تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۶۴۵۴۳

اجرای 6 برنامه پدافند غیر عامل در استان

۵
۰
کبنا ؛مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون شش برنامه مهم آموزشی در حوزه پدافند غیرعامل در این استان اجرا شد که اثرات مهمی در این زمینه در بر داشته است.
محمود مومن‌نسب در همایش یک روزه آموزش تخصصی پدافند غیرعامل با حضور مدیران، معاونین، کارشناسان پدافند غیرعامل همه دستگاه های اجرایی و برخی از بخش های خصوصی، این دوره ها را شامل آموزش مهندسی نظارت ساختمان، آب و انرژی، مدیریت منابع آب، مدیریت شهرسازی ایمن، پدافند زیستی، اصول و مبانی پدافند غیر عامل در مرکز استان و برخی شهرستان ها برشمرد.
وی، هدف از برگزاری این همایش و دوره ها را ارتقاء سطح آگاهی فکری،اجرایی و مهارتی در تمام حوزه های اداری، اجرایی و خصوصی، شناسایی  موانع، چالش ها و ارائه  راهکار های رفع آنها و همچنین ایجاد شرایطی که دستگاه ها و واحد های بخش خصوصی در مقابل تهدیدات احتمالی و غیرپیش بینی شده، مهارت و توانایی واکنش سریع را داشته باشند، نام برد.
دبیر شورای پدافند غیرعامل استان تصریح کرد:  شان و جایگاه پدافند غیرعامل از نوع سیاست گذاری، نظارتی، برنامه ریزی از جنس آینده نگر و پیش گیرانه در همه حوزه ها است و تنها به بخش خاصی مربوط نمی باشد که صرفا کار اجرایی و عملیاتی می کنند.
وی ادامه داد: از جایگاه پدافند غیرعامل در جلسات مختلف مسایل و موانع گوناگون نظیر پل های جایگزین، ایجاد ساخت و سازهای امن، اجرای مواد قانونی نظیر ماده 215 ماده 201 قانون برنامه در برنامه ها و طرح های تملک سرمایه ای، اعمال مبحث 21 مقررات ملی ساختمان و دهها مباحث امنیتی و حفاظتی، سایبری، زیستی و برخی مسائل دیگر در این حوزه مطرح و پیگیری می شوند.
مومن‌نسب از سازمان نظام مهندسی ساختمان، دفتر آموزش و پژوهش استانداری، فرمانداری گچساران، اداره کل منابع طبیعی، شرکت آبفای شهری، اعضای کارگروه آب و انرژی پدافند غیرعامل، اداره کل ورزش و جوانان، صدا و سیما  و دبیر و اعضای کارگروه آموزش و اطلاع رسانی پدافند غیرعامل استان بخاطر همکاری در برگزاری همایش و دوره های آموزشی تقدیر کرد.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری از اعضای شورای پدافند غیرعامل استان خواست تا با ارایه برنامه های متنوع، عملی و نتیجه محور، زمینه برگزاری هرچه باشکوه تر هفته بزرگداشت پدافند غیرعامل را فراهم کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آگاه
Iran, Islamic Republic of
بنظرم بعضي از بي كاري گه گاهي چيزي مي گويند از جمله ايشان
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
یکی از نتایج پدافند غیر عامل در استان را نام ببرید؟ 20 نمره
نظر
Iran, Islamic Republic of
لطف بعضي مثل "هم استاني و آگاه" كه فقط به محيط منفي نگاه مي كنند خود كم بيني و حسادت است چطور است كه حاضر نيستيم كارهاي بزرگ هم استاني هايمان را تحمل كنيم
محمدی
Iran, Islamic Republic of
به خدا مومن نسب نونه پدافند یعنی چه
Iran, Islamic Republic of
پاسخ به محمدی
حرف بزن اما قسم نخور آخه کفاره داره. بعدش انسان باید خودش توی یه بحث مسلط باشه بعدش اظهار نظر کنه. شما خودتون از پدافند غیر عامل چی میدونین
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1