تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۶۴۷۴۰

همایش دوچرخه‌سواری در گچساران +زمان و مکان ثبت‌نام

۶
۰
کبنا ؛.MohammadMohammadi
هئیت دوچرخه سواری شهرستان گچساران به مناسبت هفته دفاع مقدس و به منظور ترویج و اشاعه فرهنگ و استفاده صحیح از دوچرخه سواری، همایشی در سطح شهرستان برگزار خواهد کرد.
دبیر هئیت دوچرخه سواری گچساران در این زمینه به کبنااسپورت گفت: توسعه تکنولوژی و پیشرفت ماشین آلات، در کنار تمامی مزایای خود، باعث شده است که زندگی افراد کم تحرک تر و ساکن تر شده و این عدم تحرک وفعالیت عضلات و ماهیچه ها منجر به سست شدن آنها می شود و این عواقب ناگواری به همراه خواهد داشت در صورتیکه به راحتی می توان از بروز این آسیب ها جلوگیری کرد.
محمد محمدی در ادامه اظهار داشت: طبق گفته بنیاد قلب بریتانیا، دوچرخه سواری 20 مایل در هفته (32 کیلومتر)، خطر ابتلا به بیماری قلبی کرونری را به کمتر از نصف در مقایسه با غیر دوچرخه سوارها کاهش می دهد.
محمدی با دعوت مسئولین برای حضور در این همایش گفت: مسئولین شهرستان ما چه کم ازمدیر کل میراث فرهنگی و شهردار یزد یا مسئولین کاشمری دارند که مسیر 3 کیلومتری را در ظهر روز پنج شنبه مورخ 3 بهمن در این شهرستان رکاب زدند. اشخاصی چون فرماندار، معاون سیاسی-اجتماعی و بخشدار مرکزی به همراه 30 نفراز مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در این همایش شرکت داشتند. خالصانه و خاضعانه از خادمین و زحمت کشان شهرم تقاضا دارم در این هفته مبارک شرکت داشته باشند.
دبیر هئیت دوچرخه سواری گچساران در رابطه با زمان برگزاری این همایش ورزشی بیان داشت: زمان برگزاری همایش 93/7/3 می باشد، محل تجمع و شروع مسابقه از فلکه فرودگاه تا گلزار شهداء می باشد و شرکت کلیه نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این همایش آزاد می باشد.
وی همچنین به زمانبندی ثبت نام در این همایش اشاره داشت و گفت: علاقه مندان به این رشته جهت ثبت نام می توانند روزهای زوج از ساعت 10 الی 13 به اداره تربیت بدنی شهرستان-هئیت دوچرخه سواری- به آقای محمدی مراجعه فرمایند.
محمدی در پایان اظهار داشت: به نفرات برتر و همچنین به ورزشکارانی که دارای کارت بیمه ورزشی مختص دوچرخه سواری می باشند جوایزی اهداء خواهد شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

گروه هفت ونیم
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر جناب محمدی.
محمد
United States
درود بر اقای محمدی جوان وپر انرژی
استوي
Iran, Islamic Republic of
احسنت براقاي محمدي،موفق و پيروز باشيد .
اميدوارم با همت شما اين فرهنگ نهادينه شود .
خانم حیدری
Iran, Islamic Republic of
ایشالا که مسئولین همکاری کنن و قدر این زحمات دونسته شه آقای محمدی واقعا خسته نباشید
رحیمی
Iran, Islamic Republic of
سپاس فروان محمدی عزیز درسته سنی ازمون گذشته ولی جز حاضرین دوچرخه سواری هستم.به امید سلامتی مردم شهرمان با حضور در عرصه های ورزشی.
خانم قبادی
Iran, Islamic Republic of
سلام آقای محمدی انشاالله که موفق باشین.امیدوارم مسئولین قدر جوانان پرتلاش وپشتکاری مثل شمارو بدونن خیییییلی ممنونم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1