تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۲۸
کد مطلب : ۶۵۰۴۱

استعدادهای فوتبال گچساران شناسایی شود

۵
۰
کبنا ؛مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران باید به مکانی برای معرفی استعدادهای فوتبال گچساران تبدیل شود.

محمد باورساد در دیدار با بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران، اظهار کرد: ارائه بازی جوانمردانه و تماشاگر پسند کمترین انتظاری است که  مردم و هواداران از این تیم دارند.
وی بیان کرد: روند برگزاری اردوهای آماده‌سازی تیم فوتبال نفت گچساران در میان سایر تیم‌های حریف کم نظیر بوده و این اردوها در موفقیت تیم تأثیر بسزایی دارد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران افزود: حضور مقتدرانه و دفاع از جایگاه فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته اول به عنوان هدف نخست این باشگاه محسوب می‌شود و برای رسیدن به این هدف تلاش بازیکنان و کادر فنی و حمایت مردم و مسئولان ضروری است.
باورساد عنوان کرد: با نظم تیمی که در سه ماه گذشته بر تیم فوتبال نفت گچساران حاکم بوده، صمیمیت ، انگیزه  و جدیت برای پیروزی را به خوبی در بازیکنان این تیم می‌توان مشاهده کنیم.
وی به جایگاه احتمالی این تیم در لیگ دسته اول کشور اشاره کرد و افزود: تیم فوتبال نفت گچساران در گروه سختی حضور دارد و پیش بینی نتایج تاحدودی دشوار بوده  و انتظار هیئت مدیره نفت و گاز گچساران نیز صعود بدون فراهم بودن زیر ساخت ها نخواهد بود.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به اینکه بسیاری از تیم‌هایی که در سال‌های اخیر بدون  فراهم کردن زیرساخت حرفه ای ورزش به لیگ برتر صعود کردند، کارنامه درخشانی نداشته و بسیاری از آن‌ها مجددا به لیگ‌های پایئن سقوط کرده‌اند، گفت: فضای آرام و بدون تنش برای موفقیت این تیم بسیار مهم بوده و سبب کسب نتایج بهتر می‌شود.
باورساد با بیان اینکه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران باید مکانی برای معرفی استعدادهای فوتبال گچساران باشد و این مهم تنها با یک برنامه‌ریزی بلند مدت و کمک پیشکسوتان ورزش این شهر امکان‌پذیر است، خطاب به بازیکنان تیم فوتبال نفت، ابراز کرد: مردم فوتبالدوست و با تعصب این شهر انتظار دارند تیم فوتبال نفت با اقتدار نام گچساران را در کشور پرآوازه کند./تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروندی از گچساران
Iran, Islamic Republic of
آقای باورساد سلام
به باور من ، آنچه حضرتعالی در بالا بیان فرمودید بویژه آن فراز از گفتارتان که میفرمایید : ( تیم فوتبال نفت و گاز گچساران باید مکانی برای معرفی استعدادهای فوتبال گچساران باشد و این مهم تنها با یک برنامه‌ریزی بلند مدت و کمک پیشکسوتان ورزش این شهر امکان‌پذیر است) موضوعی راهبردی و بسیار مهم است که اگر این اندیشه و تفکر لباس عمل بپوشد قطعا تاثیرات بسیار مبارک و میمونی بر فوتبال و کل ورزش گچساران خواهد داشت . اما در میدان عمل نه از ناحیه شما که از ناحیه کسانی که سکان هدایت تیم نفت و گاز را عهده دار هستند توجهی به استعداد های موجود گچساران که معرف و پارتی ندارند نمیشود . من برای این گفته ام مدرک دارم و چنانچه اجازه فرمایید یک وقت ده دقیقه ای بیام خدمتتان و موضوع را مطرح کنم ممنون میشوم . شماره همراهم را در اختیار کبنانیوز میگذارم تا چنانچه سعادت داشته باشم بیام خدمتتان .

سایت وزین کبنا سلام من علیزاده هستم و شماره همراهم 0917744### اهل گچسازان میباشم . لطفا از انتشار شماره من خودداری فرمایید . متشکرم
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
شما استعدادهای بومی را نابود کردید.اگر این اصحاب رسانه آزاد بودند ونمی ترسیدند وامثال آقای ### اجازه میدادندانوقت مشخص میشد چه عملکردی داشته اید.
کارشناس فوتبال
Iran, Islamic Republic of
اهمیت دادن به استعدادهای بومی فقط درحد حرف است.هیچ کسی به فکر برنامه ریزی برای آینده فوتبال گچساران نیست.
جوان.....
Iran, Islamic Republic of
ایشا مزار شهیدل گمنامه درس کنید...ما یه فکری سی جوونل ایکنیم......
مکتب نوگرا
Iran, Islamic Republic of
استعداد بزرگ ایخی نبی اسدی ک نیمکت نشینش کردن
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1