تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۶۴۵۶۷

جشن 14 هزار نفری در مدارس استان

۱
۰
کبنا ؛14 هزار کلاس اولی در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز سال تحصیلی را جشن گرفتند.

به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، در آئین‌های که با حضور معلمان، اولیاء و دانش‌آموزان جشن شکوفه‌ها در مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، کلاس اولی‌ها ورود خود را به مدارس جشن گرفتند.

در این آئین برگزاری برنامه‌های فرهنگی، هنری، شعر و اجرای سرود برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در آئین نمادین زنگ مهر و ایثار که در دبستان شاهد یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: 14 هزار دانش‌آموز در هزار و 500 کلاس درس سال تحصیلی خود را آغاز کرده‌اند.

هادی زارع‌پور گفت: جشن شکوفه‌ها بهترین خاطره برای هر دانش‌آموزی است که برای همیشه در ذهن آنها ماندگار خواهد شد.

همچنین زارع‌پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در پیامی آغاز سال تحصیلی را به همه دانش‌آموزان تبریک گفت.

در بخشی از پیام زارع‌پور آمده است، عرصه عظیم و گسترده تعلیم و تربیت پرورشگاه معطر ایران اسلامی بر شاخسار عظیم بوستان ادب- دانش وتربیت است که با بهره گیری از مبانی روشنگر دینی در این محیط مقدس حیات طیبه و تکامل انسان شکل می‌گیردکه انتظار سند جامع تحول بنیادین آموزش وپرورش است.
وی همچنین در این پیام آورده است،  آموزش وپرورش پرورش دهنده نیروی انسانی بعنوان زیربنا ومحور توسعة همه جانبه است وفرزندانی که به فرموده امام خمینی(ره)بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی آینده سازان این کشورند بابستر آموزش وپرورش که به فرموده مقام معظم رهبری منشأتحولات انسان است به این تکامل نائل می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد افزود: محوراصلی دراین بستر معلمان عزیز رهروان پیامبران وائمه اطهار بزرگترین معلمان بشریت وباغبانان بوستان ادبند((ویزکیهم ویعلمهم))مهمترین سرلوحه آنها درعمل است واین افتخار را دارند که در راه اعتلا ودرخشش این سرمایه ها از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند و فروغ دل انگیز مهر وآغازاین بهار همه ساله با یادآوری 8سال دفاع مقدس وقهرمانانه ملت شریف ایران-شهدای گلگون کفن و همیشه جاوید مزین شده است و امسال درتبیین اقتصاد وفرهنگ بامدیریت جهادی وبرای تحقق برنامه های دولت تدبیر وامید ومطالبات رئیس جمهور محترم درعرصه تعلیم وتربیت به همراه همه کارکنان خدوم- مدیران- معلمان ومربیان وظیفه ای سنگین و مؤثر بر عهده داریم.
زارع‌پور تاکید کرد: عملی شدن سیاستهای وزیر محترم ازجمله ارتقاء کیفیت مدیریت آموزشگاهی- ساماندهی وبهسازی نیروی انسانی- توسعه مشارکت- تمرکززدایی و بودجه ریزی عملیاتی تکلیف بزرگی است که عزم جدی بامدیریت جهادی را درسال تحصیلی جدید می طلبد.
وی گفته است: کسب رتبه های برتر کشوری در زمینه های قرآن- نماز- عترت- آموزشی- فرهنگی-هنری- پرسش مهر و ورزشی برگهای زرینی از افتخارات فرزندان این استان وحاصل تلاش مدیران- معلمان وخانواده ها وهمت فرزندان عزیز است که باافتخار آینده ای روشن را ترسیم خواهد کرد.
زارع‌پور در پایان پیام خود آورده است: با امید به یاری خداوند متعال برای تحقق برنامه های کیفیت بخشی وارتقاء جایگاه فرهنگیان عزیز در دومین سال دولت تدبیر وامید وبانهایت خوشحالی از افتخارات کسب شده آغاز بهار تعلیم وتربیت وشروع سال تحصیلی 94-93رابه جامعه فرهنگی ودانش آموزی ومردم شریف استان تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه الطاف حضرت حق باهمکاری اولیاء ومربیان ومشارکت مردم شریف در امور آموزش وپرورش مسیرپیشرفت فرزندانمان رافراهم آوریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز با ارسال پیامی آغاز سال تحصیلی را به دانش‌آموزان، فرهنگیان و معلمان تبریک گفته است.




***







در این مراسم محمدرضا شریعتی رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با تبریک به مناسبت آغاز بازگشایی مدارس و همچنین زنگ شکوفه‌ها اظهار کرد: آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با برنامه‌ریزی خوب و به موقع سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کند و سعی ما بر این است که در این سال کیفیت‌ها را بیش از هر چیز مد نظر قرار دهیم.

این مسئول بیان داشت: در این راه یکی از نیازهای اصلی ما حمایت اولیا است که باید در همه حال آموزش و پرورش را برای اجرای بهتر برنامه‌های خود یاری دهند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد تصریح کرد: مقطع ابتدایی و به خصوص کلاس اول، مهم‌ترین مقطع تحصیلی به شمار می‌رود که بیش از 80 درصد شخصیت یک فرد در این دوره شکل می‌گیرد.

در پایان این مراسم با حضور معاون آموزش و پرورش عشایری کشور دانش‌آموزان کلاس اولی وارد کلاس‌های درس شدند.

نام شما

آدرس ايميل شما

United States
کلاس اولی هستن؟
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
قصاص‌های بدون اقرار

قصاص‌های بدون اقرار

انکار می‌کردند، اما قصاص شدند. یکی نقاش بود، دیگری عاشق، آن یکی هم دلداده. هر سه اعتراف ...
موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

موقعیت‫‌سنجی اصلاح‌‫طلبان در انتخابات پیش رو

نتخابات ریاست جمهوری مسئله جمعی است پس نیازمند اجماع جریانی است. اکنون جریان اصلاح طلب ...
1