تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۳۳
کد مطلب : ۶۴۷۷۷

پیگیر حقوق باشگاه نفت گچساران هستم

۳۳
۰
کبنا ؛havadaranNAFT
پیش از این در کبنااسپورت(کلیک کنید) خبری مبنی بر اینکه یک روز به پایان مهلت ارسال اسامی بازیکنان لیگ دسته اول فوتبال ایران باقی مانده و مشکلاتی برای باشگاه نفت و گاز گچساران برای تسلیم لیست بازیکنان و کادر فنی بوجود آمده منتشر شد و هواداران نفت طی نامه ای دغدغه هایشان را در این زمینه نیز اعلام کرده بودند که نماینده مردم گچساران و باشت برای حل این موضوع پیگیری هایی صورت داده و در حال رایزنی برای رفع موانع پیش آمده است.
به گزارش کبنااسپورت، غلامرضا تاجگردون جهت رفع نگرانی خیل هواداران نفت و گاز گچساران خطاب به آنان یادداشتی نوشته است که در ادامه به نقل از پرتال ارتباطات مردمی وی منتشر می گردد.

بسمه تعالی
فرماندار محترم شهرستان گچساران
کانون محترم هواداران فوتبال نفت و گاز گچساران

با سلام و احترام

در پی پیگیری شما عزیزان در خصوص وضعیت تیم فوتبال نفت و گاز در لیگ دسته یک در سال جاری و طرح آن در رسانه ها، نکات زیر مختصراً به استحضار شما و ورزش دوستان عزیز می رسد و انتظار می رود مسئولین محترم نفت و گاز گچساران نیز در اسرع وقت نسبت به حل مشکل اقدام نمایند.

- ابتدا از تمام عزیزانی که هم اکنون و طی سنوات گذشته با زحمت فراوان نسبت به تشکیل این تیم و ارتقاء سطح آن همت گماشتند تشکر کرده و از خداوند متعال برای آنان اجر اخروی طلب دارم.

- همان طوری که مستحضرید به حکم قانون و تعهد اخلاقی شرکت نفت وظیفه خود می داند در راستای مسئولیت اجتماعی اش تلاش کرده و در حد توان در زمینه توسعه ورزش و فعالیتهای هنری، فرهنگی و ورزشی اقدام نموده و اعتبار اختصاص دهد که خوشبختانه تاکنون چنین کرده و لازم است از حسن خدمتشان تشکر کرد.

- طبیعی است آثار مثبت این مسئولیت اجتماعی می بایستی بیشتر متوجه جوانان و مردمان ساکن در مناطق نفت خیز باشد که متاسفانه به دلایلی کمتر به این موضوع توجه شده و در یکی دو سال گذشته بعضاً مورد اعتراض مردم و جوانان ورزش دوست و ورزشکار قرار گرفته است.

- با اعتراض شما عزیزان مستندات گذشته را اخذ و با مذاکره با مسئولین وزارت نفت در طی روز کاری موضوع را مورد بررسی قراردادم. اینگونه برداشت کردم که سیاست اصولی و کلی وزارت نفت منطقی و به صلاح مردم و جوانان شریف گچساران بوده که در طی چند سال گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته و با اینحال در واپسین لحظات آغاز لیگ، احساسات جوانان عزیز و بخصوص هواداران را درک نموده و این موضوع را در برنامه کاری خود بصورت ویژه قرار دادم.

- استفاده از جوانان بومی منطقه به عنوان اداء مسئولیت اجتماعی، اصل و تاکید وزارت نفت می باشد و بدین لحاظ مسئولین نفت که اهتمام جدی برای حل این مشکل نداشتند می بایستی سریعاً رفع دغدغه کنند.

- مسئولین وزارت نفت از مناطق و گچساران درخواست دارند تعهد دهند بیست تا سی درصد از بازیکنان تیم در لیگ سال جاری از فرزندان بومی و نفتی گچساران یا مناطق بوده و گچساران مشابه آبادان و یا کمتر از آن (بدلیل قدمت کمتر) باشد. این امر کمک خواهد کرد شرکت نفت گچساران به دنبال توسعه تیم های پایه بوده و هزینه ها و منابع پیش بینی شده صرف فرزندان شایسته گچسارانی شود.

- موضوع به مدیریت نفت گچساران و مناطق نفت خیز جنوب منتقل شده تا با ارسال این تعهد که به نظر من به عنوان نماینده مردم شریف گچساران و باشت به نفع فرزندان ورزشکار، ورزش دوست و جوانان عزیز خواهد بود، شاهد رفع مشکل طی یکی دو روز آینده باشیم و آینده را برای فرزندان با غیرتمان بسازیم.
وزارت نفت منتظر این اقدام می باشد و حقیر نیز خود را متعهد به پیگیری حقوق مردم در هر مقطع و شرایطی می دانم.

غلام رضا تاج گردون

رونوشت:
مدیرعامل محترم شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران جهت استحضار و اقدام لازم.
نام شما

آدرس ايميل شما

سهروردی 86
Iran, Islamic Republic of
پیدا کردن واژه در توصیف حس مسولیت پذیری تاجگردون دیگه دشوار شده
کارشناس فوتبال
Iran, Islamic Republic of
باتشکر از نماینده محترم و زحنتکش شهرمان.
لازم است چند نکته را خدمت ایشان عرض کنم :1- درفوتبال حرفه ای بحث بومی وغیربومی معنا ندارد.
2- وقتی بازیکن درحد لیگ یک درشهرستان نباشد بناچار می بایست از بیرون بازیکن تامین شود.
3- چرا باید دقیقه90 مسولان ورزش نفت به فکر حل مساله باشند.مگر تاحالا خواب بوده اند.
4- من ازهمین جا تضمین می کنم این مساله حل نمی شود چون نه کسی پیگیری می کند ونه برنامه ای ورزش نفت دارد.همه فقط حرف میزنند ولی درعمل کسی کاری انجام نمیدهد.
5- جناب دکتر تاجگردون ورزش نفت بیمار است.ایا این امکانات و منابع باید این همه حاشیه داشته باشد.6- آقای تاجگردون یک کلام ختم کلام به فریاد فوتبال نفت برس .تغییر اساسی لازم است.من مطمین هستم بآین وضع جاری روز به روز بدتر خواهد شد.
همه موارد فقط از روی دلسوزی بود.امیدوارم گوش شنوایی باشد.
d
Iran, Islamic Republic of
حاجی مسولین که گوش شنوا ندارن حداقل تو کمکمون کن
هوادار
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای تاجگردون لطفا پیگیر جابه جایی ریس حراست باش.گفتم بین نفتی ها خیلی پیچیده اگه عوض نشه شکست سیاسی بدی میخوری.دیگه کسی رو حرفات حساب باز نمیکنه.بخصوص جوانان
لیدر فوتبال نفت
Iran, Islamic Republic of
دکتر برو دکتر.هه هه هه
هوادار شهرداری یاسوج
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم اگر دکتر تاجگردون رو نداشتین چیکار می کردید تمام کار خرابی هاتون رو اون باید درست کنه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
حق با لیدران نفت هستش هدف پرورش نیروهای بومی هستش سیاست گذاری رده بالا نباید مبنی بر نرفتن ب لیگ برتر باشه.
حقگو
Iran, Islamic Republic of
اقای تاجگردون میخوای کار اصولی کنی؟ از ریشه درست کن این اقایون دارن ما رو سکته میدن.پارسال جریمه هاشون رو پرداخت نکردن تا تیم از جام حذفی کنار گذاشتن امسال شش ماهه زمین چمن اماده نشده بود الانم که اینجوریه. به داد تیم برس
محبت
Iran, Islamic Republic of
ما از زحمات بیدریغ مهندس باورساد نشکر میکنیم امید است شما نماینده محترم با تعامل بیشتر وبدون سهم خواهی در کنار تیم ورزشیومشکلات نفت باشی وصرفا یک طرفه از نفت شهرستان مطالبه نداشته باشین همه اش حمله به نفت کار خذا پسمدانه نیست
روبروی جایگاه
Iran, Islamic Republic of
حاجی ممنون
تاجگردونی
Iran, Islamic Republic of
یکی دو مدیر سفارش شده تاجگردونی دارند به فوتبال نفت ظلم میکنند. حاج غلام من به شخصه دوستت دارم اما رودربایستی رو کنار بزار و عوضشون کن
لیدر نفت و گاز
Iran, Islamic Republic of
آقای تاجگردون الان حساب کار دستت اومد؟؟ پارسال یادته تعدادی از هوادارا در شرکت نفت دورت جمع شدیم و گفتیم ورزش نفت داره به گند کشیده میشه وووووو الان به حرفامون رسیدید؟ اگه ما هوادارا برات مهم هستیم یه اقدام اساسی بکن.بابت پیگیری هات ممنونیم اما برامون کاری بکن. ورزشی ها قدردان هستن
شرف
Iran, Islamic Republic of
امسال در اولین بازی###
به هر حال از اقای تاجگردون ممنونیم که پیگیر بودن
توجه توجه
Iran, Islamic Republic of
ازاين به بعد امور ورزش زير نظر مديريت خدمات رفته...

مدير خدمات هم آقاي يوسف باقري است.

لطفا كامنت الكي ننويسيد و ديگران را مقصر ندانيد.
بنابراين طرف حساب فوتبالي ها يوسف باقري و اسكندر ملك زاده هست.


ياعلي مدد...............
سیدنیما
Iran, Islamic Republic of
باسلام


« چه بسیار فرق است میان کاری که لذتش برود و گناهش بماند و کاری که رنجش برود و اجرش اندوخته شود »
رسول اکرم (ص)
بردار بزرگوار جناب آقای دکتر تاج گردون
یقیناَ توسعه و پیشرفت شهرستانهای گچساران و باشت مرهون تلاش بی دریغ شماو مسئولین خدوم و دلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء این شهرستانها قدم برداشته و خدمتگذاری را افتخاری بزرگ و پاسخگویی را وظیفه ای مهم برای خویشتن می دانید لذا بر خود وظیفه می دانیم به مصداق حدیث شریفه «من لم یشکر المخلوق لم یشکرالخالق»، از عنایات و توجه جنابعالی به امر توسعه ورزش و اجرای پروژه های ورزشی جهت فراهم نمودن زمینه توسعه و رشد ورزش درشهرستان های گچساران وباشت قدردانی نماییم.
آنان که ناتوان شدند تا ما به توانايي برسيم...
موهايشان سپيد شد تا ما روسفيد شويم
سلامتی وموفقیت روزافزونتان را ازدرگاه خداوند متعال مسألت می نماییم.
ورزش دوست
Iran, Islamic Republic of
سالروز هشت سال دفاع مقدس را به همشهريان عزيز تبريك عرض مي نمايم
جناب آقاي تاجگردون : 1
-وقتي رييس سفارشي و از بستگان رييس وقت دفترت را حمايت مي كني بهتر از اين نمي شود تلاش بيهوده بقول معروف آب در هاون كوبيدن است اين حركتها
2- وقتي سياست بجاي ليلقت و شايستگي قرار مي گيرد اينطور ميشود فرقي ندارد در گروه اصولگر و اصلاح طلب هردو شايسته سالاري يعني پشم .
3- ورزش نبايد سياسي شود و بايد به اهلش سپرده شود كساني كه عاشق و سينه چاك ورزش هستند (توجه همشهريان و تماشاچيان را به وحدت و يكرنگي همه آنان در بازي با صنعت ساري جلب مي كنم كه هفت نفر از فرزندان شايسته اين شهر در تيم حضور داشتند مگر فاصله ليگ دو با ليگ يك چقدر است مگر نفت اميديه ليگ دو ، صباقم ليگ برتري را حذف نكرد در فوتبال ايران فاصله دسته جات ورزشي به اندازه يك تار مو مي باشد.
4- جذب بازيكن نامي مشكل را حل نمي نمايد بازيكنان بايد انگيزه داشته باشند و غيرت و تعصب بطورمثال سياه جامگان مشهد مقدس چند نفر بازيكن نامي داشت كه تااين مراحل رسيد.
5- حداقل بازيكنان زير 23 سال ، اميد و جوانان بايد از شهر گچساران و يا استان جذب تيم شوند نه مثل كوشا بختياري زاده كه آمد و 30 ميليون از نفت گرفت و حالا هم دچار مشكل خدمت سربازي مي باشد .
6- اقاي باقزي از تاريخ اول مهرماه طبق ساختار وزارت نفت بعنوان مدير خدمات ،‌ امور ورزش را نيز تحت مديريت دارند اين مسائل پيش آمده به مديريت قبل از ايشان برمي گردد آنها بايد پاسخگو باشند، سلامتي و سعادت همشهريان و كاركنان صنعت نفت را با خريدهاي آنچناني و سفرهاي بيهوده هدر ندهيم در شهري كه براي خريد نان مردمي در دفتر حساب نانوايي بدهكارند ، حيف و مال بيت المال جايز نيست به گوش و به هوش باشيد اگر ترتيب اثري داده نشود اين مسائل رسانه اي و به اطلاع مسئولين ذيربط خواهيد رسيد .
از خدا ميخواهم شهرم سربلند ، مردمانش سعادتمند و نماينده آن عدالت مدار و اميد بخش نسل جوان باشد عاقبت به خيري هم مسئولين شهرم را از خداوند منان خواستارم
اصلاح طلب واقعی
Iran, Islamic Republic of
کاش اینقدر به فکر ورزش گچساران هستید ذره ای هم به فکر بزرگترین مرکز آموزش عالی شهرستان و روزگاری بزرگترین مرکز آموزش عالی استان و یک از قطبهای مهم علمی جنوب کشور یعنی دانشگاه آزاد بودید. کاش به جای حمایت کورکورانه از آدمی به اسم م# ( غلام حلقه به گوش خانواده تاجگردون ، که برای رئیس ماندن هر کاری را برای خوش آمد خانواده شما انجام میدهد) یه آدم درست حسابی را کمک میکردید تا جایگزین ایشون بشه و نگذاره دانشگاه با سوء تدبیر و سوء مدیریت ایشان از این که هست بدتر شود.
جناب آقای تاجگردون
اینجانب و همکارانم بعنوان قشر تحصیل کرده شهر ، هرگز انتظار حمایت کورکورانه از انسان کوته ای مثل م#را نداشتیم. دوست داشتیم در برابر دانشگاه تصمیمات دانشگاهی و درون دانشگاهی گرفته شود نه اینکه ح# برای دانشگاه تصمیم بگیرد که کی مدیر اداری بشه ، کی مسول کارگزینی ، کی نگهبان جلوی درب دانشگاه، کی خدمتگزار فعلان ساختمان و...
جناب آقای تاجگردون، فرمانبرداری م# از شما و خانواده شما دال بر ارات به شما و خانواده شما نیست بلکه از سر حقارت و کوچکی است که برای اینکه همچنان بر مسند دانشگاه تکیه بزند راه و چاره ای جز تملق و مجیز گویی شما و خانواده شما را ندارد.
جناب آقای دکتر
اجازه دهید دانشگاهیان برای دانشگاه تصمیم بگیرند نه افراد نزدیک شما. اجازه بدهید افراد قوی ولو مخالف شما بر دانشگاه ریاست کنند تا شاهدمرگ بزرگترین مرکز آموزش عالی حوزه انتخابیه شما نباشیم زیرا اگر اینچنین کنید آیندگان هرگز شما را نخواهند بخشید.
محمد لطيف
Iran, Islamic Republic of
تيم فوتبال ول كن آقاي نماينده حقوق ماهيانه كاركنان بچسب در طول تاريخ تا بحال سابقه نداشته كه حقوق كاكنان شريف صنعت نف دوكاه با تأخيرپرداخت بشه و اين از مديريت فشل و ناكارآمد مديران شركت بالاخص مديريت مالي است به درد و دلهاي نيروهاي رسمي و پيمانكاري شركت نفت برسيد نگذاريد اين مسائل روزي مانند آتش زير خاكستر هم منطقه را بسوزاند و هم همشهريان و كاركنان شريف شركت نفت را
ههههههههههههه
Iran, Islamic Republic of
تو بهتره به فکر کسانی باشی که تو دفترت از پیمانکارها زیرمیزی میگیرند مثل ش#### که اخیرا پیمانکار چمن مصنوعی هم شده

تو بهتره پیگیر حل مشکل فرزندان ا### باشی
مهدي مظفري
Iran, Islamic Republic of
ما ب حمايت اسطوره بي بدیل گجساران وباوي حاج غلام هر سدي رو خواهيم شكست.ج ان مديري ك سال قبل ٢بازيكن خوزستاني و فاميل خودش ب تيم اورد از طرف اقازادش.ج امسال كه خواست بازيكن تحميل كنه..بس سنگ جلوي پاي ما نزاريد كه عواقب بدي دراتتطارتون خواهد بود.ما ترس واهمه اي از هيج نهادي نداريم و جلوی خيانت كارها خواهيم ايستاد.
باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
من اگه جای اقای ## بودم ## بابا بی خیال امسال مثل سالهای قبل نیست بورو اروم بشین سرجات
احمد
Iran, Islamic Republic of
###
اکبر
Iran, Islamic Republic of
برو دکت جون مطمین باش که بزرگتر از تو هم نمیتونه باورساد رو عوض کنه هه هه هه هه
همکار فضای سبز
Iran, Islamic Republic of
بزارین ورزش بره زیر نظر خدمات قطعا باقری وهمکارانش اشتباه امسال وسال قبل را نخواهند داشت خدا وکیلی این بنده خدا اینقدر پیگیر هست که گاها ما خسته میشیم که ماشاالله پرانرزی وهمه چی را پیگیری میکنه
حمید رضا رضایی
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر تاجگردون از زحمات شما تشکر میکنم .وبه عنوان یه شهروند گچسارانی به داشتن چنین نماینده ای افتخار میکنم .
پاینده وپیروز باشی .
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
باتشکراز دکترتاجگردون افتخار زاگرس نشینان که ایجوری پیگیر حقوق گچسارانیهای مظلوم ومحروم هستند ازایشان تقاضا میشه که به صورت عملی با خاطیان این جریان برخوردبشه وپای حق مردم گچساران بایسته.
علی
Iran, Islamic Republic of
دکترکجایی که ببینی که اقایان چی برسرتنهادلخوشی گچسارانیها اوردن وقتشه که باهاشون برخوردجدی بشه ودغدغه ماروبرای فصل جدیدکم کنی
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
باتشکرازدکترتاجگردون افتخارگچسارانیهاکه پیگیرحقوق شهروندان هستش ازایشان تقاضا میشه که به صورت عملی با خاطیان برخورد بشه که حق مردم ضایع نشه
شهروند
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم اگه تاجگردون رو نداشتیم چه میکردیم اخه تاکی باید حق ماضایع بشه واز تاجگردون طلب کمک کنیم خودجوونا باید واردبشن وحقشون رو ازاقایون رانت خواربگیرن
غیرتی
Iran, Islamic Republic of
دکتر جان جلوی این .به شهر روبگیرکه دارن تیم روبه نابودی میکشند
گوش بزنگ
France
ياداشت دكتر تاجگردون را در مورد نگراني هاي هواداران و اهالي گچساران در خصوص تيم نفت وگاز و ورزش كه حاكي از دلسوزي ايشان و اهالي فوتبال دوست شهرستان ميباشد مطالعه كردم بسيار زيباست كه همه براي اين بيمار ارزوي سلامتي ميكنن ولي هيچ اقدامي و قدمي در جهت تهيه دارو و پزشك متخصص ان نمي كنند كه شايد اين خود به بيراه رفتن باشد مردم ورزش دوست و هواداران سينه چاك گچساران بايد بدانيم تا سرنوشت فوتبال را بصورت علمي و ساختاري و بدون چشم داشتهاي مادي حداقل در اين برهه دنبال نكنيم و دلسوزاني كه فقط هدفشان اعتلاي ورزش اين خطه زرخيز ميباشد به ميدان جهاد ورزش نيايند وضع از ايني كه هست بد تر خواهد شد . 1- وظيفه مديران و مسئولين شهرستان در خصوص ورزش به خصوص فوتبال بعنوان فراگير ترين ورزش جهان چيست 2- ايا اهتمام به امور ورزش اين شهر فقط وظيفه مسئولين شركت نفت است 3- مراكز استعداد يابي اموزش و پرورش و معلمين ورزش پيشكسوتان و دانش اموختگان ورزش چه جايگاهي در پيكره ورزش اين شهر دارند 4 تيمهاي رده سني از مدرسه فوتبال گرفته تا نوجوانان - جوانان - اميد كه خيل عظيمي از جوانان اين شهر بعنوان پتانسيل و نيروي محرك ورزش فوتبال دران قرار دارند كجاي ورزش ديده شده اند و هزاران ناگفته ديگر كه امروز بعنوان معضل چنگ بر گلوي نحيف ورزش اين شهر انداخته و اين بيمار را تا استانه مرگ پيش برده ايكاش مطلب و ياداشت امروزم طوري ديگر نوشته ميشد و از اعتلاي ورزش شهرم سرمست بودم واز جواناني ياد ميكرديم كه در روزگاري نه چندان دور با بازي زيبايشان باعث رشد و شكوفايي اين شهر بودند ( ورناصري- بهادري - عرب زاده - اميريان - كارگر - زماني - رشيد زاده - بشاگردي - كريمي - بهرامي - دره شوري - ابكار - داراب پور - اشكبوسي - قيالي اسكندري - بلوكي- بهارلو - نوراالهي- وووووووووووووووووووو) اگر مسئولي و يا مديري اين دل نوشته را ميخواند بداند تا زمان بيش از پيش از دست نرفته و با وجود نماينده لايق و شايسته شهرمان به دور از جناح بند يهاي سياسي به فكر جوانان اين خطه دلاور خيز و مستعد باشيم . چشمها را بايد شست طور دگر بايد ديد.
Iran, Islamic Republic of
بی زحمت پیگیر حقوق پرسنل نفت هم باشید
عبدی نارگموشی
Iran, Islamic Republic of
دکترعزیزدوست داریم باتمامی زحمات تلاش شما
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1