تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۶۴۷۰۳

مسابقات تیم نفت در گچساران برگزار می‌شود

۸
۰
کبنا ؛.varzeshgahnaft
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: میزبانی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته اول باشگاه های کشور در هر شرایطی در استادیوم اختصاصی این باشگاه برگزار خواهد شد.
عباس چمنیان افزود: شرایط زمین جمن استادیوم نفت روبه بهبود است و آن طور که مسوولان فضای سبز نفت گچساران گزارش داده اند امکان بازی تا 12 مهرماه امکانپذیر است.
چمنیان تاکید کرد: ما دو بازی مهم به عنوان میزبان هستیم که امتیازات این بازیها برای تیم اهمیت بسیاری دارد و باید در شهر گچساران برگزار شود تا از حمایت هواداران پرشور این شهر بهره مند باشیم.
وی افزود: ما مطمئن هستیم اگر این بازی در یاسوج هم برگزار می شد مردم خونگرم و با تعصب این شهر ما را از حمایت خود بی نصیب نمی گذاشتند اما تیم فوتبال نفت گچساران نیازمند بازی در زمین خود است.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: در حال حاضر تیم فوتبال نفت گچساران در شرایط بسیار خوبی از لحاظ روحی به سر می برد و چند بازی تدارکاتی اخیر بسیاری از نقاط ضعف و قوت تیم را نمایان کرده است.
چمنیان با بیان اینکه تیم فوتبال نفت گچساران تمرینات سخت و مداومی را در شرایط اردویی طی سه ماه اخیر انجام داده است اظهارداشت: در حال حاضر با همه مشکلاتی که در مقوله آماده نبودن زمین چمن داشتیم از آمادگی 90 درصدی برای حضور در لیگ فوتبال برخوردار هستیم.
وی اظهارامیدواری کرد : با تلاشهایی که در طی شش ماه گذشته برای اصلاح و ترمیم زمین چمن استادیوم نفت گچساران صورت گرفته شرایط برای ارائه یک بازی تماشاگر پسند فراهم شود.
این سرمربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور بیان کرد: گروهی که تیم فوتبال نفت گچساران در آن قراردارد گروه بسیار سختی است و حضور دو تیم نظامی در یک گروه با توجه به جذب بازیکنان لیگ برتری که کارت معافیت آنها دچار مشکل بوده کار سایر تیم ها را دشوارتر می کند.
چمنیان با انتقاد از اینگونه اتفاقات در فوتبال کشور تصریح کرد: در فصل جدید فوتبال نفت گچساران، کار دشواری با تیم های نظامی هم گروه خود که از وجود بازیکنان سرباز لیگ برتری بهره می برند ،خواهد داشت.
وی تاکید کرد: اگر سازمان لیگ و کمیته انضباطی تدابیری برای حضور یکی از این دوتیم در یک گروه دیگر اتخاد نکنند، در رقابت های لیگ یک عدالت بین گروه ها رعایت نشده است.
در این زمینه:
در رابطه با برگزاری مسابقات نفت در گچساران(نفت و گاز گچساران به کدام سو می رود؟)/کلیک کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

جوادعلوی
Iran, Islamic Republic of
هرچه تیمهای مقابل سرسخترباشدانگیزه دردیگرتیمهابخصوص بازیکنان نفت گچساران بااون قدمت وسابقه بیشترخودشونمایان میکندانشاالله باهمت وتلاش بازیکنان ودرایت مربیان نفت وگازگچساران به روزهای اوج وردههای بالترولیگ برترصعودخواهدکرد
دلی گنج
United Kingdom
ممنون از همه ی کادر تیم نفت واقعا خسته نباشید خبر بسیار خوبی بود.
فوتبالی
Iran, Islamic Republic of
مرسی مربی
......
Iran, Islamic Republic of
ahsantrrrrrrr
گچساران
Iran, Islamic Republic of
جونم من جونت
هوادار
Iran, Islamic Republic of
آقاي چمنيان لاف نيا بازيها توي سايت فدراسيون اعلام شده ورزشگاه تختي ياسوج ، چرا حقيقت را به مردم نميگيد .
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
از خبر خوبتان خیلی ممنون و متشکرم واقعا خوشحل شدم انشاءالله با پیروزیهای پیاپی نفت وگاز درلیگ یک وصعود به لیگ برتر و جشن خوشحالی مردم خونگرم شهرمان گچساران
گچساران
Iran, Islamic Republic of
آفرین مربی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1