و دبیر علمی دانشنامه فرهنگ و تمدن استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ابراز خوشحالی از چنین دیداری گزارشی از عملکرد حوزه هنری در حوزه پژوهش و بویژه دانشنامه فرهنگ و تمدن استان ارایه دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1