تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب : ۶۴۷۹۹

دفاع مقدس نماد لبیک به فرمان ولایت فقیه بود

۰
کبنا ؛فرماندار گچساران گفت: دفاع مقدس نمادی از ایثار رادمردان و شیرزنانی بوده که در لبیک به ولایت فقیه خود در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی کردند.
عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس، هفته از خودگذشتگی جوانان غیور ایران زمین بوده که این هفته را به مردم شهیدپرور ایران اسلامی به ویژه گچساران تبریک می‌گویم.
فرماندار گچساران یادآور شد: هفته دفاع مقدس یادآور ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی سال‌های مبارزه حق علیه باطل است.
رحیمی افزود: دفاع مقدس نمادی از ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی بوده که در لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی کرده و حماسه‌های ماندگاری بر برگ‌های زرین انقلاب اسلامی ثبت کردند.
وی 31 شهریور ماه را بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامی‌مان، سربلندی ملتی را شهادت می‌دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم‌تر از کوه ایستادگی کرده و بر بلندای قله افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.
اجرای ده‌ها برنامه در هفته دفاع مقدس در گچساران
رحیمی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گچساران ادامه داد: امروز در روز نخست هفته دفاع مقدس رژه هفته دفاع مقدس با حضور گردان‌های بیت المقدس، عاشورا، امام حسین (ع)، امام رضا(ع)، یگان موتورسواران و تیپ مهندسی خودرویی به منظور به نمایش گذاشتن اقتدار، توانمندی، خلاقیت و رشادت نیروهای مسلح برگزار خواهد شد.
مقام عالی اجرایی گچساران، نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا، اجرای پدافند غیر عامل، برگزاری نشست‌های سیاسی و برگزاری محفل انس با قرآن کریم، اعزام راوی به مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات، مساجد و پایگاه‌های بسیج، برگزاری شامگاه یاد یاران و اعزام اکیپ‌های پزشکی به مناطق محروم، برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب،دیدار از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال جنگ تحمیلی را از دیگر این برنامه‌ها برشمرد.
رحیمی با اشاره به این‌که جای جای دشت‌های سوزان جنوب و بلندی‌های برف گرفته غرب، نشان از رشادت و پیروزی ایثارگران خداجو دارد، افزود: رزمندگان و ایثارگران ایران اسلامی مرگ سرخ را بر ننگ سکوت ترجیح دادند و اهریمن پلید را از خطه سبز خود بیرون راندند.
وی با تأکید بر لزوم آشنایی مردم به ویژه نسل جوان با ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس بیان کرد: تربیت انسان‌های شایسته، افزایش صبر و استقامت، رسیدن به اوج عزت، اقتدار نظام و شناخت افراد خبیث و منافق از افراد مخلص و طیب از جمله ثمرات و دستاوردهای دفاع مقدس بوده است.
رحیمی خاطرنشان کرد: آنچه ما امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز بوده و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری‌های این عزیزان باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1